Fransk presse: Benzema erkender medvirken til afpresning

10 år 7 måneder siden #13 af FranciscoISCO

Daniel skrev: Jeg er faktisk ligeglad med, hvordan Benzema er indblandet i denne afskyelige sag. Faktum er, at han ER indblandet og det i sig selv, om han bliver dømt eller ej, er nok til en fyreseddel.

Hmm, kan godt følge dig, men i en forretningsverden præget af egeninteresse, der vil det moralsk rigtige valg alt for ofte finde sig selv for let på vægtskålen... Se bare på vestens afhængighed af en stat som Qatar; en stat som man forlængst burde have slået hånden af.

Om jeg selv synes, at sagen bare på dette tidspunkt, er nok til at skulle slå hånden af Benzema, det ved jeg nu heller ikke. Det kan være enormt komplekst det her, og jeg nægter simpelthen at tro, at Benzema er så stor en klovn, som han i den grad tager sig ud for at være, lige nu...

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #14 af Daniel
twitter.com/RMadridInfo?ref_src=twsrc%5Etfw

Denne twitter-konto er rimelig god til at opdatere på sagen og seneste nyt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 7 måneder siden #15 af Zyconith
Shit. Så skal vi måske til at kløjs en del mere i Ronaldo på toppen hvis de ikke slipper ham fri. Selvom jeg har været glad for Badboy Benz i denne sæson, har han sgu været længe om at gøre sig gældende som andet end en bande (læs: fysisk objekt i indendørs fodbold), til at assistere Ronaldos afslutninger.

Mere spilletid til Mayoral, og lad os prøve en stor og stærk Belgier med Afrikansk blod løbende i årene. I det nordlige England er der to stk. der nok skulle være interesserede.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 7 måneder siden #16 af Siempre Madrid

Pelle skrev:

FranciscoISCO skrev: Hvordan en mand, der har været i stand til at date Rihanna, kan få sig selv involveret i den ene 'sex-skandale' efter den anden, dét forstår jeg intet af...

@Pelle

Jeg tror såmænd heller ikke, at Dios er ude på at forsvare manden; Dios svare blot på et indlæg, med henblik på at holde fokus på sagens reelle natur. Som sagt, så ser det altså ikke ud til, at Benzemas motivation har været pengegriskhed (hvilket selvfølgelig ikke giver nogen som helst mening), men at han, på en eller anden måde har befundet sig selv i en temmelig akavet klemme mellem hhv. en landsholdskollega og en nær ven.

At Benzema, indtil videre, ser utrolig dum ud i den her sag, dét tror jeg såmænd vi alle er enige i.

Jeg forventer da også, at Dios tager stærk afstand fra Benzemas handling. Men nu ved vi jo alle, hvor glad Dios er for den eminente franksmand, så man kan jo aldrig vide sig sikker.
Jeg kan dog desværre ikke se denne sag få anden udvej end at både Benzema og Real Madrid vil lide skade. Så farvel til ham - det var stort, så længe det varede.

Dios´ problem i denne sag er, at Benzema har en sex-video med ham, som han har truet med IKKE at offentliggøre, hvis ikke Dios støtter ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7, Jarlens, Jaken, Zyconith, SR4, MMM, R7CR7GB11, FranciscoISCO

10 år 7 måneder siden #17 af HHB65

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev:

FranciscoISCO skrev: Hvordan en mand, der har været i stand til at date Rihanna, kan få sig selv involveret i den ene 'sex-skandale' efter den anden, dét forstår jeg intet af...

@Pelle

Jeg tror såmænd heller ikke, at Dios er ude på at forsvare manden; Dios svare blot på et indlæg, med henblik på at holde fokus på sagens reelle natur. Som sagt, så ser det altså ikke ud til, at Benzemas motivation har været pengegriskhed (hvilket selvfølgelig ikke giver nogen som helst mening), men at han, på en eller anden måde har befundet sig selv i en temmelig akavet klemme mellem hhv. en landsholdskollega og en nær ven.

At Benzema, indtil videre, ser utrolig dum ud i den her sag, dét tror jeg såmænd vi alle er enige i.

Jeg forventer da også, at Dios tager stærk afstand fra Benzemas handling. Men nu ved vi jo alle, hvor glad Dios er for den eminente franksmand, så man kan jo aldrig vide sig sikker.
Jeg kan dog desværre ikke se denne sag få anden udvej end at både Benzema og Real Madrid vil lide skade. Så farvel til ham - det var stort, så længe det varede.

Dios´ problem i denne sag er, at Benzema har en sex-video med ham, som han har truet med IKKE at offentliggøre, hvis ikke Dios støtter ham.

Den havde ingen set komme...;) nu bliver sagen først rigitg nasty.

10 år 7 måneder siden #18 af FranciscoISCO
Dios' problem må være, at han endnu ikke selv har en sex-video med Benzema.

Altid Real Madrid.

10 år 7 måneder siden #19 af Neye
Det er simpelthen utroligt svært at tro på. Ja jeg har ikke ord for hvor vanvittig den historie virker........

Med mindre der er tale om det helt store justitsmord, så farvel og tak og så må der gang i spekulationerne om hvad Real køber til december ......

10 år 7 måneder siden #20 af asp3200
Afsted med ham, hyg dig 5-7 år bag tremmer.

Mon lewandowski eller Icardi kan lokkes til januar.

10 år 7 måneder siden #21 af Dios
Funny funny haha :D I vil slet ikke vide hvad jeg ville gøre, for at blive venner med Benzema haha ;D

Men, som FranciscoISCO er inde på, så handler det ikke om, at jeg synes det er i orden Benzema er involveret om det er af penge, eller hvad grunden nu skulle være.
HHB65 skriver, at jeg vil misforstå, men egentlig ikke. At jeg så misforstod det er en helt anden ting :D

Prøv at tænke hvad manden tjener af penge osv. Vi normale dødelige kommer aldrig i nærheden af noget der ligner. Hvorfor risikerer det!!

Jeg forstod det som om, at HHB65 troede det handlede om penge, og dertil mit korte svar. Det der med at tage afstand fra sådan nogle ting har jeg det svært med. For er det ikke en selvfølge at alle raske mennesker automatisk tager afstand fra handlinger som disse? Nuvel, så mener jeg slet ikke Benzema kan erstattes, og jeg ser ham som den bedste angriber i verden, men det er da klart, at hans skal dømmes, hvis han er skyldig.
Jeg synes dog det er en smule drastigt at fyre ham som Daniel mener, hvis han ikke kommer i fængsel.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: HHB65, Roesen7, Chamartin, R7CR7GB11

10 år 7 måneder siden #22 af Jaken
Nu synes jeg lige at folk skal falde lidt til ro og droppe den her "holier-than-thou"-attitude. Hvis klubberne skulle begynde at fyre fodboldspillere for skandaler, var der ikke mange tilbage... Det kan man så mene er nok så sørgeligt og beklageligt, hvilket det er, men det er ikke desto mindre realiteten.

Og så synes jeg også lige at vi skal få proportionerne på plads. Vi taler altså, angiveligt, at han var mellemmand i en sex-video-afpresning, altså vorherre bevares. Det sniger sig jo end ikke i top-10 over årets største skandaler, let alone årets største La Liga-skandaler. Ikke at det skal være nogen undskyldning for Benzema og det skal da slet ikke ses som en blåstempling af lignende forseelser, men i mine øjne er alle hans fartovertrædelser væsentligt værre end det her.

Lad os nu lige se hvad den her sag ender med inden vi fordømmer ham og kaster om os med fyresedler.

Gu' fanden er han da en idiot, men er folk da først blevet klar over det nu?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, madrid2000, Roesen7

10 år 7 måneder siden #23 af madrid2000
Så er den heller ikke værre.
Fyres? LOL

Tror i Florentino smider 400-500 millioner kroner på porten fordi Benzema åbenbart har været mellemmand i en eller anden sex video afpresning sag?

Så havde han allerede gjord det for alle hans fartsager.

Det self ikke en heldig sag, men der er langt værre skandaler. Såsom skattesnyd og spirituskørsel osv.

Modric var blandt andet involveret i skattesnyd.

10 år 7 måneder siden #24 af Kroos

Leveret af Kunena Forum