Optakt: Real Madrid - Barcelona

10 år 8 måneder siden #37 af DarioGomez
Det spændende ved vores hold - der ser virkelig flot ud på papiret - er, hvor friske vores spillere er oven på de mange skader.

For Benzema, Bale og James er godt nok store spørgsmåltegn for mig!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #38 af Chamartin

Raúl 7 skrev:

Chamartin skrev:

Raúl 7 skrev: Jeg håber da ikke at Bale ligger til højre og James i midten som diverse opstillinger tyder på. Vi har vel for fanden fundet ud af at Bale ikke fungerer til højre. Og Benitez startede sæsonen med Bale i midten, med en vis succes. Så lad os nu få James til højre og Bale som 10'er.

Hvilket vil betyde en 4-2-3-1 formation.

Jah?

Edit: Ret skal være ret, Marca har ændret deres bud så Bale ligger i midten og James til højre. Gudskelov.

Ikke møntet på dig. Blot at alle medier viser opstillingen som en 4-3-3 ;)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #39 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona

Chamartin skrev:

Raúl 7 skrev:

Chamartin skrev:

Raúl 7 skrev: Jeg håber da ikke at Bale ligger til højre og James i midten som diverse opstillinger tyder på. Vi har vel for fanden fundet ud af at Bale ikke fungerer til højre. Og Benitez startede sæsonen med Bale i midten, med en vis succes. Så lad os nu få James til højre og Bale som 10'er.

Hvilket vil betyde en 4-2-3-1 formation.

Jah?

Edit: Ret skal være ret, Marca har ændret deres bud så Bale ligger i midten og James til højre. Gudskelov.

Ikke møntet på dig. Blot at alle medier viser opstillingen som en 4-3-3 ;)

Og alle tog fejl :)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #40 af Raúl 7
God start indtil videre. Lange bolde. Bale spiller kun med førstegangsafleveringer. Alt er som det plejer mod Barca, vi er pivringe som altid.

10 år 8 måneder siden #41 af mohbar
sikke forandringer den kære træner har lavet med holdet. langsom defensivt fantasiløst... Håber han asap snart er historie.!

10 år 8 måneder siden #42 af Daniel
Der er vel stadig dem, der tror på Benitez'....... hvad skal vi kalde det..... filosofi?

Edit: Jeg er ANIT-Benitez. Shit en omgang patetisk fodbold!

Edit edit: Jeg kan ikke huske, hvornår Real Madrid sidst har været så elendige. Og det er ikke bare denne kamp, JEG refererer til. Og nej, det var langt bedre under Ancelotti, til dem, der skulle bringe det frem....
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, mohbar

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #43 af Raúl 7
Smid Carvajal på højreback. Smid Nacho på højreback. Arbeloa. Casilla. En eller anden. Benitez må se noget til træning vi andre ikke gør mht. Danilo.

Hvad er taktikken? Spil den langt? Lad fire mand stå på toppen og vente på bolden?

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #44 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Sikke en ydmygelse. Vi er simpelthen blevet kørt rundt på røv og albuer. Ja den kunne vel have stået både 0-3 og 0-4.

Hatten af for Barca. De har spillet fantastisk. Men nøj hvor har det været ringe. Noget af det dårligste jeg har set i mange år. Ganske enkelt ubegribeligt det vi har leveret indtil videre.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #45 af Raúl 7

Daniel skrev: Der er vel stadig dem, der tror på Benitez'....... hvad skal vi kalde det..... filosofi?

Edit: Jeg er ANIT-Benitez. Shit en omgang patetisk fodbold!

Edit edit: Jeg kan ikke huske, hvornår Real Madrid sidst har været så elendige. Og det er ikke bare denne kamp, JEG refererer til. Og nej, det var langt bedre under Ancelotti, til dem, der skulle bringe det frem....

Men altså, Benitez er Benitez. Det vidste vi. Vi ved alle hvad han står for. Han gør formentlig hvad han evner. Hvem har ansat ham? Hvem fyrede Ancelotti? Hvem hentede Bale? Danilo? Det hele falder tilbage på Perez. Det er ham der hver sommer skifter hele lortet ud. Henter trænere og spillere uden at tænke på taktik og systemer.

10 år 8 måneder siden #46 af Neye
Besvaret af Neye på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Når man i opstillingen forlods overlader midtbanen til en modstander som Barcelona, har man ikke begreb om fodbold og når man så trumfer den med samtidig at stille med så mange spillere der netop er kommet tilbage fra skade og i den grad ude af træning (DarioGomez nævnte det ret konkret inden kampen) , så er der kun ét at sige: DUMPET!

Hold nu kæft hvor er de ringe. Foreløbig har jeg 6 spillere med en karakter på 2 og resten på 1. Det er intet mindre end en skandale.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Neye.

10 år 8 måneder siden #47 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Holdet startede fint ud, viste aggressivitet, fremtvang en del fejl fra barca spillerne. De skaber ikke nok chancer, og så virker det til at forsvaret (på nær Marcelo) har en off-day.

Benitizes er nok fortid til sommer (hvis ikke før), hvis holdet ikke forbedrer sig snart. Spørgsmålet er så, hvem i al verden, der skal tage over.

10 år 8 måneder siden #48 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Ros til Benitez - det er stort at kunne svække Marcelo offensivt, få Modric og Kroos til at ligne en sunday league midtbane og få BBC til at være bænkevarmerer...
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Macon

Leveret af Kunena Forum