Truppen mod Atlético Madrid - 7. spillerunde
FigoJensen skrev:
madrid2000 skrev: Hold kæft Benitez du er en elendig træner. Vi spiller som Chelsea. Kommer foran og parker bussen derefter.
Lur mig om ikke han er fortid før sæson afslutningen.
Skifter en piv ringe Arbeloa istedet for at sætte Nacho ind som har spillet det sidste par kampe og har mere kamptræning end Arbeloa den elendige ....
Og så tager han holdets bedste spiller Benzema ud? For hvad? Helt ærligt. Det var det bedste Benzema havde præsteret i sidste 2-3 sæsoner.
Benetiz UUUUUUUUUUUUUUUUD
Er du helt væk?? Hvis du synes, det var Benzemas bedste kamp de sidste 2-3 sæsoner, så har du sgu ikke set mange kampe henover den periode :/
Og så er det sgu altså lidt tamt at bebrejde træneren for, at en spiller får en hjerneblødning. Det er voksne mennesker på grønsværen, og de må sgu tage ansvar for dem selv. Træneren kan jo næppe se ud i fremtiden. Du klager jo ellers ikke over han har sat Ramos på holdet, selvom han er en komplet tåbe. Det er en gang lort Arbeloa laver, men hvis han havde sat Nacho ind og han havde fucket up, så havde folk jo svinet Benitez til, hvorfor han ikke havde sat Arbeloa ind, som er decideret back. Uanset hvad, så taber træneren jo...
Så er der en masse andre ting man kan bebrejde træneren for, såsom den håbløse tilgang til at praktisere fodboldspillet. Lorte indlæg fra backs uden adresse oftest og intet fodboldspil langs jorden udover nede i midtercirklen.
Nacho har da også passet den back nogle gange, og som jeg husker det, så er han kommet godt fra det hver gang... Forstår ikke man bruger Arbeloa, når man har Nacho siddende, som har spillet de sidste par kampe... Arbeloa var vel også banens dårligste mod Malmø, hvor Tinnerholm og Berget drev gæk med ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev: Nu scorede vi jo altså også efter et af de der såkaldte håbløse indlæg. Det er jo ikke Benítez' fejl, at spillerne ikke kan ramme en mand på 20 meters afstand!
Jeg vil vove og påstå, at Ronaldo's frisparks statistik er bedre end vores indlæg omsat til mål. Selvfølgelig scorer vi da på nogle indlæg, og nej det er ikke Benitez skyld, at Marcelo og andre er så elendige til at slå indlæg, men så er det hans job at arbejde på hvordan vi undgår at slå de mange indlæg.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg forstår heller ikke hvordan man overhovedet kan stille sig tilfreds med det ene point idag? Gode var Atlético Madrid ikke, men vi formåede at gøre dem gode efter det første mål, hvor man vælger at stoppe med at spille fodbold - simpelthen en rookie mistake!
Florentino Pérez
Dios skrev:
DarioGomez skrev: Nu scorede vi jo altså også efter et af de der såkaldte håbløse indlæg. Det er jo ikke Benítez' fejl, at spillerne ikke kan ramme en mand på 20 meters afstand!
Jeg vil vove og påstå, at Ronaldo's frisparks statistik er bedre end vores indlæg omsat til mål. Selvfølgelig scorer vi da på nogle indlæg, og nej det er ikke Benitez skyld, at Marcelo og andre er så elendige til at slå indlæg, men så er det hans job at arbejde på hvordan vi undgår at slå de mange indlæg.
Skuffende vi ikke kan slå atl, nu når deres hold efter min mening ikke er så stærk som de andre år.
Hvad sker der for ronaldo? han er godt nok faldet i niveau, arbeloa hold nu op mand, synes det er skuffende at vi ikke kan spille bedre, især i anden halvleg, ikke at skabe en chance, skidt.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Sahinovic skrev: ''Kampens spiller: Modrić. Var med i alt Real Madrids offensive spil'' - hvilket offensive spil? Det var godt nok ikke meget vi fik skabt idag. Modrić var som altid fantastisk idag, men kampens spiller skal da uden tvivl gå til Casemiro.
Jeg forstår heller ikke hvordan man overhovedet kan stille sig tilfreds med det ene point idag? Gode var Atlético Madrid ikke, men vi formåede at gøre dem gode efter det første mål, hvor man vælger at stoppe med at spille fodbold - simpelthen en rookie mistake!
Hvad med ham mellem stængerne idag ?
Hvis ik Modric som mindede om en mini messi idag, så er det navas der var dagens bedste
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
- FigoJensen
- Gæst
-
LasseRMD skrev:
FigoJensen skrev:
madrid2000 skrev: Hold kæft Benitez du er en elendig træner. Vi spiller som Chelsea. Kommer foran og parker bussen derefter.
Lur mig om ikke han er fortid før sæson afslutningen.
Skifter en piv ringe Arbeloa istedet for at sætte Nacho ind som har spillet det sidste par kampe og har mere kamptræning end Arbeloa den elendige ....
Og så tager han holdets bedste spiller Benzema ud? For hvad? Helt ærligt. Det var det bedste Benzema havde præsteret i sidste 2-3 sæsoner.
Benetiz UUUUUUUUUUUUUUUUD
Er du helt væk?? Hvis du synes, det var Benzemas bedste kamp de sidste 2-3 sæsoner, så har du sgu ikke set mange kampe henover den periode :/
Og så er det sgu altså lidt tamt at bebrejde træneren for, at en spiller får en hjerneblødning. Det er voksne mennesker på grønsværen, og de må sgu tage ansvar for dem selv. Træneren kan jo næppe se ud i fremtiden. Du klager jo ellers ikke over han har sat Ramos på holdet, selvom han er en komplet tåbe. Det er en gang lort Arbeloa laver, men hvis han havde sat Nacho ind og han havde fucket up, så havde folk jo svinet Benitez til, hvorfor han ikke havde sat Arbeloa ind, som er decideret back. Uanset hvad, så taber træneren jo...
Så er der en masse andre ting man kan bebrejde træneren for, såsom den håbløse tilgang til at praktisere fodboldspillet. Lorte indlæg fra backs uden adresse oftest og intet fodboldspil langs jorden udover nede i midtercirklen.
Nacho har da også passet den back nogle gange, og som jeg husker det, så er han kommet godt fra det hver gang... Forstår ikke man bruger Arbeloa, når man har Nacho siddende, som har spillet de sidste par kampe... Arbeloa var vel også banens dårligste mod Malmø, hvor Tinnerholm og Berget drev gæk med ham.
Min pointe er, at han kunne have sat Gurli Magrethe fra Lolland, Guti eller Nacho ind - det er ligemeget hvad navnet er. Uanset hvad, så er der altid en herude som ikke vil være tilfreds. Ja i dag var det Arbeloa som blev sat ind og fuckede up. Havde det været Nacho, som var blevet sat ind og havde dummet sig, så havde folk jo brokket sig over det i stedet... Træneren kan da ikke vide på forhånd om en spiller dummer sig eller ej! Havde han sat Arbeloa ind og havde han smadret en kasse ind fra midterlinjen i stedet for at koste et mål, så var han jo lige pludselig en helt, ikke sandt. Så ville han jo uden tvivl tage guldbolden til januar...
Og så kan vi sikkert godt blive enige om, at træneren dagligt omgås spillerne og kender de faktiske forhold, så han sætter helt sikkert den spiller ind, som han mener kan løse opgaven bedst! Måske handlede det også om den erfaring, som Arbeloa har væsentlig mere af i sådan en kamp.
Jeg synes godt man kan forsvare gult til Ramos, Varane ligger omtrent på linje, men rødt ville også være på sin plads. Og ja Griezmanns (og Casemiro og Varenes) advarsel er helt latterlig, men det er utroligt at han ikke får nr. 2 med den linje der er lagtDios skrev:
JesperA skrev: Jeg sidder og savler når jeg ser det svæv Casemiro får i sine tværbolde - vidunderlig sparketeknik!
Dagens badebold må gå til Undiano Mallenco, en skændsel! Correa skal have rødt kort, Griezmann det samme, og så var der vel 3 eller 4 advarsler der slet ikke gav nogen mening.. Casemiro lavede ikke engang frispark da han fik sin!
Helt enig i, at Mallenco sejlede. Du mangler bare at nævne kortet Ramos fik ikke var helt retfærdigt. Sidste mand inde i feltet, den skal simpelthen give rødt.
Og derudover modsiger du dig selv. Du siger at Griezmann skulle have haft rødt, men samtidig at der var 3-4 gule kort som ingen mening gav. Prøv lige at se Griezmann's kort igen :)
Men lige med Arbeloa er risikoen betragteligt højere end andre spillere....
Arbeloa.. Ord er overflødige. Katastrofe, smut du til USA.
Må håbe Levante ikke parkere bussen med vores kanon angrebsspil.
En træner bør desuden aldrig få skylden for spilleres personlige fejl. Det ansvar ligger udelukkende hos spillerne selv, så at kritisere Benítez for indskiftningen af Arbeloa forstår jeg ikke. Højrebacken burde jo være en rutineret mand, så han skulle jo bare have sparket den bold ud til indkast i stedet for at dumme sig med en tåbelig dribling.
Det eneste punkt, hvor jeg synes Benítez fejler, er udskiftningen af Benzema. Uden franskmanden mistede Real det pres, man hidtil havde lagt på Atléticos forsvar, som efter udskiftningen ingen problemer havde med at spille bolden videre til midtbanen. Det øgede blot presset på Real Madrid, samt isolerede Ronaldo endnu mere.
Egentlig en udmærket første halvleg. Står højt, dikterer spillet og kombinerer hæderligt, selvom vi stadig mangler det sidste for at skabe nogle flere chancer (James havde pyntet). Defensivt var det også en god og sikker præstation i dag. Der skulle et klodset straffespark og en, nok engang, elendig Arbeloa til før de for alvor kom til chancer.
Så der var da nogle gode ting, men 2. halvleg var simpelthen alt, alt for svag. Stiller sig alt for langt tilbage og skaber absolut intet. Og da Atledico, som Werge ynder at kalde dem, så får udlignet, prøver vi ikke det mindste på at træde frem og tage sejren. Det var naturligvis svære betingelser med et larmende publikum og et Atletico med momentum, men for Real Madrid ikke at skabe noget som helst overhovedet i de sidste 10 minutter af en afsindig vigtig kamp med sejren på spil mod et, lad os være ærlige, ret svagt Atletico-hold, er både skuffende og decideret svagt. Ikke katastrofalt, men frustrerende.
… Og så vil jeg simpelthen ikke se mere på Arbeloa. For at være lidt grov (men realistisk): Kan han egentlig noget?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también