Truppen mod Atlético Madrid - 7. spillerunde

10 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Rafa Benítez har udtaget truppen til aftenens El Derbi mod Atlético Madrid på Vicente Calderón.

Her er Sergio Ramos og Gareth Bale tilbage efter at endt skades-periode, men til gengæld fik James et tilbageslag i torsdagens træning og han er nu ude i tre uger.

Der er udtaget 20 mand til truppen, hvilket betyder at to mand skal sorteres fra inden kampstart.

Truppen mod Atlético Madrid:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Arbeloa, Carvajal, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Iso, Cheryshev, Bale.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé, Lucas Vázquez.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #2 af Kaká8
Startopstillingen er netop blevet bekræftet af Madrid, og vi starter altså ikke med Bale inde, med i stedet med Casemiro.

Navas, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Casemiro, Kroos, Modric, Ronaldo, Benzema, Isco

Casilla, Nacho, Bale, Kovacic, Arbeloa, Vasquez, Jese

HALA MADRID Y NADA MAS

10 år 9 måneder siden #3 af Sahinovic
Havde nu foretrukket en Kovačić istedet for Casemiro, eftersom han er farligere samt skaber lidt mere fremadrettet.

Florentino Pérez

10 år 9 måneder siden #4 af Kaká8

Sahinovic skrev: Havde nu foretrukket en Kovačić istedet for Casemiro, eftersom han er farligere samt skaber lidt mere fremadrettet.

Helt enig, jeg er også bange for, at Atletico tirrer Casemiro til et tidligt gult kort, og højst sandsynligt også et rødt, når man tænker på den måde Atletico plejer at spille.

HALA MADRID Y NADA MAS

10 år 9 måneder siden #5 af Sahinovic

Kaká8 skrev:

Sahinovic skrev: Havde nu foretrukket en Kovačić istedet for Casemiro, eftersom han er farligere samt skaber lidt mere fremadrettet.

Helt enig, jeg er også bange for, at Atletico tirrer Casemiro til et tidligt gult kort, og højst sandsynligt også et rødt, når man tænker på den måde Atletico plejer at spille.

Jeg tror Casemiro er sin opgave voksen, jeg frygter nu mere at vi ikke får skabt super meget fremadrettet, eftersom konstellationen hedder Casemiro - Kroos - Modrić. Ingen af dem har den gennembrudskraft som Kovačić er i besiddelse af, altså hvor man går fra stilstand også får skabt noget ud af den blå luft. Men ja det bliver nu spændende at se hvad Benítez har tænkt sig.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #6 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Atlético Madrid - 7. spillerunde

Det havde også været en spændende løsning. Men jeg har dog det håb, at Casemiro kan frigøre Modric og Kroos, så de kan have mere fokus på offensiven. Jeg synes, at Kroos (under Ancelotti) var meget låst og begrænset, fordi han netop stod med ansvaret for, at midten blev sikret. Det kan Casemiro sørge for og så kan Kroos og Modric sprudle endnu mere, fordi der er opbakning fra Casemiro.
Vi får nok også brug for Casemiros fysik på midten i dag. Den er Kovacic ikke i besiddelse af på samme måde.

EDIT: Og lige til dit andet svar: Modric kan bryde igennem. Vi har før set ham glide af på flere modstandere og lægge den dødbringende aflevering. Med Casemiro og Kroos på midten får han nok også mere frihed til at gøre netop dette. :)
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Brylle.

10 år 9 måneder siden #7 af Doc.juego

Brylle skrev:

Det havde også været en spændende løsning. Men jeg har dog det håb, at Casemiro kan frigøre Modric og Kroos, så de kan have mere fokus på offensiven. Jeg synes, at Kroos (under Ancelotti) var meget låst og begrænset, fordi han netop stod med ansvaret for, at midten blev sikret. Det kan Casemiro sørge for og så kan Kroos og Modric sprudle endnu mere, fordi der er opbakning fra Casemiro.
Vi får nok også brug for Casemiros fysik på midten i dag. Den er Kovacic ikke i besiddelse af på samme måde.

EDIT: Og lige til dit andet svar: Modric kan bryde igennem. Vi har før set ham glide af på flere modstandere og lægge den dødbringende aflevering. Med Casemiro og Kroos på midten får han nok også mere frihed til at gøre netop dette. :)

JEg tænker også at det er idéen, spændende om det virker.
God kamp alle :)

10 år 9 måneder siden #8 af Pelle
BENZEMA!!!!!

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 9 måneder siden #9 af Chamartin

Pelle skrev: BENZEMA!!!!!

Flot gennemført angreb og Benzema fortsætter stimen.

Desværre bakker Madrid nok lidt nu efter føringen, men håber vi prøver at fortsætte med at holde bolden fast i egne rækker.

10 år 9 måneder siden #10 af Chamartin

Chamartin skrev:

Desværre bakker Madrid nok lidt nu efter føringen, men håber vi prøver at fortsætte med at holde bolden fast i egne rækker.

Ramos ffs....

10 år 9 måneder siden #11 af Chamartin

Chamartin skrev:

Chamartin skrev:

Ramos ffs....

Genial målmand

10 år 9 måneder siden #12 af Sahinovic
Klubikon - min bare røv! Alle dage en komplet overvurderet og total stupid forsvarsspiller.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Leveret af Kunena Forum