Optakt: Mesterskabet kan afgøres i Sevilla
- Johnson
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
- areal001
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Vigtig sejr og mesterskabet lever stadig.
Hala Madrid!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ja tak til Coentrao på VB mod juve.
JimmyBroe skrev: Isco er on fire! Banens klart mest kreative og udfordrende spiller (incl. slutprodukt).
Synes du i ramme alvor Isco spillede en godkendt kamp? Udover spanierens dejlige oplæg, tæller jeg ikke mange gode aktioner. Kom nu lige altså.......
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Tre gange Ronaldo, tre point og i øvrigt virkelig godt set af Carlo Ancelotti at hive Marcelo ud til sidst til fordel for Arbeloa på den usædvanlige venstre back.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Johnson
- Gæst
-
Daniel skrev:
JimmyBroe skrev: Isco er on fire! Banens klart mest kreative og udfordrende spiller (incl. slutprodukt).
Synes du i ramme alvor Isco spillede en godkendt kamp? Udover spanierens dejlige oplæg, tæller jeg ikke mange gode aktioner. Kom nu lige altså.......
Kom nu lige altså? Stop dog!
Han spillede en fremragende kamp med massere af defensivt arbejde. Samt gode offensive aktioner. Han mistede ikke mange bolde her til aften. Han indgik rigtig godt i det offensive spil, og havde tredjesidste fod på flere chancer.
Daniel, du taler selv for at hidse kritikken af Bale ned. Det samme gør sig gældene med Isco, dennes hatere er ikke en tand bedre end Bales selvsamme.
Jeg er her stadig XOXO
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Ramos skal væk fra den midtbane, og Kroos skla have en makker der kan løbe i højt tempo. Det andet er simpelthen for nemt at spille uden om., når vi kører med 2 mand centralt.
Isco spiller en fin kamp idag uden at være fremragende. Der bliver trådt lidt for meget i bolde et par gange hvor han med lidt hurtige handling kan skabe farlige situationer.
Håber dog at Illara snart ryger af bænken, han får så mange chancer, og ikke nok med at han er totalt destruktiv for det offensive spil, så er han ikke stabiliserende defensivt. Han laver nærmest et oplæg til Sevilla i klump-situationen mod slutningen. Det er hans eneste opgave - stå godt defensivt, og alligevel er det som om at defensiven bliver mere usikker, hver gang han kommer ind... Så Hellere Lucas IMO der gør det meget bedre (uden at være prangende overhoved) men han er mere aggressiv, flytter bolden bedre og ikke mindst hurtigere, og han opsøger spillet bedre og løber mere. Så mener jeg også at han er bedre defensivt end Illara, og vinder flere bolde højt på banen... bedre faktisk i alle facetter... udover hans prisskilt.. Der er sikkert nogle der er uenige. Det er heller ikke fordi Lucas skal lyde som en drømmespiller, det er bare iforhold til Illara.
Det var en spændende kamp, og lækkert med en hat af Ronaldo, fedt at se et godt indhop af Bale, sådan må han gerne fortsætte.