Fransk presse: Benzema erkender medvirken til afpresning
men at han, på en eller anden måde har befundet sig selv i en temmelig akavet klemme mellem hhv. en landsholdskollega og en nær ven.
Det er ikke en akavet situation. Hvis en af mine venner ville afpresse en af mine kollegaer, så vil jeg 1) forsøge at tale min ven fra det, eller 2) selv melde min ven.
Alt for at ungå at folk stopper med at lave sex tapes!
@Dios
Selvfølgelig skal idioten fyres, hvis han findes skyldig. Derudover bør klubben gå efter at hente en kompensation hos Benzema, når han opfører sig så dumt. Det er jo ikke ligefrem en gevinst for markedsføringsafdelingen at have en spiller, der kører for hurtigt, uden kørekort, knalder ludere og afpresser sine kollegaer med sex bånd. Hold nu kæft en herlighed! Kan vi få Balotelli og hans fyrværkeri og dartpile i stedet for?
@madrid2000
Det er ikke 4-500 millioner, hvis han sidder i fængsel. Så er det blot en lønudgift.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
men at han, på en eller anden måde har befundet sig selv i en temmelig akavet klemme mellem hhv. en landsholdskollega og en nær ven.
Det er ikke en akavet situation. Hvis en af mine venner ville afpresse en af mine kollegaer, så vil jeg 1) forsøge at tale min ven fra det, eller 2) selv melde min ven.
@Dios
Selvfølgelig skal idioten fyres, hvis han findes skyldig. Derudover bør klubben gå efter at hente en kompensation hos Benzema, når han opfører sig så dumt. Det er jo ikke ligefrem en gevinst for markedsføringsafdelingen at have en spiller, der kører for hurtigt, uden kørekort, knalder ludere og afpresser sine kollegaer med sex bånd. Hold nu kæft en herlighed! Kan vi få Balotelli og hans fyrværkeri og dartpile i stedet for?
@madrid2000
Det er ikke 4-500 millioner, hvis han sidder i fængsel. Så er det blot en lønudgift.
Sidder han I fængsel?
NDR skrev: Først og fremmest....Dios har ret!! Benzema er verdens bedste angriber, og det bliver umuligt at finde en der er bedre.....Ang. den her sag, der mener jeg nu stadigvæk lige man skal klappe hesten, for gu er det torskedumt at blande sig i den afpresningssag, men der er dog stadigvæk kun tale om at man har anbefalet Valbuena at betale og været en form for mellemmand....Jeg er sikker på at Valbuena og Benzema finder ud en løsning som vil være ok for alle parter og mon dog ikke Zidane vil blande sig....penge vil løse problemet......og selvfølgelig bliver Benzema ikke fyret!!! hahaha...man smider ikke guld på gaden...
Det her er altså ikke en civilretslig sag mellem to private parter. Det er en straffesag, hvor det er politiet, der bestemmer, om der skal rejses sag. Så Valbuena og og Benzema...og Zidane kan absolut intet afklare internt. Det du beskriver lyder som noget fra en bananrepublik ;).
@Dios
Findes han skyldig, så skal han jo bag tremmer, og skal han det, så er det naturligt at fyre ham. Alt andet er jo direkte tosset. Men come on! Er helt klar med Jaken her. Jeg er da røg hamrende ligeglad hvad han laver i sin fritid, hvis jeg skal være helt ærlig. Vi taler selvfølgelig om små bataljer som disse. Mord, pædofili etc. så er det noget andet, men hvor mange af os herinde bryder ikke loven til daglig? Jeg skal da være ærlig og indrømme, at jeg da sagtens kunne finde på og gør det til tider, at køre 150 km/t på en motorvej, eller 80 km/t hvor du må køre 50. Jeg har også kørt bil uden kørekort, dog aldrig med nok alkohol i blodet til det skulle være ulovligt.
Hvad skal vi med markedsføring, hvis hans kvaliteter ikke kan erstattes? Fint, du stadig ikke er fan af ham, og stadig har våde drømme om Higuain? Jeg mener bare slet ikke grænsen er nået. Og slet ikke når vi har Pepé i truppen stadig, som jeg mener har begået noget som er meget værre. Vi havde Mourinho som træner i 3 år. Den ene skandale efter den anden, og han blev heller ikke fyret for det, så Benzema har immervæk langt til en fyring endnu, hvis du spørger mig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
madrid2000 skrev:
BBB skrev:
@Dios
@madrid2000
Sidder han I fængsel?
Er han blevet fyret? Lad nu være med at spille dum.
Dios skrev: Jeg skal da være ærlig og indrømme, at jeg da sagtens kunne finde på og gør det til tider, at køre 150 km/t på en motorvej, eller 80 km/t hvor du må køre 50. Jeg har også kørt bil uden kørekort, dog aldrig med nok alkohol i blodet til det skulle være ulovligt.
Fedt nok at du har det fint med det, men nu spiller du jo heller ikke for Real Madrid. Der er ingen, som tjener millioner på dit image.
Jeg vil dog håbe for Santiago's skyld, at du har sænket farten :-)
Chamartin skrev:
Kroos skrev:
Kom med gode nyheder Benz!
Jeg håber sgu ikke det billede er taget i Spanien i dag.
Manden skal for en domstol i Madrid om et par uger for atter at have kørt uden kørekort, som han er frataget ved en tidligere lejlighed.
Retssagen er vist angiveligt afblæst, da hans midlertidige kørekort var gyldigt, så det bliver bare til en bøde for den oprindelige forseelse.
www.marca.com/en/2015/11/05/en/football/...drid/1446739370.html
No soy sólo perfecto, soy Madridista también