Optakt: Real Madrid - Barcelona
Raúl 7 skrev:
Daniel skrev: Der er vel stadig dem, der tror på Benitez'....... hvad skal vi kalde det..... filosofi?
Edit: Jeg er ANIT-Benitez. Shit en omgang patetisk fodbold!
Edit edit: Jeg kan ikke huske, hvornår Real Madrid sidst har været så elendige. Og det er ikke bare denne kamp, JEG refererer til. Og nej, det var langt bedre under Ancelotti, til dem, der skulle bringe det frem....
Men altså, Benitez er Benitez. Det vidste vi. Vi ved alle hvad han står for. Han gør formentlig hvad han evner. Hvem har ansat ham? Hvem fyrede Ancelotti? Hvem hentede Bale? Danilo? Det hele falder tilbage på Perez. Det er ham der hver sommer skifter hele lortet ud. Henter trænere og spillere uden at tænke på taktik og systemer.
Det kan vi hurtigt blive enige om, men det er immervæk op til træneren at forvalte spillermaterialet bedst muligt; den opgave er Benitez ikke voksen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Bismo skrev: Holdet startede fint ud, viste aggressivitet, fremtvang en del fejl fra barca spillerne. De skaber ikke nok chancer, og så virker det til at forsvaret (på nær Marcelo) har en off-day.
Benitizes er nok fortid til sommer (hvis ikke før), hvis holdet ikke forbedrer sig snart. Spørgsmålet er så, hvem i al verden, der skal tage over.
Holdet startede fint ud. Hahaha. Åh Gud. Tak, jeg havde brug for et godt grin.
Kroos skrev: Ros til Benitez - det er stort at kunne svække Marcelo offensivt, få Modric og Kroos til at ligne en sunday league midtbane og få BBC til at være bænkevarmerer...
Det er godt at kunne få folk til at grine i selv den værste modgang. Tak, Kroos :-)
- Raúl 7
- Gæst
-
Daniel skrev:
Raúl 7 skrev:
Daniel skrev: Der er vel stadig dem, der tror på Benitez'....... hvad skal vi kalde det..... filosofi?
Edit: Jeg er ANIT-Benitez. Shit en omgang patetisk fodbold!
Edit edit: Jeg kan ikke huske, hvornår Real Madrid sidst har været så elendige. Og det er ikke bare denne kamp, JEG refererer til. Og nej, det var langt bedre under Ancelotti, til dem, der skulle bringe det frem....
Men altså, Benitez er Benitez. Det vidste vi. Vi ved alle hvad han står for. Han gør formentlig hvad han evner. Hvem har ansat ham? Hvem fyrede Ancelotti? Hvem hentede Bale? Danilo? Det hele falder tilbage på Perez. Det er ham der hver sommer skifter hele lortet ud. Henter trænere og spillere uden at tænke på taktik og systemer.
Det kan vi hurtigt blive enige om, men det er immervæk op til træneren at forvalte spillermaterialet bedst muligt; den opgave er Benitez ikke voksen.
Sandt. Men det vidste vi jo alle sammen. Hvad havde Perez dog regnet med? Du kan ikke ansætte Drillo og regne med sprudlende offensiv fodbold. Perez fatter så lidt sportsligt at det gør ondt.
Neye skrev: Når man i opstillingen forlods overlader midtbanen til en modstander som Barcelona, har man ikke begreb om fodbold og når man så trumfer den med samtidig at stille med så mange spillere der netop er kommet tilbage fra skade og i den grad ude af træning, så er der kun ét at sige: DUMPET!
Hold nu kæft hvor er de ringe. Foreløbig har jeg 6 spillere med en karakter på 2 og resten på 1. Det er intet mindre end en skandale.
Jeg ved ikke rigtigt, hvad man skal sige til det der. Hvis han havde stillet op med samme opstilling som mod Sevilla, havde vi jo slagtet ham for ikke at gøre brug af de tilbagevendende spillere. Havde han stillet op med Casemiro på midtbanen for at have en stærkere defensiv organisation, havde vi kritiseret ham for ikke at tage nok chancer. Lose/lose.
Bale har været direkte usynlig. Skift ham ud med Isco eller Kovacic i næste halvleg. Danilo har været pivringe, men jeg ved ikke om Carvajal vil kunne gøre det bedre lige efter en skade.
Som de fleste af os forudså, så er Benitez en skændsel. Han skal ud og det kan gå for langsomt..
Skandaløst!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raúl 7
- Gæst
-
Vi beholder lægestaben som alle spilerne er trætte af.
1 mesterskab på 7, snart 8 sæsoner. På trods af mange gode trænere og spillere.
Hvem falder det tilbage på? Florentino. Perez.
Raúl 7 skrev:
Bismo skrev: Holdet startede fint ud, viste aggressivitet, fremtvang en del fejl fra barca spillerne. De skaber ikke nok chancer, og så virker det til at forsvaret (på nær Marcelo) har en off-day.
Benitizes er nok fortid til sommer (hvis ikke før), hvis holdet ikke forbedrer sig snart. Spørgsmålet er så, hvem i al verden, der skal tage over.
Haha, det lige det jeg tænker. Benitez er en mester i at pille en hold fra hinanden. Jeg kan ikke huske at jeg har set så dårligt fodboldspil fra Real i mine 10 år som fan. Benitez har virkelig formået at fjerne alt der var godt i Real spil, samtidig med at han ikke har forbedret de mindre gode aspekter, det må man jo bare tage hatten af for.
Hov det var ikke det indlæg jeg skulle kommentere! oh well..
Raúl 7 skrev:
De første 10-15 minutter af første halvleg var gode.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.