Optakt: Real Madrid - Barcelona

10 år 8 måneder siden #13 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona

FranciscoISCO skrev: Det er langt fra hver gang de rammer rigtigt, men livescore.coms bud ser således ud:

(4-3-3) Navas; Danilo, Pepe, Ramos, Marcelo; Modric, Casemiro, Kroos; James, Ronaldo, Bale.

Ved denne er der godt nok et par ting, som overrasker mig: Pepe i stedet for Varane hører måske godt nok under bagatel-afdelingen, men jeg havde nok selv valgt sidstnævnte. Er Marcelo overhovedet klar? Er Carvajal? Hvis ja til sidstnævnte, så fortrækker jeg klart ham i stedet Danilo, som har virket lidt 'overvældet' på det seneste. Casemiro i startformationen overrasker mig desværre ikke, men at Benz ikke skulle indgå heri, vil til gengæld undre mig en smule.

Jeg håber selv på, at startformationen kommer til at se således ud:

(4-2-3-1) Navas; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo (hvis han er klar, hvis ikke, så smid Carvajal/Danilo derover); Modric, Kroos; James, Bale, Ronaldo; Benzema.

Hala Madrid!

Hvis Livescores bud er korrekt, så er der vist ingen grund til at tænde for tv'et i aften - for så har vi tabt på forhånd. Det er helt essentielt, at Carvajal spiller istedet for Danilo. Samtidig er Varane bare trådt helt op i hierakiet i det centrale forsvar, og han skal naturligvis spille istedet for Pepe. Men min største bekymring er egentlig, hvis ikke Benzema starter inde. Det kommer til at stoppe alt i vores offensiv, for Ronaldo spiller altså en virkelig dårlig spydspids.
Mit håb på startopstillingen er nøjagtig den samme som din, Francisco. Jeg kan til nød godt nøjes med Isco i en enkelt halvleg istedet for James, hvis denne ikke er helt fit. Casemiro ser jeg helst bare helt oppe i VIP Boxen til sådan en kamp her!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #14 af Neye
Besvaret af Neye på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Den eneste af vores offensivspillere der ikke har en opadgående formkurve, er Ronaldo og han præsterer under de andre offensive spillere. Jeg er faktisk ret enig med www.squawka.com´ formkurver og det lover godt for den næstkommende periode.

Vi skal naturligvis spille med Kroos og Modric på den centrale midtbane. Casemiro er slet ikke i den liga. Om det skal være Bale, James eller Isco der skal spille på de to pladser der er tilbage, når Ronaldo og Benzema er placeret, må afhænge af form og små taktiske spidsfindigheder
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Neye.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #15 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Jeg glæder mig over Casemiro i startopstillingen. Uden ham kan det blive svært at lægge et godt pres på dem og samtidig give Modric og Kroos mulighed for at fokusere lidt på det offensive. Derudover ville jeg være lidt bange for at se kun Modric og Kroos på den centrale, når jeg tænker på hvor meget plads der kan være når Ronaldo ikke laver noget som helst defensivt. Det behøver ikke være en bus, selvom man spiller med Casemiro. Det kan lige så godt være for at få noget power ind på midten, der kan bryde spillet.

Jeg er spændt på i aften, og jeg bliver skuffet, hvis Benitez vælger at stille sig ned.

10 år 8 måneder siden #16 af BBB
Besvaret af BBB på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Var Ramos ikke for skadet til at spille?

Jeg bliver ked af det, hvis Isco spiller i stedet for James. Hvis Casemiro spiller i stedet for James, så er det helt hul i hovedet.

Hvis James ikke kan spille, så kan jeg godt acceptere, at Casemiro spiller. Isco har ikke imponeret mig længe.

10 år 8 måneder siden #17 af Fondo_Sur
Er overbevist over, at vi stiller sådan her op:
Navas - Carvajal/Danilo, Varane, Ramos, Marcelo - Kroos, Modric, Bale - James, Benzema, Cristiano.

Benitez er under press, og han tør simpelthen ikke andet end at spille med de, åbenlyst, bedste spillere, vi kan stille med. Der er kun tvivl om Carvajal efter min mening, da han ikke har fået kamptræning i langt tid, hvilket gør, at der er chance for, at Danilo starter.

Bøn til dagens kamp: Benitez skal ikke engang overveje at spille kujonfodbold igen i dag, for så kan ligeså godt træne et primitivt engelsk hold igen.

Frem med kanonerne!
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #18 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona

Brylle skrev: Jeg glæder mig over Casemiro i startopstillingen. Uden ham kan det blive svært at lægge et godt pres på dem og samtidig give Modric og Kroos mulighed for at fokusere lidt på det offensive. Derudover ville jeg være lidt bange for at se kun Modric og Kroos på den centrale, når jeg tænker på hvor meget plads der kan være når Ronaldo ikke laver noget som helst defensivt. Det behøver ikke være en bus, selvom man spiller med Casemiro. Det kan lige så godt være for at få noget power ind på midten, der kan bryde spillet.

Jeg er spændt på i aften, og jeg bliver skuffet, hvis Benitez vælger at stille sig ned.

Kroos er bare ikke god offensivt. Overhovedet. Hans tid i Bayern, hvor han skød godt med begge ben og lå som en offensiv 8'er er for længst forbi. Han er ikke farlig offensivt mere. Han er mere en defensiv 8'er eller 6'er nu.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #19 af Raúl 7
Det bliver en fornøjelse at se Danilo over for Neymar :/

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #20 af Brylle

Raúl 7 skrev:

Brylle skrev: Jeg glæder mig over Casemiro i startopstillingen. Uden ham kan det blive svært at lægge et godt pres på dem og samtidig give Modric og Kroos mulighed for at fokusere lidt på det offensive. Derudover ville jeg være lidt bange for at se kun Modric og Kroos på den centrale, når jeg tænker på hvor meget plads der kan være når Ronaldo ikke laver noget som helst defensivt. Det behøver ikke være en bus, selvom man spiller med Casemiro. Det kan lige så godt være for at få noget power ind på midten, der kan bryde spillet.

Kroos er bare ikke god offensivt. Overhovedet. Hans tid i Bayern, hvor han skød godt med begge ben og lå som en offensiv 8'er er for længst forbi. Han er ikke farlig offensivt mere. Han er mere en defensiv 8'er eller 6'er nu.

Fordi han er fyldt hele 25 og er i karrierens efterår? Sådan noget forsvinder ikke over en sæson, men det er jo klart, at man ikke har set det, når han har fået til opgave at holde organisationen på midtbanen. Selvfølgelig skal han vænne sig til det igen, men jeg har nydt at se Kroos mere offensivt. Han har et fantastisk blik for medspillerne. Jeg snakker ikke om, at han skal spille som 10'er, men jeg vil meget gerne have ham længere op på banen, når holdet har bolden.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #21 af Raúl 7

Brylle skrev:

Raúl 7 skrev:

Fordi han er fyldt hele 25 og er i karrierens efterår? Sådan noget forsvinder ikke over en sæson, men det er jo klart, at man ikke har set det, når han har fået til opgave at holde organisationen på midtbanen. Selvfølgelig skal han vænne sig til det igen, men jeg har nydt at se Kroos mere offensivt. Han har et fantastisk blik for medspillerne. Jeg snakker ikke om, at han skal spille som 10'er, men jeg vil meget gerne have ham længere op på banen, når holdet har bolden.

Han blomstrer jo ikke pludselig op i den her kamp som offensivt geni. Selvfølgelig kan han blive det igen, men der skal mere end et par kampe til. Jeg ved ikke hvad du har set i de seneste par kampe, der gør at du synes han er god offensivt. Selvfølgelig har han et godt blik for medspillerne, men udover det er han meget begrænset i sit spil. I forhold til f.eks. Modric, der kan drible, vende rundt på en tallerken osv. Kroos er en lidt mere offensiv udgave af Alonso. At spille med Casemiro, Kroos og Modric er alt for defensivt imo.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #22 af Brylle

Raúl 7 skrev:

Brylle skrev:

Raúl 7 skrev:

Han blomstrer jo ikke pludselig op i den her kamp som offensivt geni. Selvfølgelig kan han blive det igen, men der skal mere end et par kampe til. Jeg ved ikke hvad du har set i de seneste par kampe, der gør at du synes han er god offensivt. Selvfølgelig har han et godt blik for medspillerne, men udover det er han meget begrænset i sit spil. I forhold til f.eks. Modric, der kan drible, vende rundt på en tallerken osv. Kroos er en lidt mere offensiv udgave af Alonso. At spille med Casemiro, Kroos og Modric er alt for defensivt imo.

Kroos skal jo heller ikke drible? Han skal jo netop holde gang i kuglen til han er retvendt. Det er jo her, at han kan drage fordel af folk som James og Modric. Det er dem, der skal drive det frem. Og det er jo her, at Modric og Kroos passer godt sammen, da de har hver deres kvaliteter.

10 år 8 måneder siden #23 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Messi starter ikke inde, det må alt andet lige være en fordel for os, når der "kun" er en duo at forholde sig til frem for en trio.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 8 måneder siden #24 af Sebberg
Real Madrid XI: Navas - Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo - Kroos, Modric, Isco - Bale, Cristiano, Jesé

Fuck fuck fuck. Ingen Benzema eller Jamés. Det er fandme øv! Vi taber den her.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7

Leveret af Kunena Forum