AS: Ramos har bedt om at blive solgt
Det er kun toppen af isbjerget. -og hvilket isbjerg.
Nu tager jeg lige situationen ind i et almindeligt liv.
Forestil dig at du er ansat i en virksomhed hvor bestyrelsen i den selvsamme virksomhed, vælger at afskedige din chef hvert evig eneste år. Hver gang den nye chef tager over, går han igang med at implementere en ny strategi og leder på en helt anderledes måde end din hidtidige chef. Målet, er altid det samme for virksomheden; at blive ledene inden for sit felt.
Det ville være fuldstændig umuligt uden kontinuitet.
Ro på ledelsesgangen er essentiel for alle virksomheder, fodboldklubber som transportfirmaer.
Jeg skrev -da Ancelotti blev fyret- at jeg frygtede en spillerflugt. Og det var præcist det her jeg mente. Ramos og Perez er uenige om en løn. Ramos har krav på en lønforhøjelse, men ingen af parterne vil "give sig". Det er for mig logisk og uundgåeligt det som er ved at ske.
Der er noget synkronisitet over det. For at forklare det på en anden måde.
En mand (lad os kalde ham Nick) arbejder som kontorassistent, Nick går ned med stress/får en depression på sit arbejde bl.a. fordi arbejdsgiveren er en dårlig leder. Nick bliver sygemeldt. Under sin sygdoms-periode bliver Nick kronisk syg af noget helt andet end han blev sygemeldt på i første omgang. Han får håndeksem, og kan pludselig ikke tåle papir mere (det findes faktisk). Det ender med at Nick selv/Nicks krop (ubevidst) vælger firmaet fra, ved at give Nick denne eksem som umuliggør det, at arbejde som kontorassistent. Så han kan komme oven på igen.
Okay, det bliver lidt kringlet, ja måske endda spirituelt. Men det er en helt naturlig ting. Noget som jeg ihvertfald er overbevist om, har noget på sig.
Ramos og sikkert flere andre spillere er så trætte af situationen i Real Madrid, at enten de selv eller noget omkring dem tvinger dem til at skifte.
Jeg er måske alene om den der^. Jeg er dog overbevist om, at jeg selv har prøvet noget lignende for ganske nyligt.
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jelle skrev: Til de er jer (fx SR4), der mener, at det hele er præsidentens skyld:
Hvad er det der gør, at Ramos er berettiget til ikke blot en fornuftig lønstigning, men en decideret fordobling af hans nuværende løn?
Hans rolle er, efter min overbevisning, ikke radikalt ændret i de seneste 3-4 år. Samtidig ville en sådan fordobling gøre ham væsentligt bedre betalt end fx Casillias.
Simpelt, at han har så vigtig en status i klubben, er en af verdens bedste, at der er klubber rundt omkring der vil give langt mere i løn, samt at Perez selv har sørget for høje lønninger i klubben, at Ramos selvfølgelig ikke vil føle sig værdsat nok ift. hvad han har gjort for klubben, når selv Bale kan tjene mere.
Cristiano skrev: Jeg er skuffet på både klubben og Ramos.
Klubben burde ha' håndteret sagen bedre end at virke iskold. Jeg kan sagtens forestille mig at Perez og klubben har "forsøgt" at gøre Ramos til en money grabber via medierne. Ramos burde også selv komme med en officielt udmelding om hvad han vil - i stedet for at sige ingenting. Det får ham jo til at se som han ikke værdsætter Real Madrid samt os fansene, og er money grabber.
At det hele foregår via medierne er ikke iorden... Men det er Real Madrid igen igen hver år.....hvem mon står for skuddet næste år?
Hvor tit ser du spillere skyde rygter ned omkring deres afgang, mens de forhandler kontrakt? Ronaldo gjorde det ikke og ingen gør det generelt. Det vil stille spilleren dårligere.
REAL will negotiate if United offer €110 million, according to COPE
www.managingmadrid.com/2015/6/25/8844107...er-united-price-2015
Det er jo helt ude på overdrevet og bestemt ikke fair overfor Ramos
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Neye skrev:
REAL will negotiate if United offer €110 million, according to COPE
www.managingmadrid.com/2015/6/25/8844107...er-united-price-2015
Det er jo helt ude på overdrevet og bestemt ikke fair overfor Ramos
Herfra kan så modregnes omkring 40 millioner € for David De Gea og så er vi nede på 70 millioner €, hvilket bestemt er en fair pris for Sergio Ramos.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
United ville kunne slippe for 70 mio med De Gea i bytte og her kunne man sige at så smager United deres egen medicin, da de også er forlanger over De Gea´markedsværdi, der var vurderet til 25 mio € i januar. Runder man den op, lander han vel på 30 mio i markedsværdi.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis United vil have ham, så skal prisen netop være til langt over markedsværdien, fordi Ramos er ikke blevet sat til salg.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kassow-Rossing skrev: Jamen så lader Real Madrid blot være med at sælge. Ingen tvinger klubben til at sælge en spiller, der har skrevet kontrakt på at spille for klubben to år endnu.
Hvis United vil have ham, så skal prisen netop være til langt over markedsværdien, fordi Ramos er ikke blevet sat til salg.
Hvis Sergio Ramos står fast på at han vil væk og offentlig melder det ud, så vil Real Madrid være tvunget til et salg, som vil komme til at lægge væsentligt under det, de kræver lige nu.
Real Madrid kan og skal ikke have en spiller rendende, som ikke har hovedet og hjertet i klubben.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kassow-Rossing skrev: Det er sandt nok, men derfor sælger man stadig ikke til noget som helst der ikke ligger langt over markedsværdi. Mon ikke Ramos (efter tre spillerunder på bænken) vil indse at det nok giver mening at kæmpe for sin plads på banen i den kommende sæson?
Det er en kamp, som Real Madrid ikke kan vinde. Hvis en spiller vil væk, så kommer han væk. Og sådan skal det også være. Real Madrid skal ikke forære ham bort, men de kommer til at afhænde ham, hvis han insisterer på at ville væk. Og jo længere Real Madrid trækker pinen ud, jo mere vil det skade.
Derfor håber jeg, at gårsdagens møde med José Ángel Sanchez gav det udbytte, at man enten ved at der fortsat er muligheder i en kontraktforhandling med Ramos eller at man med det samme har igangsat værket for at få ham solgt hurtigst muligt.