Paris SG klar med 125 millioner € for Cristiano Ronaldo

11 år 2 måneder siden #13 af Real HWL
Man skal kun sælge hvis man kan få noget der er bedre. Det kan man ikke i det her tilfælde. Vi har brug for Ronaldo til næste sæson når Benitez´s mandskab skal på titel jagt :)
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #14 af AvatarEyes
Hvis det er sandt kan et salg ikke komme hurtigt nok!

11 år 2 måneder siden #15 af Neye
Det ville være det helt rigtige tidspunkt at skifte Ronaldo ud. Fra nu af vil det kun gå tilbage for den ellers ret fantastiske 30 årige spiller. Og tænk hvad man kan få for de penge og ikke mindst hvilke muligheder der byder sig, når man tænker på ny træner og ny formation osv

11 år 2 måneder siden #16 af asp3200

Johnson skrev: Ronaldo er verdens bedste målscorer, men han er ikke engang den bedste fodboldspiller på Real Madrids hold. Real Madrid ville vinde alt hvis man kunne få Ronaldo til at forstå hvilke processer i spillet der i virkeligheden er kampafgørende.

Her er et tankeeksperiment.

Ronaldo ved godt at han skal være i form i foråret, så derfor tilsidesætter han jagten på de personlige rekorder og accepterer at han ikke skal spille alle kampe.

Ronaldo ved godt at han ikke længere er den bedste spiller på fløjen, så derfor accepterer han at Bale får venstrekanten for sig selv og Ronaldo ryger ind i feltet. Det giver selvfølgelig færre boldberøringer og dermed færre muligheder for at drible og vise sine evner, men Ronaldo accepterer det.

Ronaldo ved godt at langt de fleste af de mål han har scoret hænger snævert sammen med omstillinger. Ronaldo er derfor parat til at tage del i boldjagten på modstandernes banehalvdel

Ronaldo ved godt at det er til holdets bedste at han ikke konstant viser negative attituder over for Bale der i forvejen er under et kæmpe pres i medierne. Derfor viser han en opmuntrende attitude over for Bale selvom Bale brænder en chance

Ronaldo ved godt at han ikke længere formår at få sine frisparksskud til at brække i luften eller i det hele taget ramme målet, så derfor har han overladt det til Bale som tydeligvis er mere farlig på frispark for tiden.

Ronaldo ved godt at det ikke kun handler om at score et mål i de største kampe, men det handler om at vinde de største kampe, så derfor laver han også en masse defensive løb selvom han har scoret sit mål.

Alle de Ronaldo ved = sælg sælg.

11 år 2 måneder siden #17 af Abefar
Sælg sælg sælg. ;-)

Jeg er egentlig i chok over hvor mange der mener han skal sælges. Hvis han ryger får I svært ved at føge med Barca i næste sæson. Det er 35-50 sæsondåser i vil sælge uden at have et tilnærmelsesvis lige så godt alternativ?
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #18 af AvatarEyes

Abefar skrev: Sælg sælg sælg. ;-)

Jeg er egentlig i chok over hvor mange der mener han skal sælges. Hvis han ryger får I svært ved at føge med Barca i næste sæson. Det er 35-50 sæsondåser i vil sælge uden at have et tilnærmelsesvis lige så godt alternativ?

Nu er det jo ikke sådan at Real Madrid scorer 50 mål mindre fordi Ronaldo ikke er der. Nærmest tværtimod. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om vi vil lukke færre mål ind og vinde flere kampe uden den selviske voksenbaby.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved AvatarEyes.

11 år 2 måneder siden #19 af Abefar

Nu er det jo ikke sådan at Real Madrid scorer 50 mål mindre fordi Ronaldo ikke er der. Nærmest tværtimod. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om vi vil lukke færre mål ind og vinde flere kampe uden den selviske voksenbaby.

Hvis Ronaldo ryger er jeg 100 på at RM vil score færre mål. Scorer de færre mål betyder det flere tætte kampe, og derfor øget pres på forsvaret - et pres som gør at de alt andet lige vil lukke flere mål ind.

Ergo, ryger Ronaldo vil RM score færre mål og lukke flere ind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

11 år 2 måneder siden #20 af Sahinovic
Abefar skrev:

Ja færre mål mod Córdoba, Almería og Eibar.

Real Madrid er det mest scorende hold i La Liga, men de ender stadig uden det spanske mesterskab, så det handler vidst mere om hvor målene bliver fordelt henne.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

11 år 2 måneder siden #21 af Neye
Tror i øvrigt det alene er Ronaldo, der bestemmer om et salg af ham bliver en realitet og at Ronaldo afventer hvordan tingene udvikler sig i starten af transfervinduet. Perez skal ikke træde meget ved siden af Ronaldos "syn på tingene", førend Ronaldo er klar på et skifte.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Neye.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #22 af Inspektøren
Zlatan overfor CR7. Jeg ville elske at se, hvem der får mest magt i klubben af de to.

On topic:

Hvis vi skal sælge CR7, så skal det ikke være pga. pengene. Der var en der nævnte, at hvis vi solgte portugiseren, så kunne vi hente Pogba og Hazard. Well guess what. Faktisk tror jeg godt, at vi kan hente nævnte spillere uden at sælge CR7 og så samtidig holde sig inden for FFP grænser. Det skal derfor ikke være pga. pengene, hvis vi skal sælge ham. Vi er forhelvede ikke en klub der mangler penge ala. Atletico, der absolut sælger, så snart en klub byder meget højt på en af deres spillere.

Skal han sælges? Nej. Af sportslige og marketings årsager. Han er en af de bedste spillere i verden and on top of that, så sælger han lots of merchandise og biddrager på denne måde også til, at vi kan skaffe nogle meget lukrative sponsoraftaler. Så nej, han skal ikke sælges. Man sælger for helvede ikke en spiller der, i indeværende sæson, har scoret næsten 58 mål sammenlagt i La Liga, Copa del Rey og Champions League, her før sidste kamp mod Getafe, der absolut intet har at spille for, hvorfor han sagten kan overgå de 60 mål.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Inspektøren.

• Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #23 af AvatarEyes

Abefar skrev:

Hvis Ronaldo ryger er jeg 100 på at RM vil score færre mål. Scorer de færre mål betyder det flere tætte kampe, og derfor øget pres på forsvaret - et pres som gør at de alt andet lige vil lukke flere mål ind.

.

Det er jo et studie i cirkulær logik. Vores forsvar kan kun blive bedre af at sælge Ronaldo.

• Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #24 af AvatarEyes

Inspektøren skrev: Zlatan overfor CR7. Jeg ville elske at se, hvem der får mest magt i klubben af de to.

On topic:

Hvis vi skal sælge CR7, så skal det ikke være pga. pengene. Der var en der nævnte, at hvis vi solgte portugiseren, så kunne vi hente Pogba og Hazard. Well guess what. Faktisk tror jeg godt, at vi kan hente nævnte spillere uden at sælge CR7 og så samtidig holde sig inden for FFP grænser. Det skal derfor ikke være pga. pengene, hvis vi skal sælge ham. Vi er forhelvede ikke en klub der mangler penge ala. Atletico, der absolut sælger, så snart en klub byder meget højt på en af deres spillere.

Skal han sælges? Nej. Af sportslige og marketings årsager. Han er en af de bedste spillere i verden og on of that, så sælger han lots of merchandise og biddrager på denne måde også til, at vi kan skaffe nogle meget lukrative sponsoraftaler. Så nej, han skal ikke sælges. Man sælger for helvede ikke en spiller der, i indeværende sæson, har scoret næsten 58 mål sammenlagt i La Liga, Copa del Rey og Champions League, her før sidste kamp mod Getafe, der absolut intet har at spille for, hvorfor han sagten kan overgå de 60 mål.

Det er sjovt at du kan skrive det argument uden at opdage at det fuldstændig modarbejder din pointe. 60 mål. Ingen trofæer. Det er hovedet på sømmet ang. Ronaldo.

Leveret af Kunena Forum