Optakt: Real Madrid - Barcelona
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
For Benzema, Bale og James er godt nok store spørgsmåltegn for mig!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raúl 7 skrev:
Chamartin skrev:
Raúl 7 skrev: Jeg håber da ikke at Bale ligger til højre og James i midten som diverse opstillinger tyder på. Vi har vel for fanden fundet ud af at Bale ikke fungerer til højre. Og Benitez startede sæsonen med Bale i midten, med en vis succes. Så lad os nu få James til højre og Bale som 10'er.
Hvilket vil betyde en 4-2-3-1 formation.
Jah?
Edit: Ret skal være ret, Marca har ændret deres bud så Bale ligger i midten og James til højre. Gudskelov.
Ikke møntet på dig. Blot at alle medier viser opstillingen som en 4-3-3 ;)
- Raúl 7
- Gæst
-
Chamartin skrev:
Raúl 7 skrev:
Chamartin skrev:
Raúl 7 skrev: Jeg håber da ikke at Bale ligger til højre og James i midten som diverse opstillinger tyder på. Vi har vel for fanden fundet ud af at Bale ikke fungerer til højre. Og Benitez startede sæsonen med Bale i midten, med en vis succes. Så lad os nu få James til højre og Bale som 10'er.
Hvilket vil betyde en 4-2-3-1 formation.
Jah?
Edit: Ret skal være ret, Marca har ændret deres bud så Bale ligger i midten og James til højre. Gudskelov.
Ikke møntet på dig. Blot at alle medier viser opstillingen som en 4-3-3 ;)
Og alle tog fejl :)
- Raúl 7
- Gæst
-
Edit: Jeg er ANIT-Benitez. Shit en omgang patetisk fodbold!
Edit edit: Jeg kan ikke huske, hvornår Real Madrid sidst har været så elendige. Og det er ikke bare denne kamp, JEG refererer til. Og nej, det var langt bedre under Ancelotti, til dem, der skulle bringe det frem....
- Raúl 7
- Gæst
-
Hvad er taktikken? Spil den langt? Lad fire mand stå på toppen og vente på bolden?
- Zizou1981
- Gæst
-
Hatten af for Barca. De har spillet fantastisk. Men nøj hvor har det været ringe. Noget af det dårligste jeg har set i mange år. Ganske enkelt ubegribeligt det vi har leveret indtil videre.
- Raúl 7
- Gæst
-
Daniel skrev: Der er vel stadig dem, der tror på Benitez'....... hvad skal vi kalde det..... filosofi?
Edit: Jeg er ANIT-Benitez. Shit en omgang patetisk fodbold!
Edit edit: Jeg kan ikke huske, hvornår Real Madrid sidst har været så elendige. Og det er ikke bare denne kamp, JEG refererer til. Og nej, det var langt bedre under Ancelotti, til dem, der skulle bringe det frem....
Men altså, Benitez er Benitez. Det vidste vi. Vi ved alle hvad han står for. Han gør formentlig hvad han evner. Hvem har ansat ham? Hvem fyrede Ancelotti? Hvem hentede Bale? Danilo? Det hele falder tilbage på Perez. Det er ham der hver sommer skifter hele lortet ud. Henter trænere og spillere uden at tænke på taktik og systemer.
Hold nu kæft hvor er de ringe. Foreløbig har jeg 6 spillere med en karakter på 2 og resten på 1. Det er intet mindre end en skandale.
Benitizes er nok fortid til sommer (hvis ikke før), hvis holdet ikke forbedrer sig snart. Spørgsmålet er så, hvem i al verden, der skal tage over.