Truppen mod Atlético Madrid - 7. spillerunde

10 år 9 måneder siden #37 af Daniel
Flere fine enkeltmandspræstationer, men som hold ser det skidt ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #38 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Atlético Madrid - 7. spillerunde
Grande Arbeloa er blevet til Arbeloa.

10 år 9 måneder siden #39 af real89
Det er simpelthen til grin at Arbeloa får spilletid til disse kampe..tænk at han koster os 2 point i sådan en vigtig kamp..katastrofe at man ikke bruger Nacho i det mindst..han er mere boldsikker og hurtigere...
Var det for mig havde jeg allerede pensioneret Arbeloa. Jeg kan lide ham mindre og mindre for hver gang han spiller..for h******...
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD, Madridnation.

10 år 9 måneder siden #40 af ChrillRM14
Hvor er det dog f***** surt...

Vi har intet at byde med offensivt i anden halvleg, og så skal der bare lige den lille marginal med hos Atletico, og så taber vi point....

Benz, Modric, Casemiro og Keylor er de eneste rigtig gode idag... selv efter udligningen er det dem, der sidder på presset... hvor er det presspil, vi så i starten af sæsonen?????

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 9 måneder siden #41 af LasseRMD

real89 skrev: Det er simpelthen til grin at Arbeloa får spilletid til disse kampe..tænk at han koster os 2 point i sådan en vigtig kamp..katastrofe at man ikke bruger Nacho i det mindst..han er mere boldsikker og hurtigere...
Var det for mig havde jeg allerede pensioneret Arbeloa. Jeg kan lide ham mindre og mindre for hver gang han spiller..for h******...

Helt enig!
Dertil kan man lægge at Nacho har spillet de seneste kampe i Ramos' fravær, så han må alt andet lige være meget mere gearet til sådan en kamp!!!

10 år 9 måneder siden #42 af Doc.juego

Sahinovic skrev:

Raúl 7 skrev: Bliv nu ved med at spille fodbold selvom vi er foran...

Når man skifter en stærk spillende Benzema ud istedet for en komplet elendig Ronaldo, så gør man det lidt svært for sig selv.

Nu er det ikke for at sige at Ronaldo spillede en super kamp, men Benzema så altså ofte svag ud IMO. Bevares han er god ved målet, men det var Ronaldo også.
Synes desværre det ellers var en tam Benzema, uden de store frispilninger eller chancer - Desværre.

gennemgående er det ikke godt nok med 1-1. Dommeren hjalp heller ikke, men det skal ikke være grunden. Vi bliver for tilbagefaldende efter vi er foran, 2. Halvleg er gejsten væk, vi skal bare holde den kørende og forsøge på 2-0.
Ronaldo er desuden alt for "psyket" over ikke at være kommet ordentligt igang.håber der kommer nogle flere ligamål fra ham så han kan ramme niveauet igen

10 år 9 måneder siden #43 af Real HWL
Kan man tillade sig at være skuffet. 1-1 er jo ikke en katastrofe. Men måden vi spiller på irritere mig grænseløst. Vi skaber stortset ikke en målchance efter scoringen.

Håber Ronaldo holder niveau til næste uges kvalkamp mod Danmark!!
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Real HWL.

10 år 9 måneder siden #44 af Kiwes
Var Arbeloa ringe ja, men det kommer jo ikke bag på nogen. Jeg mangler en mulighed til en 0-karakter, for den fortjener Marcelo da! Det går simpelthen ikke med ham på den venstre back, han kan intet, absolut intet, hverken offensivt eller defensivt. Hvis jeg var træner for madrid, ville jeg give det et forsøg med Danilo som højre back og carvajal som venstre.

Ronaldo og Isco skuffede også, men tak skal du have for en kamp Casemiro spillede, en 5er herfra.

10 år 9 måneder siden #45 af FranciscoISCO
Ja ja, 1-1 ude mod Atletico er selvfølgelig ikke katastrofalt, men hold da op, hvor var det altså ikke særligt kønt at overvære i dag. Vi skaber jo stort set intet, foruden målet vi scorer. Det skal Atletico selvfølgelig også have noget fortjeneste for, men stadig... Hvor er jeg skuffet over, at vi ikke går mere insisterende efter målet til 2-0.

Altid Real Madrid.

10 år 9 måneder siden #46 af madrid2000
Hold kæft Benitez du er en elendig træner. Vi spiller som Chelsea. Kommer foran og parker bussen derefter.

Lur mig om ikke han er fortid før sæson afslutningen.

Skifter en piv ringe Arbeloa istedet for at sætte Nacho ind som har spillet det sidste par kampe og har mere kamptræning end Arbeloa den elendige ....

Og så tager han holdets bedste spiller Benzema ud? For hvad? Helt ærligt. Det var det bedste Benzema havde præsteret i sidste 2-3 sæsoner.

Benetiz UUUUUUUUUUUUUUUUD

10 år 9 måneder siden #47 af Pelle
Må indrømme jeg sidder tilbage med en blandet følelse. Det er ingen skam at få 1 point med fra Vincente Calderón, men måden, det sker på, er bitter.
Jeg er rigtig glad fordi vi har spillere som Navas, Casemiro og Modric, der stepper op i dag. Især Casemiro som for mig er kampens spiller.
Men jeg synes desværre, at vi ser det, som jeg frygtede vi ville med Benitez. Passiv, defensiv fodbold hvor vi venter på omstillinger. Jovist lagde Atletico et stort pres i 2. Halvleg, men det kan ikke være rigtigt, med det spillermateriale, vi har, at vi ikke formår at skabe bare en oprigtig chance på 45 min. Jeg magter ikke, at vi stiller os tilbage og forsøger at holde en 1-0 føring hjem, jeg vil se et hold, der går efter 2-0, og får kampen lukket. Det gør vi ikke - og det er den primære årsag til, at jeg er skuffet.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Redando, madrid2000, Madridnation.

10 år 9 måneder siden #48 af slb1995
Denne kamp er næppe et godt sted at skrive sit første indlæg, men:

Jeg er, sikkert som mange andre i dag, vældigt skuffet over holdets præstation, især fremad banen, hvor der jo ikke sker alverden. Det er selvsagt skuffende at komme frem til så lidt - også selvom det er Atletico Madrid, vi møder. Desuden er det skuffende, at initiativet mere eller mindre bliver givet til Atletico efter målet, hvor der kun var spillet 9 minutter.

Alvaro Arbeloa er nem at udpege som den store skurk i dag, mens Keylor Navas fremstår som den komplette modsætning - verdensklasse, simpelthen!

Leveret af Kunena Forum