AS: Ramos har bedt om at blive solgt
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Real Madrid har selv stået i den anden ende utallige gange (Figo, Ronaldo, Bale, Kroos) hvor klubben ikke ønskede at sælge men var nødsaget til det. Jeg havde bare ikke troet at det var muligt for Real Madrid at stå i den kedelige ende...
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Hvor sikre er vi på, at Ramos vil væk?? Det virker som om, at samtlige medlemmer herinde er helt indforstået med, at vi ikke får ham at se i den smukke, hvide trøje igen. Er det "bare" fordi AS skriver det?
Der er med statsgaranti ugler i mosen. Det betyder nødvendigvis ikke Ramos' endelige i Real Madrid. Jeg afventer spændt.
Jeg håber på det bedste, men hvis Ramos ikke får sin vilje så tror jeg ikke han er at finde i Real Madrid til den kommende sæson.
Florentino Pérez
Hvis Sergio Ramos så gerne ville blive i Madrid, ville han ikke kræve 10 mil euro om året. For mig er det en metode for at presse klubben til et salg. Alt andet er for usmageligt til at jeg vil tro på det.
Var det ikke noget med at Juanito "sagde" at han ikke behøvede løn for at spille i Real Madrid? Det er i hvert fald et andet scenarie end at bringe kontraktforhandlinger ud på de spanske avis-forsider. Sikke et langdrag.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Neye skrev: Hvis hele den her sag ender med parterne kommer overens, så har jeg kun hovedrysten tilbage. Så er sidste rest af respekt for Real-ledelsen vist gået fløjten
Ja, det var da det absolut værste, der kunne ske! At tænke sig at parterne sætter sig sammen og finder en løsning, som tilfredsstiller Real Madrid og Sergio Ramos. Skræmmende tanke!
Ironi kan være spredt ud over det hele!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Neye skrev: Hvis hele den her sag ender med parterne kommer overens, så har jeg kun hovedrysten tilbage. Så er sidste rest af respekt for Real-ledelsen vist gået fløjten
Det er jo nok nærmere omvendt. Hvis ledelsen får overbevist Ramos om at blive, så må man anerkende det. Omvendt tror jeg, at Ramos får det svært blandt fansene, da han - uanset udfaldet - ender med at fremstå som grådig og egoistisk.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Så i kan ikke se det problematiske i at forhandlinger kommer derud, hvor de har været mellem Ramos og Real. Det er i min optik dilettantisk at ledelsen tillader forhandlinger på den måde.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg synes i høj grad denne hænger på ledelsen. I min optik stinker det af et bud langt under markedsværdien i løn, hvorefter man har forsøgt at presse Ramos ved at lække informationer til medierne. Klubfølelse eller ej, så forstår jeg godt, at Ramos har sat foden i døren. Forhåbentlig kan man stadig nå til enighed og få løst missæren, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad det er Ramos gør forkert.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Er det her betryggende? Fra Madridista.dk's Facebook side:
www.facebook.com/photo.php?fbid=10205946...29317&type=1&theater
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)