AS: Ramos har bedt om at blive solgt

11 år 1 måned siden #37 af Pelle
Sorry Kassow - men det her er ligeså slemt, hvis ikke værre qua den meget mediebevågenhed, end sagen mellem Alves og Barca.
Jeg kan ikke se, hvorfor dette skulle være anderledes. Jeg er flov på Madrisimoens vegne.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #38 af Siempre Madrid
Selvfølgelig skal Ramos presse citronen, men han skal også gøre op med sig selv, om det er bedst at få 10 millioner € i en ny klub eller være anfører i Real Madrid og få eksempelvis 7,5 millioner €.

Der følger jo altså mere end penge med i at fortsætte hos Real Madrid og det bør han sætte pris på også.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

11 år 1 måned siden #39 af Daniel

Siempre Madrid skrev: Selvfølgelig skal Ramos presse citronen, men han skal også gøre op med sig selv, om det er bedst at få 10 millioner € i en ny klub eller være anfører i Real Madrid og få eksempelvis 7,5 millioner €.

Der følger jo altså mere end penge med i at fortsætte hos Real Madrid og det bør han sætte pris på også.

Ramos er da om nogen klar over, hvad der følger med at være Real Madrid-spiller. Jeg har altid haft indtrykket af, at Ramos er pavestolt over at bære verdens smukkeste klubtrøje, og jeg mener da også, at han ved flere lejligheder har ytret sig herom.

Det er helt naturligt at skyde kravene lidt over målet til en lønforhandling, for derefter at arbejde hen mod et acceptabel kompromis for begge parter. Alt det der foregår pt. er ganske naturligt. Pressen er bare med. Dét er det unaturlige.

De skal nok møde hinanden. Ramos kan formentlig godt nøjes med lidt mindre end medierne påstår; han har trods alt et anførerhverv i sigte ;-)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL

11 år 1 måned siden #40 af Kassow-Rossing
Er der nogle der så linket?

Kan vi bruge det til noget?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 1 måned siden #41 af HHB65

Kassow-Rossing skrev: Er der nogle der så linket?

Kan vi bruge det til noget?

Ville ønske mig jeg kunne stole på hvad der vises i linket.

Det jeg mest af alt savner i denne sag er at en eller begge af parterne melder noget ud til pressen. Det skal komme direkte fra Ramos selv eller klubben. Jeg forstår udmærket at klubberne ikke gider kommentere på alt det lort pressen skriver i disse tider uden kampe og med transfers som det store emne, men denne sag synes jeg trænger til en udmelding direkte fra parterne om hvordan man står.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved HHB65.

11 år 1 måned siden #42 af SR4

raul7=kongen skrev: Hvorfor skulle Ramos ikke forlange det i løn, som andre er villige til at give ham? Med de romantiske briller skal han selvfølgelig foretrække at blive, men med de realistiske skal han selvfølgelig også sørge for at tjene sine penge.

Jeg synes i høj grad denne hænger på ledelsen. I min optik stinker det af et bud langt under markedsværdien i løn, hvorefter man har forsøgt at presse Ramos ved at lække informationer til medierne. Klubfølelse eller ej, så forstår jeg godt, at Ramos har sat foden i døren. Forhåbentlig kan man stadig nå til enighed og få løst missæren, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad det er Ramos gør forkert.

Ja desværre har du Siempre som eks. forsvarede Ronaldos metoder og mente at han skulle få den løn andre tilbød, men åbenbart mener at Ramos ikke har hjertet i Real, blot fordi han beder om ligeså mange penge han er værd (og dermed i vigtigste grad anderkendelsen)

Hel ærlig. Hvis det virkelig kun handlede om penge, var der tvivl om at han for længst havde smuttet og fået lige den løn han kunne tænke sig. Istedet bliver han som en klubmand og forlanger med hans status i klubben og fodboldverdenen en helt fair løn og altså vil fortsætte.

11 år 1 måned siden #43 af SR4

Siempre Madrid skrev: Selvfølgelig skal Ramos presse citronen, men han skal også gøre op med sig selv, om det er bedst at få 10 millioner € i en ny klub eller være anfører i Real Madrid og få eksempelvis 7,5 millioner €.

Du har vidst stadig ikke forstået det ikke er pengene det drejer sig om? Det handler om at hvis Ramos ikke får den kontrakt, visser det jo hvor lidt anderkendelse han får af klubben.
Det ville jo svare til hvis Ronaldo IKKE var den højest betalte i klubben og han netop bad om at blive det, men ikke fik lov.

11 år 1 måned siden #44 af Pelle
Stop nu med det vrøvl, SR4. Havde det ikke handlet om pengene, var der slet ikke nogen sag. Ramos er en lønforhøjelse værd. Men han er ikke en fordobling af sin nuværende løn værd.

11 år 1 måned siden #45 af Dios

Pelle skrev: Stop nu med det vrøvl, SR4. Havde det ikke handlet om pengene, var der slet ikke nogen sag. Ramos er en lønforhøjelse værd. Men han er ikke en fordobling af sin nuværende løn værd.

Så du siger, at konflikten kun er opstået på grund af pengene? Hvis ja, så er jeg da helt på SR4 side her.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 1 måned siden #46 af Pelle
Selvfølgelig handler det om økonomi. Så forklar mig venligst hvorfor - og hvordan - du er på hans side, for det kan jeg ikke gennemskue??

Ramos har en kontrakt, der endnu ikke er udløbet. Han vil gerne have mere i løn, så man påbegynder forhandlinger. Men Ramos vil ikke "nøjes" med det, klubben tilbyder. Eller klubben vil ikke give det, som Ramos forlanger. Det sker hver dag på arbejdspladser rundt om i verden. Så plejer man at nå til det, der hedder et kompromis. Især hvis man har kærlighed og loyalitet overfor sin arbejdsplads. Har man ikke det, og er man utilfreds medmindre man stiger til det dobbelte i løn, så skal man da naturligvis videre.

Jeg håber, at man finder et kompromis, som både klubben og Ramos kan være tjent med. Men manden kan ikke forvente en lønstigning til det dobbelte, bare fordi der står en gigantisk købeklub som United klar til at betale den løn. Der skal simpelthen være andre faktorer, der spiller ind. Det virker ikke til at være tilfældet her. Jeg har hvert fald kun kunne læse omkring økonomien.

11 år 1 måned siden #47 af Macon
Utroligt alt skal dreje sig om penge i dagens fodbold.

Han Ramos og de andre store spillere, kommer aldrig til at mangle noget i deres resterende liv, det med at de skal tjene deres penge, som man tit hører eksperter sige inden de stopper karrieren, giver jeg ikke noget for, måske en lavt lønnet i superligaen eller ligaer på samme niveau, men som nu i Ramos tilfælde, om du tjener 55 mill eller 75 om året, Come on, tror ikke at det er grundet lønnen han vil væk, vis han overhovedet vil væk.

De er overbetalte stort set alle sammen, men desværre er der kommet så mange penge i fodbolden idag.

11 år 1 måned siden #48 af Dios

Pelle skrev: Selvfølgelig handler det om økonomi. Så forklar mig venligst hvorfor - og hvordan - du er på hans side, for det kan jeg ikke gennemskue??

Ramos har en kontrakt, der endnu ikke er udløbet. Han vil gerne have mere i løn, så man påbegynder forhandlinger. Men Ramos vil ikke "nøjes" med det, klubben tilbyder. Eller klubben vil ikke give det, som Ramos forlanger. Det sker hver dag på arbejdspladser rundt om i verden. Så plejer man at nå til det, der hedder et kompromis. Især hvis man har kærlighed og loyalitet overfor sin arbejdsplads. Har man ikke det, og er man utilfreds medmindre man stiger til det dobbelte i løn, så skal man da naturligvis videre.

Jeg håber, at man finder et kompromis, som både klubben og Ramos kan være tjent med. Men manden kan ikke forvente en lønstigning til det dobbelte, bare fordi der står en gigantisk købeklub som United klar til at betale den løn. Der skal simpelthen være andre faktorer, der spiller ind. Det virker ikke til at være tilfældet her. Jeg har hvert fald kun kunne læse omkring økonomien.

Anerkendelse? Han er en leder på holdet, og er nu vores anføre. Hvem er det i øvrigt som har startet forhandlingen? Jeg spørger fordi jeg ikke ved det.
I Real Madrid har man det forskruet syn på tingene, at det hedder sig det altid er spilleren som er penge griske, og hvis de ikke kan "nøjes" med det klubben tilbyder, så er man ikke loyal eller pengene betyder mere end klubben.
Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så handler det her ikke om løn, men om anerkendelse. Tror du Di María er grådig fordi han smuttede, og kunne få en højere løn andet steds? Det handlede da helt sikkert om, at uanset hvordan han præsterede, så købte man noget dyrere, som fik de lønninger Di María ikke kunne få. Derudover var han også elendigt lønnet sammenlignet med resten af de offensive spillere, også efter hans lønstigning året forinden.
Så smuttede Di María, og alt peger nu på, at det var Di María som bare ville have mere i løn.

Jeg synes vitterligt Ramos er en overvurderet forsvarspiller, men jeg mener samtidig også, at holdet vil knække over uden ham. For der findes ikke en ærlig mand som går forrest i vores start 11'er uden Ramos. Ronaldo? nej vel! Det skulle dog lige være Marcelo, men spørgsmålet er om han er en leder, eller bare en som får tilskuerne til at rejse sig.

Nu er Perez måde at styre lønningerne på helt hen i vejret IMO. Det hele handler altid om, at gå over åen for at hente vand. Man anerkender aldrig dem som man har, imen man køber de dyreste drenge på markedet, som får lønninger de slet ikke har bevist de skulle ha endnu. Bale her er et godt eksempel. Nuvel, så spillede han fint i Tottenham, men udfra niveau, så skulle han ligge i bunden af den liste. Benzema er også overbetalt ift. resten af truppen. I det hele taget, så er det de dyre drenge som ligger øverst, og de 2 eneste uden at have gennemgået hele truppens lønninger, som jeg synes stemmer overens er Ronaldo og Casillas' lønninger. Ronaldo skal som sagt ligge i toppen, og det samme skal gøre sig gældende med vores legender, og dem som rent faktisk har kæmpet for klubben og bevist deres værd.

Jeg tror aldrig nogensinde United har spurgt på Ramos, hvis det ikke var på grund af det kaos der er omkring hans fremtid. Jeg tror næppe Ramos har brugt United's henvendelse til at presse prisen op på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum