Fransk presse: Benzema erkender medvirken til afpresning

10 år 7 måneder siden #61 af Dios
@BBB.

Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal sige til det haha :D

Alle disse eksempler jeg kom med var ikke til et forsvar af Benzema! Det var blot for at sige, at man bare ikke bliver fyret for sådan noget. Så kan du kaste dit moralske fantast kort, men det ændre jo bare ikke på, at andre klubber heller ikke fyre spillere som skaber negative overskrifter. Så kan man altid diskutere grovheden af diverse hændelser, men her er jeg simpelthen bange for din straf for at gå overfor rødt, så jeg tror aldrig vi kommer hinanden nærmere her ;D
Du synes han skal fyres, og jeg ikke.

Hvorfor skulle jeg dog knalde 16 årig piger, bare fordi det er lovligt? Hvorfor gør du det ikke måske? :D Jeg siger lige videre til min single ven, at han lige skal dobbelt tjekke med politiet næste gang han får scoret en pige inden han går hjem og hygger med hende. Kom nu lidt altså. Jeg har nærmest fornemmet at vi 2 er vidt forskellige, hvor jeg er ham, som napper et rødt lys på gå-ben hvis der ikke er nogle biler indenfor 10 kilometers afstand, hvor du nok nærmere er ham som er pakket ind i bobbelplast, hvis du skal ned i postkassen for at tjekke efter post. Det er også helt fint.
Men drop nu det der gangster ikke?

Jeg tror der er mange som er enige med mig. For der er ikke andre klubber som konsekvent fyre deres spillere, hvis de kommer i lignende situationer som Benzema. De tætteste er vel Ribery og Vidal. Pepé som udøvede vold på en fodboldbane blev ikke fyret. Det var tilgengæld over mine grænse, og det samme gør sig gældende med Suarez, som ikke bare 1 gang, men 2 gange indenfor 1-2 år bed 2 spillere, og i sin forholdsvis korte karriere har bidt 3 gange. Hvad skete der med Suarez? Han blev såmænd købt af en af verdens største klubber 1 måned efter han bed Chiellini i skulderen.
Spørgsmålet er nok ikke hvilken verden jeg lever i, men hvilken verden i lever i? Og jeg siger det gerne igen. Selvom jeg ikke mener Benzema skal fyres, så synes jeg stadig ikke det er okay alt det han har gjort.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #62 af Johnson
Er det her en hjemmeside for fodboldfans eller hattedamer? Hvis Benzema leverer varen for Real Madrid så må han efter min mening godt være et dumt svin. Fodbold er et spil der foregår inden for kridtstregerne. Resten af manglende indhold i livet

10 år 7 måneder siden #63 af Gribben

Johnson skrev: Er det her en hjemmeside for fodboldfans eller hattedamer? Hvis Benzema leverer varen for Real Madrid så må han efter min mening godt være et dumt svin. Fodbold er et spil der foregår inden for kridtstregerne. Resten af manglende indhold i livet

Jeg ville måske ikke lige have udtrykt det på den måde, men jeg er i bund og grund enig. Jeg kan simpelthen ikke følge de mange, som vil have Benzema fyret på baggrund af denne sag. Hvorfor er det så vigtigt? Det er som om man vil spille moralens vogter med et æreskodeks, der åbenbart er blevet overtrådt af Benzema's formodede medvirken. Er det virkeligt det, det handler om? Eller er man bange for Real Madrids image, hvis man beholder ham? Ellers kan jeg virkeligt ikke følge det.

Det ENESTE der betyder noget for mig, er, hvad det vil være bedst for Real Madrid. Og da vi p.t. ikke har nogen erstatning for Benzema, så kan jeg ikke se andet, end en fyring ville være tæt på katastrofalt på nuværende tidspunkt. Man må godt nok være bange for noget af en blamage på image-siden, hvis man virkeligt mener, at en fyring ville være bedre end at beholde ham.

Hvad vil man opnå ved en fyring? At statuere et eksempel? På bekostning af mulige titler? Nej tak!

Noget andet er selvfølgelig, hvis Benzema får en fængselsstraf, hvilket lige nu ikke virker specielt sandsynligt. I så fald er en fyring mere på sin plads, blandt andet fordi han så alligevel ikke ville være til gavn rent sportsligt. Men indtil vi ser om det kommer så vidt, er det eneste vigtige for mig, hvad der er bedst for Real Madrid rent sportsligt. Alt det andet kan jeg simpelthen ikke bruge til noget som helst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

10 år 7 måneder siden #64 af Raul7777

R7CR7GB11 skrev:

Raul7777 skrev:

R7CR7GB11 skrev:

MMM skrev:

BBB skrev: Marca har offentliggjort en del af det transkript, som de franske medier havde fra en telefonsamtale Benzema havde. Det er ikke opmuntrende læsning, hvis man gerne vil have Benzema i klubben. Eller hvis man gerne vil have penge i forbindelse med et salg.

Samtalen i sin helhed kan læses her, på engelsk: www.getfootballnewsfrance.com/2015/the-p...he-laws-firing-line/

Benz er på røven.

Er jeg den eneste, der naar jeg laeser dette primaert bliver bekraeftet i, at Benzema ikke har andet end givet et venskabeligt raad om at betale saa Valbuenas familie ikke skulle se baandet?

Jeg tror, at det er bare dig :) Det er ret tydeligt, at Bezema er i ledtog med denne afpresser. Når han så leger "mellemmand" som han gør, så er han medskyldig.

Blot for at goere det klart mener jeg naturligvis ikke at Benzema har haandteret dette som han burde, og han burde end ikke omgaaes med fyre af denne slags. Naar det saa er sagt saa:
1. Har han ikke selv opsoegt denne sag
2. Har han efter alt at bedoemme paa intet tidspunkt truet Valbuena, men blot informeret / videregivet information.
3. Ser han umiddelbart ikke ud til selv at have vaeret ude efter personlig vinding i denne sag

Deraf forstaar jeg simpelthen ikke hvad han har gjort der er saa forfaerdeligt, saa jeg vil meget gerne hoere din mening om dette Raul7777.
Han er trods alt kommet i klemme mellem to venner, og blevet stillet i en svaer situation.
Saa hvad mener du helt praecist at han skulle have gjort?
Omgaaende politianmeldt sin barndomsven til politiet, ydermere med en overhaengende fare for at hans anden ven's (Valbuena's) sex tape saa ville blive laekket / solgt til pressen??? :-)

Jeg synes, at det fremgår ret tydeligt i samtalen, at han er medvirken til afpresningssagen. For mig fremstår Benzema ikke som en hjælpende ven i situationen. Det er i hvert fald ikke det billede jeg får, når jeg læser gengivelsen af samtalen.
Hvad jeg mener, at han skulle have gjort? Hvis Benzema virkelig prøvede på at hjælpe Valbuena, så kunne han evt betale afpresseren, få videoen og aflevere den til Valbuena, så var den sag ud af verden. Godt nok er 150.000 euro stadig mange penge, men med Bezemas løn in mente, så er det noget, der burde at være muligt. Jeg ved ikke om han er skyldig eller ej. Det må efterforskningen vise, men når jeg læser transcriptet, så fremstår han ikke uskyldig.

10 år 7 måneder siden #65 af Sebberg
Der er tilsyneladende to meget diametrale sider, der debatterer denne sag, og jeg må erkende, at jeg har været aldeles underholdt de sidste tyve minutter med gangsteranklager og ’du-bor-på-landet’-disses; tak! Jeg elsker det!

Når det så er sagt, så er det svært at sammenligne fodboldverdenen med nogen anden erhvervsmæssig kontekst. Der naturligvis ingen tvivl om, at Helle Thorning sad og drak kaffe for sig selv i kartoffelrækkerne lige nu, hvis hun havde kørt 200 km/t på Gothersgade, men alle offentlige personer kan heller ikke skæres over en kam. Som fodboldspiller er din troværdighed ikke en nødvendighed for dit arbejde og derfor rykkes grænsen. Af samme grund bliver det blot til hovedrysten, når Benzema overtræder fartgrænsen, selvom det naturligvis ville blive til en fyring, hvis han havde været hovedmand bag en stor pædofilring. Problemet med denne sag er dog, at den bevæger sig på grænsen. Bliver han decideret tiltalt og straffet for afpresning, så tror jeg, at han får en fyreseddel. Klarer han frisag; jamen så er det naturligvis en ærgerlig episode, der dog ikke smider Benzema på porten.

Med alt dette virvar hæfter jeg mig dog mest ved Benzemas generelle væsen; det ærger mig. Han er en drengerøv, men det er jeg sku også. Selvom det er tilforladeligt som fodboldspiller, så er det sku ret sindssygt at bevæge sig mellem mennesker, hvor du pludseligt ender i gaderæs og blackmailing. Det henleder end til at tænke, hvis ikke man deler Dias’ holdning om verdens bedste angriber, at han ødelægger det for sig selv. Kunne han blive endnu bedre, end han er nu, hvis han bare havde noget af den facon, som Ronaldo har?
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Sebberg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jarlens

10 år 7 måneder siden #66 af Pelle

Dios skrev:

Pelle skrev: Seriøst Dios - hvilken verden lever du i?! Tag en dyb indånding og læs så lige BBBs seneste indlæg RIGTIG grundigt igennem. Jeg er ikke klar over, om du befinder dig på arbejdsmarkedet eller ej, men jeg ville med det samme blive fyret af min arbejdsgiver, hvis jeg lavede nogle af de ting, som Benzema er ude i her! Du skriver, at du ikke forsvarer ham, hvilket jo er nøjagtig, hvad du gør. At sex med en mindreårig prostitueret, en overskridelse af hastighedsbegrænsningen på 100% + gaderæs samt en verserende sag om afpresning ikke kan få dig op af stolen, siger desværre mere om dig som person, end det siger om denne sag. Jeg tror, at den eneste grund til, du forsvarer Benzema er fordi du er hans største fan. Og fred være med det, men lær dog at adskille tingene, please.

Fælles for rigtig mange af de eksempler du nævner er, at de implicerede oftest kun har begået én fejl, før de har rettet ind til højre, holdt deres kæft og opført sig ordentligt. Nu er det 3-4 gang på ganske få år, at Benzema involvere i noget snavs. Så mange chancer får man ikke på sin arbejdsplads, så meget kan jeg dog fortælle dig. Om du hedder Benzema, Helle Thorning eller Mike, så vil det antal af sager få arbejdsgivere til at stikke dig en fyreseddel.

At du så overhovedet vælger at kategorisere utroskab i samme bås som det, Benzema er ude i. Wow. Bare wow. På den der helt uforstående og hovedrystende måde.

Der var du jo :D

Jeg lever skam i samme verden som dig :) Bortset fra, at jeg bor i indre Kbh og du på landet, right?

Jeg har skam fast arbejde, og heldigvis har jeg ikke din chef så :) Jeg har en kollega som mistet kørekortet i sommers, fordi han kørte 110 km/t på jagtvej i inde Kbh, hvor man må køre 50 km/t. Min chef sagde han var en idiot, men at han ikke ville blande sig i hvad han lavede i fritiden, så det styrede han selv. Der er selvfølgelig også stor forskel på hvordan man er som person :) Hvis folk skulle fyres for ting som disse, så ville det jo nok også betyde, at man ikke ville kunne få sig et andet arbejde. Livets cirkel ville gå i stå, og medmindre man lavede straffeloven om, og smed alle i fængsel, så ville dagpengesystemet eller kontanthjælpssystemet jo bryde fuldstændig sammen.
Så ville Dk gå konkurs, og af hvilke grunde? Fordi vi kørte for stærkt på vejene og havde sex med prostitueret.
Nu siger du og BBB at jeg forsvarer Benzema, men får i det udfra, at jeg ikke synes han skal fyres? Eller at jeg rent faktisk ikke mener at de forbrydelser er så slemme igen?
Hvis du kendte mig som person, så ville du nok ikke have den holdning. Det betyder jo ikke, at jeg synes alt det Benzema har gjort er korrekt, eller jeg selv gør de samme ting? Her er det altså jer der misforstår! Jeg mener bare ikke at det er til en fyring. Ville din chef seriøst fyre dig, hvis du knaldede med en prostitueret, eller er det den samlet værdi af alle gerninger som løber op?

Jeg er kæmpe fan af Benzema på en fodboldbane. Jeg er ikke en knægt på 16 år, som er fuldstændig forelsket i mine idoler. Jeg er så lidt "fan" at jeg ikke engang ville have en autograf, hvis han stod ved siden af mig. Det betyder intet for mig på det personlige plan, men ja, jeg elsker at se ham spille fodbold. Dertil ikke sagt, at jeg ville elske ham hvis han slog et andet menneske ihjel, eller voldtog min mor, bare fordi han er Benzema og jeg synes han er den bedste angriber i verden. Slap nu lige af med det der hehe :)

Jeg kategorisere ikke utroskab med det Benzema har gjort. Jeg ved ikke hvor jeg fik det fra, da jeg skrev mit indlæg, men jeg mente bare, at BBB skrev, at det ødelagde Real Madrid's image, at man kom i situationer som disse. Jeg ved ikke om jeg huskede det fra et tidligere indlæg han skrev, eller om jeg fuldstændig "læste" eller huskede forkert. Dertil skrev jeg de fodboldspillere jeg umiddelbart kunne huske, som har skabte negative overskrifter som kunne skade klubben.

EDIT: Af ren og skær nysgerrighed, så tog jeg faktisk en snak med min chef idag om disse sager. Måske er min chef en mærkelig en af slagsen, men han sagde, at så længe jeg ikke havnede i fængsel, så kunne jeg næsten gøre hvad jeg havde lyst til. Her taler vi ikke om 2-3 dage, men et permanent ophold på flere måneder. Han nåede da lige at fortælle han rent faktisk havde en ansat som sad 21 dage i fængsel grundet nogle bøder, og han blev selvfølgelig ikke fyret. Han beholdt sit job, fordi han var god til det, og de blev hurtigt enige om, at det blev kaldt ferie, så min chef ikke hang på den økonomiske del.
Jeg er af præcis samme holdning, hvis du ellers ikke havde opfattet det :P Og derfor burde Benzema ikke fyres. Det siger sig selv, at han ikke kan blive ved med at komme i politiets søgelys, så derfor skal der selvfølgelig tales med store bogstaver, men en fyring bliver det bare ikke til.

Dios - hvis du absolut vil måle pikkemænd, skal vi så ikke 1) Gøre det i et andet forum? 2) Måle på andet end hvor i landet, folk bor?
Btw - du bor i Valby, jeg bor i Aalborg. Slap nu af ;-)

Lad os lægge det personlige fnidderi til side, og koncentrere os om det, som sagen omhandler. Ja, jeg ville blive fyret, hvis jeg mistede mit kørekort. Jeg har så også et job, hvor der i kontrakten fremgår, at jeg skal have kørekort. Det skal jeg, fordi jeg bruger 3/4 af min tid hos kunder og partnere.
Ja, jeg vil blive fyret, hvis jeg havde knaldet en prostitueret og blev dømt for det. Fordi der står i min kontrakt, at jeg ikke må have noget på min straffeattest. Ligesom der står på rigtig, rigtig mange andre ansættelseskontrakter. Nu slår du mig som typen, der render rundt ude på et lager til 30K om måneden. Og det er der absolut intet i vejen med, men så kan jeg godt forstå, hvis du må have pletter på din straffeattest.
Ja, jeg ville blive fyret, hvis jeg havde været indblandet i en sag omkring afpresning. Fordi det i allerhøjeste grad vil gå ud over mit firma og dets image. Mine kunder og samarbejdspartnere ville med al sandsynlighed høre om det, og så er der kun én naturlig vej for sådan nogle ting. Nedad.

Alt det her pjat med, at hvis verden var, som BBB dikterede, så ville alle sidde i fængsel, samfundet ville gå ned, osv. Stop nu med det. Benzema har gjort noget, som - hvis han bliver dømt for det - er af grov karakter. Derfor bør han ikke være i klubben længere. Uanset hvordan du vender og drejer den, så forsøgte du at sidestille utroskab og fartoverskridelser med en pengeafpresningssag involverende gangstere fra den kriminelle underverden. Og det harmonerer ganske enkelt ikke! Hvis det var Bale eller Ronaldo, der havnede midt i en shit-case som denne, så er jeg ret overbevist om, at du ville være den første til at skrige "FYRESEDDEL!", inden sagen overhovedet var afsluttet. Det er nemlig den person, du er ;-) (Se hvordan jeg lige blev personlig igen - jeg begynder at lære af dig ;-))
Retfærdigvis skal det siges, at hvis ikke Benzema bliver dømt for noget, så ser jeg ham gerne fortsætte i klubben. Men bliver han dømt - også selv om det kun er i form af en bøde og ikke en fængselsstraf - så kan og skal han ikke repræsentere Real Madrid længere. Det er vigtigt for mig at få dette på plads, inden alle beskylder mig for at være en Benzema-hater, hvilket jeg - i øvrigt - langt fra er.

Nu sidder jeg og læser både dine og mine indlæg igennem, inden jeg poster dette. Og allerede nu er der en klar rød tråd, der går igen - vi kører rundt i ring :-) Jeg tænker, at det måske er ved at være en anelse for trættende for de andre brugere, så skulle vi ikke tage den via pb, hvis du altså ønsker at fortsætte? For ellers har jeg personligt ikke yderligere til debatten.

Udover at jeg skreg af grin, da jeg forestille mig BBB gå til bageren viklet ind i Vita wrap og bobleplast :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Pelle.

10 år 7 måneder siden #67 af Dios
Pelle skrev:

Dios - hvis du absolut vil måle pikkemænd, skal vi så ikke 1) Gøre det i et andet forum? 2) Måle på andet end hvor i landet, folk bor?
Btw - du bor i Valby, jeg bor i Aalborg. Slap nu af ;-)

Lad os lægge det personlige fnidderi til side, og koncentrere os om det, som sagen omhandler. Ja, jeg ville blive fyret, hvis jeg mistede mit kørekort. Jeg har så også et job, hvor der i kontrakten fremgår, at jeg skal have kørekort. Det skal jeg, fordi jeg bruger 3/4 af min tid hos kunder og partnere.
Ja, jeg vil blive fyret, hvis jeg havde knaldet en prostitueret og blev dømt for det. Fordi der står i min kontrakt, at jeg ikke må have noget på min straffeattest. Ligesom der står på rigtig, rigtig mange andre ansættelseskontrakter. Nu slår du mig som typen, der render rundt ude på et lager til 30K om måneden. Og det er der absolut intet i vejen med, men så kan jeg godt forstå, hvis du må have pletter på din straffeattest.
Ja, jeg ville blive fyret, hvis jeg havde været indblandet i en sag omkring afpresning. Fordi det i allerhøjeste grad vil gå ud over mit firma og dets image. Mine kunder og samarbejdspartnere ville med al sandsynlighed høre om det, og så er der kun én naturlig vej for sådan nogle ting. Nedad.

Alt det her pjat med, at hvis verden var, som BBB dikterede, så ville alle sidde i fængsel, samfundet ville gå ned, osv. Stop nu med det. Benzema har gjort noget, som - hvis han bliver dømt for det - er af grov karakter. Derfor bør han ikke være i klubben længere. Uanset hvordan du vender og drejer den, så forsøgte du at sidestille utroskab og fartoverskridelser med en pengeafpresningssag involverende gangstere fra den kriminelle underverden. Og det harmonerer ganske enkelt ikke! Hvis det var Bale eller Ronaldo, der havnede midt i en shit-case som denne, så er jeg ret overbevist om, at du ville være den første til at skrige "FYRESEDDEL!", inden sagen overhovedet var afsluttet. Det er nemlig den person, du er ;-) (Se hvordan jeg lige blev personlig igen - jeg begynder at lære af dig ;-))
Retfærdigvis skal det siges, at hvis ikke Benzema bliver dømt for noget, så ser jeg ham gerne fortsætte i klubben. Men bliver han dømt - også selv om det kun er i form af en bøde og ikke en fængselsstraf - så kan og skal han ikke repræsentere Real Madrid længere. Det er vigtigt for mig at få dette på plads, inden alle beskylder mig for at være en Benzema-hater, hvilket jeg - i øvrigt - langt fra er.

Nu sidder jeg og læser både dine og mine indlæg igennem, inden jeg poster dette. Og allerede nu er der en klar rød tråd, der går igen - vi kører rundt i ring :-) Jeg tænker, at det måske er ved at være en anelse for trættende for de andre brugere, så skulle vi ikke tage den via pb, hvis du altså ønsker at fortsætte? For ellers har jeg personligt ikke yderligere til debatten.

Udover at jeg skreg af grin, da jeg forestille mig BBB gå til bageren viklet ind i Vita wrap og bobleplast :-)

Den er vel egentlig heller ikke længere? Argumenterne er blevet fremlagt, og vi enes bare om at være uenige, for sådan er jeg ;D Jeg prøvede ikke at måle pikkemænd, selvom det åbenbart var sådan du og Sebberg opfattede det. Faktisk var det bare en konstatering. Jeg synes bare jeg kunne huske du sagde, at du boede i det mørke Jylland, eller noget i den stil, da vi snakkede om at se Chl finalen i år. Og for en Københavner som mig, så er alt udenfor Kbh landet :D.
Du er jo ikke et dårligere menneske af den grund. Måske et lidt tristere menneske, og det smitter også af på dine indlæg til tider haha :D Intet personligt, men fis og ballade, for sådan er jeg ;D

Det er sjovt, at man danner sig et billede af hvordan den anden person er. Jeg forestillede mig, at du sad på et kontor hele dagen og åd kanalsnegle, men næ nej. Og til information, så er jeg uddannet brolægger og "fitness instruktør". Langtfra en lagerarbejder :D Og nej jeg gider ikke at lave sort arbejde! I kan evt. høre om hvad jeg tar i timen i pb, hvis det har interesse? :D

Og lige den med Ronaldo og Bale. Hvorfor? Det passer jo ikke, så stop nu. Igen, så kan jo kun gentage mig selv og sige, at jeg ikke er 16 år længere. Jeg har ikke brug for at holde hånden over spillere jeg kan lide. At jeg helst så begge solgt er noget andet, men dobbeltmoralsk har jeg bare ikke brug for at være.
Jeg var faktisk en af dem, som forsvarede Ronaldo dengang han holdt sin 30 års fødselsdag, ligesom jeg også synes det er helt fair, at han var glad og tilfreds med hans premiere på hans film. Det er sur røv og rigtig uheldigt, at de 2 ting lige falder efter 2 nederlag, men der er vigtigere ting i livet en bold og Real Madrid.
Og jeg mener det er dejligt at have Bale tilbage på holdet, fordi han gjorde det rigtig godt før sin skade. Jeg så en klar fremgang, og han gjorde det rigtig godt, og han har været savnet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Dios.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #68 af Tobiasillas
mjeg har lige læst samtalen på dansk

wow benzema
just wow
hvordan kan han rode sig i det snavs med den stilling han har i real

vi må heller kigge på angreber vi kan købe til januar
men florentino skal nok lave ged i den og vi ender med ikke at hente nogen
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Tobiasillas.

10 år 7 måneder siden #69 af Kristian S
"Fodbold betyder ikke alt", nemlig! Og derfor bør Benzema fyres hvis det er sandt at han har medvirket til black mailing.

Hvis man er villig til at black maile så er man osse villig til en masse andre ubehageligheder, det er simpelthen et spørgsmål om personlighed og karaktér. Folk som disse skal ikke belønnes, de skal straffes, og hårdt.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Kristian S.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 7 måneder siden #70 af SR4

Pelle skrev:

SR4 skrev: Jeg ser det nu mere som en chance for Benzema-hatersne at have en grund til at hade ham.
Når Valbuena selv stadig er venner med ham og familien forsvarer ham, er der absolut INTET at komme efter. INTET. Så stop nu med at snakke om hvorvidt I tror han er mellemled eller ej, når de klogeste omkring ham, har snakket ud!

Ahh ja, du har selvfølgelig ret! Det er fordi vi hader ham og ikke ønsker ham i klubben, det her er vores chance. Du er klog.

Det er nu realiteten eftersom man angreb ham mens alt tydede på han ikke var skyldig. Nu er situationen selvfølgelig vendt på hovedet. NU må I værsgo' angribe ham :)

10 år 7 måneder siden #71 af NDR
Hvad med Modric og Messi som er blevet knaldet for skattesvindel??.....Planlagt kriminalitet!! Skal de ikke tilsvines her på siden også?
Karim planlagde ikke at han pludselig skulle komme til at stå som en lus imellem 2 negle!!! og havde nok heller ikke forstillet sig at det kunne give så store problemer at rådgive Valbuena og samtidig undgå at rage uklar med en flok gangstere.....Jeg tror at samtalen imellem Valbuena kunne have været lige så interessant som den man har offentligt gjort, for den der bliver offentligt gjort beviser IKKE at Benzema skulle have forsøgt at presse Valbuena til at betale penge for at få filmen destrueret.....Hvis Valbuena havde følt at Karim var en røv, så var de sikkert pisse uvenner nu!

10 år 7 måneder siden #72 af BBB

NDR skrev: Hvad med Modric og Messi som er blevet knaldet for skattesvindel??.....Planlagt kriminalitet!! Skal de ikke tilsvines her på siden også?

Messi bliver allerede svinet. Som jeg skrev tidligere, så kan jeg ikke huske sagen med Modric, men jeg er helt klar på at diskutere den, hvis du finder noget frem om det.

sports.yahoo.com/news/modric-grilled-din...-102923757--sow.html

Det er, hvad jeg har fundet. Det handler om andre end ham selv.

Leveret af Kunena Forum