Optakt: Mesterskabet kan afgøres i Sevilla
Pelle skrev: Haha Jimmy - jeg elsker, at du lige giver mig en stikpille, fordi jeg giver Madrid2000 et "tak". Tænk, hvis man skulle gøre sådan, ved alle de "tak", du strør om dig med ;-) :-D
Jeg er en gavmild mand! Hvis jeg skulle have en stikpille for hver tak jeg giver ville mit r........
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Abefar skrev: @ Mathiaska
Okay, lad os droppe hvad han har præsteret tidligere og fokusere på Ronaldo i 2015.
Som jeg skrev er jeg enig i, at han ikke bidrager til Reals spil i samme grad som han gjorde tidligere. Faktisk bidrager han overhovedet ikke med noget i form pasninger, tempo i spillet, drible en mand osv. - men det er heller ikke hans rolle længere. Det har Real andre folk til. Til gengæld har han udviklet sig til at blive en rendyrket bomber i feltet og NEJ, det er ikke alle der kan finde ud af det - selv ikke Arbeloa.
Inzaghi kunne én ting, og det var at score mål. I dag er han en legende i en af historiens største klubber. Det er klart at Ronaldo har omdirigeret sit spil en smule i form af, at hurtigheden og adrætheden ikke er hvad den har været, men frem for at se det som et svaghedstegn, ser jeg det som en styrke, at man kan ændre sin spillestil som alderen skrider frem og stadig være den (næst)bedste.
Tror bare at du må se i øjnene at hans rolle i Real Madrid er ændret og i stedet nyde de mål han bomber ind.
Hvorfor dropper det når vi har været 4 måneder inde i 2015? Vi kan da også bare droppe januar og februar for dags skyld, så ser det pludselig meget bedre ud
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen