Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #13 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

Steen skrev:

Pelle skrev:

Steen skrev: Det er til gengæld lang tid siden, at jeg har glædet mig så meget til en Real Madrid kamp!
Jeg satser på en 3-1 sejr.

Jeg bliver nødt til at spørge.. Hvorfor?

Modsat mange andre herinde synes jeg, at holdet rent faktisk spiller godt. Det er langt mere underholdende at se holdet spille nu, end det har været under Benitez og de sidste par måneder under Ancelotti.

Må jeg udfordre den påstand her til halvleg? :D

Nøøøøøj noget skrald... Selvom det selvfølgelig er svært at spille mod Atletico og deres gode defensiv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #14 af Dios
Helt seriøst hvad sker der for Ancelotti? Det er jo taktisk forståelse på utrolig lavt niveau. Det eneste hold som ikke har problemer med Atletico er Barcelona, som sjovt nok aldrig spiller bredt, men smalt!
Hvad skal Isco, James og Ronaldo på kanten hele tiden? Hvem vil de slå indlægget til? Vi har fint styr på dem, men nu bliver det også bare patetisk og se på de intet har lært.

Lad nu Isco, James, Benzema og Ronaldo være centralt imellem kæderne, så forsvarslinjen kommer ud af position, og der dermed bliver skabt plads! Carvajal og Danilo skal nok stå for bredden, og med så mange centralt så kan vi måske og snart true på de håbløse mange indlæg vi prøver på hele tiden.

James er desværre bare uduelig, tyk og kikset! og de første 25 min. havde han tabte bolden 8 gange, og det ændrede sig ikke i løbet af resten af halvlegen.
Danilo spiller tilgengæld hans bedste kamp i trøjen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 5 måneder siden #15 af Pelle
Ja, jeg føler mig godt nok ikke underholdt. Vores defensiv står for så vidt helt fint, men vores offensiv er simpelthen komplet tandløs. Der er ingen dybdeløb, og når Isco så endelig laver et, så får han ikke bolden. Normalvis er Werge ikke ligefrem et orakel i min verden, men manden har trods alt ret i, at 2-3 berøringer fra hver enkelt spiller sløver hele opbygningen enormt meget. Det går ganske enkelt for langsomt på den sidste 1/3 af banen.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 5 måneder siden #16 af zigriaosmani

Ellehamp skrev: Gal hvor har vi godt fat på dem. Vi har fuldstændig styr på kampen, og de ved slet ikke, hvad de skal gøre.
Tag den!

Så tror jeg vi ser to vidt forskellige kampe. De har haft 3 skud på mål mod vores 1. Deet er ikke totalt dominans uanset hvad. JA, vi har bolden, men hold kæft hvor har vi ikke fuldstændig styr på dem.. Tværtimod. Jeg mener James lukker fuldstændig af for at Carvajal kan komme fra højre siden. James har været en skuffelse hidtil. Derimod er jeg positiv overrasket over Danilo. Det er der alt er kommet fra indtil nu. Rigtig godt tegn! Positive takter og vores defensive halter ikke som det plejer med Varane og Ramos.

Men vi har slet ikke domineret kampen indtil videre.. Eller jeg ser det som en dominans hvis man kommer frem til 4-5-6-10 chancer og det har vi altså slet ikke opnået! Det skal forbedres.

10 år 5 måneder siden #17 af Ellehamp

Brylle skrev:

Steen skrev:

Pelle skrev:

Steen skrev: Det er til gengæld lang tid siden, at jeg har glædet mig så meget til en Real Madrid kamp!

Modsat mange andre herinde synes jeg, at holdet rent faktisk spiller godt. Det er langt mere underholdende at se holdet spille nu, end det har været under Benitez og de sidste par måneder under Ancelotti.

Nøøøøøj noget skrald... Selvom det selvfølgelig er svært at spille mod Atletico og deres gode defensiv.

Troller du?
Vi har sgu da hele spillet, og de er helt væk. Vi har holdt dem fuldstændig fra chancer, og der mangler kun tre kvarter!
Fandme godt, Real!

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

10 år 5 måneder siden #18 af zigriaosmani

Ellehamp skrev:

Brylle skrev:

Steen skrev:

Pelle skrev:

Troller du?
Vi har sgu da hele spillet, og de er helt væk. Vi har holdt dem fuldstændig fra chancer, og der mangler kun tre kvarter!
Fandme godt, Real!

Er du okay Ellehamp eller er du bare den reale troll - bruger, som skriver alt for at pisse nogen af? ;)

10 år 5 måneder siden #19 af Pelle
Fuck hvor har jeg brugt lang tid på at indse, at ham Ellehamp kun er her for at trolle. Gad vide hvor lang tid der så skal gå, før manden får sparket? Det er jo tæt på ulidelig læsning :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Ellehamp

10 år 5 måneder siden #20 af Ellehamp

zigriaosmani skrev:

Ellehamp skrev:

Brylle skrev:

Steen skrev:

Pelle skrev:

Troller du?
Fandme godt, Real!

Er du okay Ellehamp eller er du bare den reale troll - bruger, som skriver alt for at pisse nogen af? ;)

Ej, det er altså klasse den måde, hvorpå vi har brugt boldbesiddelsen til at foesvare os. Meget smartere, når man er et hold, der ikk er så bekvemt med at forsvare.
Hold den kørende.
45 min tilbage! Vamos!!!!!

10 år 5 måneder siden #21 af ChrillRM14

Pelle skrev: Ja, jeg føler mig godt nok ikke underholdt. Vores defensiv står for så vidt helt fint, men vores offensiv er simpelthen komplet tandløs. Der er ingen dybdeløb, og når Isco så endelig laver et, så får han ikke bolden. Normalvis er Werge ikke ligefrem et orakel i min verden, men manden har trods alt ret i, at 2-3 berøringer fra hver enkelt spiller sløver hele opbygningen enormt meget. Det går ganske enkelt for langsomt på den sidste 1/3 af banen.

Dertil går det for langsomt, når vi endelig får tilkæmpet os bolden på midten af banen med al mulighed for at slå hurtigt og skarpt tilbage, inden de kommer tilbage på plads. hmm...
Der skal bruges færre afleveringer i næste halvleg, før den bliver spillet direkte fremad mod deres bagkæde. Der må for min skyld gerne satses med nogle dybdeløb og dertilhørende forsøg på stikninger, for chancerne kommer ikke ud af det blå.
James ud, Jesé eller Kovacic ind.
Ronaldo skal søge længere ind i feltet, så han kommer tættere på Benzen, så de kan splitte forsvaret. Benz bliver søgt for lidt, så de skal to ind omkring boksen, før det kan blive farligt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 5 måneder siden #22 af Ellehamp

Pelle skrev: Fuck hvor har jeg brugt lang tid på at indse, at ham Ellehamp kun er her for at trolle. Gad vide hvor lang tid der så skal gå, før manden får sparket? Det er jo tæt på ulidelig læsning :-)

Det er ikke for at trolle, men jeg er da ked af, hvis jeg irriterer dig. Det er det sidste, der er min hensigt.
Og kom så, Madrid! Vi har den her!

10 år 5 måneder siden #23 af Doc.juego

Dios skrev: Helt seriøst hvad sker der for Ancelotti? Det er jo taktisk forståelse på utrolig lavt niveau. Det eneste hold som ikke har problemer med Atletico er Barcelona, som sjovt nok aldrig spiller bredt, men smalt!
Hvad skal Isco, James og Ronaldo på kanten hele tiden? Hvem vil de slå indlægget til? Vi har fint styr på dem, men nu bliver det også bare patetisk og se på de intet har lært.

Lad nu Isco, James, Benzema og Ronaldo være centralt imellem kæderne, så forsvarslinjen kommer ud af position, og der dermed bliver skabt plads! Carvajal og Danilo skal nok stå for bredden, og med så mange centralt så kan vi måske og snart true på de håbløse mange indlæg vi prøver på hele tiden.

James er desværre bare uduelig, tyk og kikset! og de første 25 min. havde han tabte bolden 8 gange, og det ændrede sig ikke i løbet af resten af halvlegen.
Danilo spiller tilgengæld hans bedste kamp i trøjen.

Jeg er enig i at vi spiller for bredt og for dårligt.men atletico o står virkelig kompakt, og når Benzema og James spiller så ualmindeligt ringe som de gør i dag, kan de slet ikke formå at spille hurtigt og centralt, de bliver desværre en hård nød at knække.
Måske Ronaldo komme med noget, han virker tændt.
Utroligt og skræmmende hvor lang James egentlig er for at være god nok til 1. Holdet, hvert fald lige på nuværende tidspunkt. Isco er også faldet ud af kampen

10 år 5 måneder siden #24 af Gåser
Vildt interessant med Borja!

Fortsæt hvor du slap mod City!

Leveret af Kunena Forum