Fransk presse: Benzema erkender medvirken til afpresning
Jaken skrev:
Chamartin skrev:
Kroos skrev:
Kom med gode nyheder Benz!
Jeg håber sgu ikke det billede er taget i Spanien i dag.
Manden skal for en domstol i Madrid om et par uger for atter at have kørt uden kørekort, som han er frataget ved en tidligere lejlighed.
Retssagen er vist angiveligt afblæst, da hans midlertidige kørekort var gyldigt, så det bliver bare til en bøde for den oprindelige forseelse.
www.marca.com/en/2015/11/05/en/football/...drid/1446739370.html
Ja, det kan jeg se. En lille trøst :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tak for grinet. Selvom han muligvis ikke ryger bag tremmer så kan Madrid som klub via image osv ikke stå imod mere fra hans side, kvotaen må være opbrugt efterhånden.
- Tobiasillas
- Gæst
-
florentino har smadret klubben i to omgang, i sidste omgang har han ikke lykkeds at hente en eneste succesfuld spiller til klubben hvis man ser bort fra James, hold kæft en skuffelse man få år efter år
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Tobiasillas skrev: ham og CR må gerne skride til PSG også må de gerne tage Benitez med
florentino har smadret klubben i to omgang, i sidste omgang har han ikke lykkeds at hente en eneste succesfuld spiller til klubben hvis man ser bort fra James, hold kæft en skuffelse man få år efter år
Enig i, at Perez er en elendig præsident og skal selvfølgelig ud. Hvis Benzema kendes skyldig skal han også samme vej. Forstår derimod ikke hvorfor du er så aggressiv indstillet mod den spiller som har scoret flest mål i hele Real Madrids historie. Fair nok at man gerne vil have ham solgt, men han fortjener sgu respekt for de mål (nok ikke så mange titler) han har givet til klubben.
Desværre findes der mange "fans" som bander og buh-råber af deres egne spillere. Noget som især Real Madrid er kendt for.
- Administrationen
-
- Administrator
-
Tobiasillas skrev: ham og CR må gerne skride til PSG også må de gerne tage Benitez med
Heldigvis holder du en god og saglig tone hver gang du kritiserer.
Kritik er fint. Faktisk er det rigtig sundt. Men du bedes venligst stramme gevaldigt op.
BBB skrev: Marca har offentliggjort en del af det transkript, som de franske medier havde fra en telefonsamtale Benzema havde. Det er ikke opmuntrende læsning, hvis man gerne vil have Benzema i klubben. Eller hvis man gerne vil have penge i forbindelse med et salg.
Samtalen i sin helhed kan læses her, på engelsk: www.getfootballnewsfrance.com/2015/the-p...he-laws-firing-line/
Benz er på røven.
MMM skrev:
BBB skrev: Marca har offentliggjort en del af det transkript, som de franske medier havde fra en telefonsamtale Benzema havde. Det er ikke opmuntrende læsning, hvis man gerne vil have Benzema i klubben. Eller hvis man gerne vil have penge i forbindelse med et salg.
Samtalen i sin helhed kan læses her, på engelsk: www.getfootballnewsfrance.com/2015/the-p...he-laws-firing-line/
Benz er på røven.
Er jeg den eneste, der naar jeg laeser dette primaert bliver bekraeftet i, at Benzema ikke har andet end givet et venskabeligt raad om at betale saa Valbuenas familie ikke skulle se baandet?
Så derfor videre til det forum burde flyde over med: Raseri mod den franske idiot vi har i angrebet. Jeg forstår virkelig ikke, at der ikke har rejst sig en lille hær af vrede internetkrigere, som er klar til at marchere mod Bernabeu og råbe Florentino an, og få ham til at ændre sin (vanvittige) støtte til en mand, som allerede har lavet så meget lort udenfor banen, og står over for så vilde, nye og detaljerede beskyldninger. Forestil jer hvilken shitstorm enhver anden offentlig person ville befinde sig, hvis de havde gjort bare halvdelen af, hvad Benzema har gjort. En chef for TV2 er lige gået af, fordi han har sendt lidt pikante billeder til en person, som han havde en affære med. Til sammenligning har Benzema knaldet en prostitueret teenager. Ordet sammenligning bliver i denne sammenhæng strukket mere end Esben Lunde Larsens uddannelse.
Benzema har jo en journal hos både det franske og spanske politi. Det kan godt være, at der er et par stykker herinde, som har kørt 20km/t for hurtigt på de danske veje, men der er vel forhåbentlig ikke folk herinde så idiotiske, at de kører med det dobbelte af den tilladte fart. Hvad var det manden skulle i den fart? Nå ja, han skulle køre ræs mod en ligeså uansvarlig person.
Når man skriver under på en kontrakt (det kan være bolig eller lignende), så skal et vidne attestere for at personen er ved sine fulde fem. Hvem fanden kan Benzema få til det udover vores sindssyge præsident?!
Nu remser jeg bare nogle ting op.
John Terry, Giggs, Rooney, Ashley Cole og Oliver Kahn har alle været deres koner utro.
Ribery havde også sex med hende den unge prostitueret samt Govou.
Kolo Touré, Rio Ferdinand, Edgar Davids, Jaap Stam, Frank De Boer og Pep Guardiola er alle testet positiv for doping.
Suarez problemer med at bide samt hans racisme sag mod Evra.
Messi og Modric' skattesager.
Vidal's spiritus kørsel.
Pepé for at udøve decideret vold inde på banen.
Fælles for dem er, at ingen blev fyret! Der er sikkert 100 vis af andre lignende historier med samme udfald. Jeg skal ikke tage Benzema i forsvar. Jeg kan virkelig bare ikke se det så slemme i det han hidtil har gjort, så man bliver nødt til at fyre ham. Han knaldede en prostitueret som var 16 år på daværende tidspunkt. Hun udtalte, at hun løj overfor både Ribery og Benzema, så er den sag vel egentlig lukket? Bare ikke for dig kan jeg forstå! Han var selv 21 år, og selvom min holdning måske er imod loven her, så kan jeg ikke se det grove eller slemme i at være sammen med en 16 årig, hvis man selv er i den aldersgrænse. Er det egentlig ikke også lovligt herhjemme at have sex som 16 årig?
Hans ræs på gaden er uansvarligt, men heller ikke her kan jeg se det virkelige alvorlige i. Jeg siger ikke det er okay, men ville du selv blive fyret for det? Nej egentlig ikke vel.
Så er der denne her sag, og surprise surprise, så mener jeg heller ikke det her er til en fyring om han er skyldig eller ej. Jeg har egentlig begrundet hvorfor tidligere, så det vil jeg ikke komme ind på.
Vi sætter alle kendte op på en piedestal, og forventer de ikke skal være menneskelige og begå fejl, eller have fejl som os andre normale mennesker. Det har da også sine fordele, da kendte oftest har nemmere ved at undvige fængslet. Jeg kan bare ikke med holdningen om, at folk skal fyres, hvis ikke det er decideret groft. Her taler jeg om mord, overfald, skattefusk, pædofili (og ikke i nærheden af det Benzema blev frifundet i) etc.. Jeg er da total ligeglad med om Tv2 chefen har sendt sin diller til en ansat, hvis han er god til hans job, så lad ham dog beholde det! Alt andet er jo simpelthen tosset.
Det betyder seriøst intet for mig, og det samme gør sig gældende her med Benzema. Nuvel, så er jeg kæmpe fan af franskmanden, men gør Benzema noget som for alvor er alvorligt, så vil jeg også være den første til at sige han skal fyres. Det her kan bare ikke få mig op af stolen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
R7CR7GB11 skrev:
MMM skrev:
Benz er på røven.
Er jeg den eneste, der naar jeg laeser dette primaert bliver bekraeftet i, at Benzema ikke har andet end givet et venskabeligt raad om at betale saa Valbuenas familie ikke skulle se baandet?
Jeg tror, at det er bare dig :) Det er ret tydeligt, at Bezema er i ledtog med denne afpresser. Når han så leger "mellemmand" som han gør, så er han medskyldig.
Raul7777 skrev:
R7CR7GB11 skrev:
MMM skrev:
Benz er på røven.
Jeg tror, at det er bare dig :) Det er ret tydeligt, at Bezema er i ledtog med denne afpresser. Når han så leger "mellemmand" som han gør, så er han medskyldig.
Blot for at goere det klart mener jeg naturligvis ikke at Benzema har haandteret dette som han burde, og han burde end ikke omgaaes med fyre af denne slags. Naar det saa er sagt saa:
1. Har han ikke selv opsoegt denne sag
2. Har han efter alt at bedoemme paa intet tidspunkt truet Valbuena, men blot informeret / videregivet information.
3. Ser han umiddelbart ikke ud til selv at have vaeret ude efter personlig vinding i denne sag
Deraf forstaar jeg simpelthen ikke hvad han har gjort der er saa forfaerdeligt, saa jeg vil meget gerne hoere din mening om dette Raul7777.
Han er trods alt kommet i klemme mellem to venner, og blevet stillet i en svaer situation.
Saa hvad mener du helt praecist at han skulle have gjort?
Omgaaende politianmeldt sin barndomsven til politiet, ydermere med en overhaengende fare for at hans anden ven's (Valbuena's) sex tape saa ville blive laekket / solgt til pressen??? :-)