Optakt: Real Madrid - Barcelona
AvatarEyes skrev: Verdens bedste trup, verdens dårligste hold. Vi kommer aldrig op på det niveau vi har potentiale til før vi slipper af med Donaldo.
Ret enig. Han er gået fuldstændig ned og bidragaer med intet - tværtimod koster han holdet umådelig meget kvalitet i angrebet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi kan give Benitez skylden så meget vi vil, men uanset hvordan vi vender og drejer det, så kan han aldrig gøre for at Varane valgte at have en højere afleveringsprocent end Kroos, dog bare til alle i rødt og blåt!
Det kan aldrig være Benitez skyld, at vi købte og jeg bliver simpelthen nødt til at citere Daniel her: "Muligvis europæisk fodbolds dårligste højreback. Vi har en højreback her i Nordjylland, der er femten gange så god!". Godt nok vælger Benitez ham, men med Carvajal ude, så forstår jeg det alligevel godt i denne her kamp.
Benitez skal jo heller ikke have skylden for, at Modric og Kroos spiller imod Real Madrid idag. De er underbemandet inde centralt, men simple afleveringer på 10 meter tilbage i banen blev for meget for dem idag.
Bale - den største atlet i verden, som med sine 2 ugers pause skulle være i sin bedste form ikke engang formår at lave 2 gode aktioner i kampen er jo heller ikke Benitez skyld. Han har en god aflevering, men han får en bold stukket i dybden, hvor han bare skal løbe lige ud, og så lave 1 aflevering ind på tværs, det kan aldrig blive fremragende i min bog - jo, hvis man spiller i Valby boldklub i minusgrader på en kløvet bane i Kløvermarken, så er det fremragende, men i Real Madrid er det en god aktion, intet andet!
Benzema skulle nok have været stor nok til at sige, at han ikke skulle spille. Han mindede om El Fenomeno forleden dag, bare uden hans fart og kølighed foran mål.
Ronaldo er en færdig mand. Som konen sagde under kampen, så må det være hårdt psykisk og vide at man bare ikke er så god som man engang var. Jeg blev sgu lidt forelsket igen, for hun rammer jo hovedet på sømmet. Han spiller nemlig som en mand uden selvtillid, og som er i en fase i karrieren, hvor det er gået op for ham, at det kun går én vej nu, og det ikke poisitvt.
Benitez skal have skylden for, at stille med det her hold som overhovedet ikke var klar, fysisk som mentalt. Han skal have skylden for, at spillerne overhovedet ikke pressede Barcelona. Han skal have skylden for, at det taktiske oplæg, som vi stadig er mange som prøver at finde ud af hvad var, ikke fungerede.
Det virkede til at spillerne spillede for en fyring af Benitez, og her mener jeg simpelthen, at spillerne har tabt. Det er ikke Chelsea det her, men Real Madrid, og her er der ingen højere end klubben, selvom Ronaldo desværre nok tror han er.
Barcelona var gode idag, men vi gjorde dem til verdens bedste hold. Det var unødvendigt og pinligt. Er jeg den eneste som håber på en trods reaktion fra klubbens side af? Ikke så drastigt som at fyre Benitez, men mere en kompensation til alle de fans som har betalt tusinde af kroner for at se den her kamp live. Så må klubben tabe de millioner, eller hvad det må koste, men det her er simpelthen ikke værdigt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Holdet mødte jo ikke op. I referatet formuleres det fint; INTET fungerede. Dårligt pres, dårlige løb, dårlige afleveringer og vigtigst af alt - ingen vilje. Hvordan i alverden kan det være en taktisk disposition at stå passivt i presset, når vi har DOMINERET Barcelona i de seneste to kampe med en højt pres? Det er fuldstændig uforståeligt.
Jeg håbede, at man så en eller anden trodsreaktion i anden halvleg, men det cementerede bare endnu mere mit hypotese om en trup, der ikke vil have træneren; de kom jo ud på samme måde. Prøv at gense Iniestas mål og se vores løb? Det er hovedrystende. Modric står og kigger mens Iniesta spiller den forbi ham og løber forbi ham for at modtage bolden igen. Decideret skandaløst.
Det var som at blive smidt tilbage på sin gamle slidte sofa i 05-09 æraen, hvor vi blev udspillet af Barcelona i hver kamp. Nu har vi haft et par år, hvor vi faktisk spillemæssigt - og i flere tilfælde resultatmæssigt - har spillet rigtig flot mod Barcelona. I dag var vi spillet ud af banen.
Jeg mener at man skal tage JA-hatten på, og det er der stort set næsten aldrig nogen herinde der gør, her kritisere man kun og vil sælge spillere og købe nogle nye konstant!!! Det er stort set umuligt at læse positive klapsalver om de her Real Madrid drenge....NEGATIV konstant......Jeg ved at når Benz kommer igang igen efter hans skade, så kommer Ronaldo også med igen, og det samme gælder James, og så kan vi sikkert også se frem til at Carvajal er på vej, og forhåbentlig også Pepe, og så skal vi bare lige have 2-3 gode kampe mod nogle lidt nemmere modstandere her iløbet af December, så er vi klar igen, og så køre det hele skide godt igen........HALA MADRID
Fuldt fortjent sejr.
Bismo skrev: Hvem skulle erstatte Benitez?
Ancelotti?
Zidane er ikke klar til en topklub. Jupp Heynckes måske?
HALA MADRID Y NADA MAS
- Raúl 7
- Gæst
-
Ancelotti.
Det er sgu nok for sent med Klopp ^^
- Raúl 7
- Gæst
-
Kaká8 skrev:
Ancelotti?
Zidane er ikke klar til en topklub. Jupp Heynckes måske?
Jupp kommer ikke tilbage til Madrid. Gik han ikke også endegyldigt på pension efter Bayern?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
HVEM SOM HELST!!!