Optakt: Real Madrid - Barcelona

10 år 8 måneder siden #61 af Daniel

Bismo skrev:

Raúl 7 skrev:

Bismo skrev: Holdet startede fint ud, viste aggressivitet, fremtvang en del fejl fra barca spillerne. De skaber ikke nok chancer, og så virker det til at forsvaret (på nær Marcelo) har en off-day.

Benitizes er nok fortid til sommer (hvis ikke før), hvis holdet ikke forbedrer sig snart. Spørgsmålet er så, hvem i al verden, der skal tage over.

Holdet startede fint ud. Hahaha. Åh Gud. Tak, jeg havde brug for et godt grin.

De første 10-15 minutter af første halvleg var gode.

Nej. Barcelona havde overtaget efter to minutter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #62 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Så tager han James og Marcelo ud, som vel nok har været de bedste spillere på banen.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #63 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Marca mener at store dele af stadion efter 1. halvleg råbte at Florentino skulle trække sig.

10 år 8 måneder siden #64 af Daniel

Raúl 7 skrev: Marca mener at store dele af stadion efter 1. halvleg råbte at Florentino skulle trække sig.

Men ret skal altså være ret. Det bliver spillet ikke bedre af i morgen :-)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #65 af Raúl 7

Daniel skrev:

Raúl 7 skrev: Marca mener at store dele af stadion efter 1. halvleg råbte at Florentino skulle trække sig.

Men ret skal altså være ret. Det bliver spillet ikke bedre af i morgen :-)

Vi bliver ikke fantastiske over natten, nej. Men Perez SKAL ud, ellers bliver vi aldrig en velfungerende fodboldklub rent sportsligt.

10 år 8 måneder siden #66 af Siempre fiel
Det ka godt være vi ik spiller fantastisk, sprudlende, offensiv fodbold under Benitez, men i det mindste har han skabt et fantastisk defensivt fundament der ik er til at ryste :-D det er trist, men personligt har jeg aldrig tidligere været mindre begejstret for at tænde tv'et for at se holdet spille - Benitez har nærmest ene mand formået at gøre mig grænsende til ligeglad. Fløjt sæsonen af nu - så længe Benitez er træner, så er vi til grin
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Macon, Roesen7, Steen, Kroos

10 år 8 måneder siden #67 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Barca må gerne score et par mål mere. 6-0. Så kan det være, at Perez endeligt trækker sig.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #68 af Raúl 7
Isco med bedste spark fra vores side i dag.

10 år 8 måneder siden #69 af elle44

Siempre fiel skrev: Det ka godt være vi ik spiller fantastisk, sprudlende, offensiv fodbold under Benitez, men i det mindste har han skabt et fantastisk defensivt fundament der ik er til at ryste :-D det er trist, men personligt har jeg aldrig tidligere været mindre begejstret for at tænde tv'et for at se holdet spille - Benitez har nærmest ene mand formået at gøre mig grænsende til ligeglad. Fløjt sæsonen af nu - så længe Benitez er træner, så er vi til grin

Normalt har jeg lyst til at gå under jorden når vi taber til Barca. Men deres spillestil og indstilling gør at jeg bare trækker lidt på skulderne ved sådan et nederlag her. Ved godt det er medgang og modgang, men det er sgu sådan jeg har det.

10 år 8 måneder siden #70 af Raul7-2880
Drenge, ja selvfølgelige skulle Benitez ikke være Real træner i første omgang MEN HUSK at sparke træneren ud hver sæson er EN LAPPELØSNING!!
Det er Perez som har smadret klubben det sidste årti. Han skal ud!

10 år 8 måneder siden #71 af Neye
Besvaret af Neye på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Jeg er enig. Rafa skal ikke have hele skylden. Perez har længe skulle have haft sparket og denne kamp er en glimrende lejlighed til igangsætning af det projekt. Og med Perez må Ronaldos dage også være talte.

• Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #72 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
Verdens bedste trup, verdens dårligste hold. Vi kommer aldrig op på det niveau vi har potentiale til før vi slipper af med Donaldo.

Leveret af Kunena Forum