Fransk presse: Benzema erkender medvirken til afpresning

10 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge de to store franske aviser, Le Figaro og Parisien, har Karim Benzema her til formiddag erkendt medvirken til afpresning af landsholds-kollega Mathieu Valbuena.

Til retten skal Benzema angiveligt have fortalt, at de tre afpressere havde henvendt sig til Benzemas bror og eftersom en af afpresserne er en barndomsven af Karim Benzema, besluttede angriberen sig for at hjælpe denne, selv om han vidste, at det ville gøre skade på Valbuena.

Lyon-spilleren har selv under afhøringerne fortalt, at han betragtede samtalen med Karim Benzema under en landsholds-samling som en trussel og dermed kan sagen få langt større og alvorligere konsekvenser for Benzema.

En dommer skal i løbet af dagen afgøre, om Benzema fortsat skal være i politiets varetægt eller om han kan løslades.

Ender Karim Benzema med at blive anklaget i sagen og siden dømt, kan han risikere op til 7 års fængsel.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Og her gik man lige og forbandede alle skaderne og PUF, så dukker der en møgsag op, som får skades-situationen til at blegne.

Nu skal man huske, at man er uskyldig indtil andet er bevist, men hvis det er rigtigt, at han har medvirket til afpresning, så kan han naturligvis ikke spille i Real Madrid mere.

For helvede, her stinker af catalanske pop corn...........

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: HHB65

10 år 9 måneder siden #3 af HHB65

Siempre Madrid skrev: Og her gik man lige og forbandede alle skaderne og PUF, så dukker der en møgsag op, som får skades-situationen til at blegne.

Nu skal man huske, at man er uskyldig indtil andet er bevist, men hvis det er rigtigt, at han har medvirket til afpresning, så kan han naturligvis ikke spille i Real Madrid mere.

Som det fremgår af min første post i den anden tråd omkring missæren, så troede jeg aldrig nogensinde på, at Benzema kunne være involveret. Det ville simpelthen være for snot dumt. Prøv at tænke hvad manden tjener af penge osv. Vi normale dødelige kommer aldrig i nærheden af noget der ligner. Hvorfor risikerer det!!

Igen som du skriver. Han er uskyldig til andet er bevist, men seneste nyhed trækker så sorte skyer over sagen at de småskader vi har intet betyder. Især når man tænker på alternativerne pt i front..

10 år 9 måneder siden #4 af Dios

HHB65 skrev:

Siempre Madrid skrev: Og her gik man lige og forbandede alle skaderne og PUF, så dukker der en møgsag op, som får skades-situationen til at blegne.

Som det fremgår af min første post i den anden tråd omkring missæren, så troede jeg aldrig nogensinde på, at Benzema kunne være involveret. Det ville simpelthen være for snot dumt. Prøv at tænke hvad manden tjener af penge osv. Vi normale dødelige kommer aldrig i nærheden af noget der ligner. Hvorfor risikerer det!!

Igen som du skriver. Han er uskyldig til andet er bevist, men seneste nyhed trækker så sorte skyer over sagen at de småskader vi har intet betyder. Især når man tænker på alternativerne pt i front..

Som det fremgår, så handler det jo ikke om penge, men fordi han kender afpresseren.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 9 måneder siden #5 af madrid2000
Ligeså snart jeg så en overskrift på bt: "Real Madrid stjerne involveret i sex-skandale"
Så var jeg overbevist om, at det var Benzema.

Det er jo ikke engang første gang. Hvor mange retssager har han egentlig kørende?

10 år 9 måneder siden #6 af Pelle

Dios skrev:

HHB65 skrev:

Som det fremgår, så handler det jo ikke om penge, men fordi han kender afpresseren.

Og det gør det mere rigtigt? En mand som Benzema, der er i medierne konstant og en offentlig figur, burde da bare holde snotten langt væk fra sådan en sag! Det er simpelthen så torskedumt. Og bliver han dømt, skal vi selvfølgelig på angriberjagt, for så skal han ikke repræsentere klubben længere.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 9 måneder siden #7 af FranciscoISCO
Hvordan en mand, der har været i stand til at date Rihanna, kan få sig selv involveret i den ene 'sex-skandale' efter den anden, dét forstår jeg intet af...

@Pelle

Jeg tror såmænd heller ikke, at Dios er ude på at forsvare manden; Dios svare blot på et indlæg, med henblik på at holde fokus på sagens reelle natur. Som sagt, så ser det altså ikke ud til, at Benzemas motivation har været pengegriskhed (hvilket selvfølgelig ikke giver nogen som helst mening), men at han, på en eller anden måde har befundet sig selv i en temmelig akavet klemme mellem hhv. en landsholdskollega og en nær ven.

At Benzema, indtil videre, ser utrolig dum ud i den her sag, dét tror jeg såmænd vi alle er enige i.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved FranciscoISCO.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 9 måneder siden #8 af Daniel
Jeg er faktisk ligeglad med, hvordan Benzema er indblandet i denne afskyelige sag. Faktum er, at han på en eller anden måde ER indblandet og det i sig selv, om han bliver dømt eller ej, er nok til en fyreseddel.

Det ærgerligt med tanke på, hvor meget Real Madrid savner ham på banen, men Real Madrid kan ikke have spillere i truppen, der tilsyneladende ikke har mere mellem ørerne.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Pelle

10 år 9 måneder siden #9 af HHB65

Dios skrev:

HHB65 skrev:

Du vælger at misforstå mit indlæg. Jeg nævner aldrig han gør det for pengene. Jeg prøver at sammenligne hvor torskedumt nogen som helst involvering i sådan en sag vil være med det liv han har.

10 år 9 måneder siden #10 af HHB65

FranciscoISCO skrev: Hvordan en mand, der har været i stand til at date Rihanna, kan få sig selv involveret i den ene 'sex-skandale' efter den anden, dét forstår jeg intet af...

@Pelle

Jeg tror såmænd heller ikke, at Dios er ude på at forsvare manden; Dios svare blot på et indlæg, med henblik på at holde fokus på sagens reelle natur. Som sagt, så ser det altså ikke ud til, at Benzemas motivation har været pengegriskhed (hvilket selvfølgelig ikke giver nogen som helst mening), men at han, på en eller anden måde har befundet sig selv i en temmelig akavet klemme mellem hhv. en landsholdskollega og en nær ven.

At Benzema, indtil videre, ser utrolig dum ud i den her sag, dét tror jeg såmænd vi alle er enige i.

Kan ikke se hvorfor jeg ikke holder fokus på sagens reele natur.... Jeg drager bare en parallel mellem hvor dumt hvilken som helst indblanding vil være af Benzema i sådan en sag med det liv han lever. Det har intet med pengene at gøre...

Men summasumarum så er alle hvis enige om dette er møjsag af rang.

10 år 9 måneder siden #11 af Daniel
Mon ikke engelsk presse - igen - får travlt med at sende Vardy til Real Madrid her den kommende tid :-)

10 år 9 måneder siden #12 af Pelle

FranciscoISCO skrev: Hvordan en mand, der har været i stand til at date Rihanna, kan få sig selv involveret i den ene 'sex-skandale' efter den anden, dét forstår jeg intet af...

@Pelle

Jeg forventer da også, at Dios tager stærk afstand fra Benzemas handling. Men nu ved vi jo alle, hvor glad Dios er for den eminente franksmand, så man kan jo aldrig vide sig sikker.
Jeg kan dog desværre ikke se denne sag få anden udvej end at både Benzema og Real Madrid vil lide skade. Så farvel til ham - det var stort, så længe det varede.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum