AS: Ramos har bedt om at blive solgt
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der var store forventninger til dagens møde mellem Sergio Ramos og Real Madrid i Ciudad Real Madrid.
Men ifølge spanske AS fik José Ángel Sánchez at vide, at Sergio Ramos ønsker at blive solgt og han bad derfor klubben om at lytte til de tilbud, som kommer på ham.
Sergio Ramos er utilfreds med ikke at have modtaget et ordentligt kontrakt-udspil. Han får i øjeblikket 5,5 millioner € og kræver ifølge spanske medier 10 millioner € for at forlænge kontrakten.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Herfra er der kun at ønske al mulig held og lykke (og tak for alt) til Sergio Ramos......akkurat som med Higuaín, Özil og Di María.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Come on... det som at sige at casillas bliver solgt til barca
never gonna happened
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Madridnation. skrev: Tror i virkelig at Ramos smutter?
Come on... det som at sige at casillas bliver solgt til barca
never gonna happened
Ja han bliver jo allerede sammenlignet med spillere som Di Maria, Higuain og Özil. Jeg tror gerne på han kan finde lidt højere værdsættelse andre steder.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Ramos må sku gerne blive solgt hvis han så gerne vil sælges - det skal bare være til den rigtige pris og alt over 50 mill er en fin pris for en overvurderet spiller.
RAUL!!!!
Hvad er det der gør, at Ramos er berettiget til ikke blot en fornuftig lønstigning, men en decideret fordobling af hans nuværende løn?
Hans rolle er, efter min overbevisning, ikke radikalt ændret i de seneste 3-4 år. Samtidig ville en sådan fordobling gøre ham væsentligt bedre betalt end fx Casillias.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg synes en fordobling af lønnen er lige markant nok. Det er jo ikke fordi vi lige har vundet the treble.
Man skal huske på at 10 mio euro til ham betyder, at klubben skal betale 20 mio euro i løn.
Jeg synes godt han fortjener at komme op på 7.5-8, men ikke mere.
Jeg forstår også ham, at han gerne vil tjene nogle flere penge på sin sidste store kontrakt, men det sender bare forkert signal. Så vil de andre også have flere penge eller true med at forlade klubben, så heller lade ham gå.
- Cristiano
- Gæst
-
Klubben burde ha' håndteret sagen bedre end at virke iskold. Jeg kan sagtens forestille mig at Perez og klubben har "forsøgt" at gøre Ramos til en money grabber via medierne. Ramos burde også selv komme med en officielt udmelding om hvad han vil - i stedet for at sige ingenting. Det får ham jo til at se som han ikke værdsætter Real Madrid samt os fansene, og er money grabber.
At det hele foregår via medierne er ikke iorden... Men det er Real Madrid igen igen hver år.....hvem mon står for skuddet næste år?
- Tobiasillas
- Gæst
-
.....hvem mon står for skuddet næste år?
Ham du har som din avatar (-;
Florentino Pérez