Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

8 år 8 måneder siden #37 af Doc.juego

Johnson skrev: Kroos; respekt. Ronaldo; respekt.
Danilo, James og Isco må have spillet deres sidste kamp i Real Madrid trøjen. Sikke en indstilling.

Jeg synes også Ronaldo er respektabel i hans præstation, han er den eneste der kommer frem til noget, og han er tydeligt energisk, hvor de andre bare lunter rundt. Men Kroos? Jeg synes han spillede en rigtig dårlig kamp i dag, han er langsom, for mange berøringer, han er går ikke frem offensivt, heller ikke mod slutningen af kampen (dette kan være trænerens instrukser) og han lunter rundt uden intensitet især defensivt og ved målet. Desuden har han også nogle dumme blodtab hist og her.
Dog var det jo ikke fordi at fx Isco, Benzema eller James var vildt intense.
Det er næsten kun Ronaldo der gør en indsats, og har en 3 chancer, hvor end dem var rigtig stor, de andre var ok store

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #38 af ElMadrid

Danilo, James og Isco må have spillet deres sidste kamp i Real Madrid trøjen. Sikke en indstilling.

Hvis du vil tages seriøst, så må du holde op med det sludder. Danilo spillede ganske fint i dag.
James er efterhånden en gåde for mig. Som en anden sagde forleden. Han har hverken farten eller teknikken. Når man har sådan et lavt bundniveau, så er det meget kritisk!

Isco er en den spiller der skuffer mig mest i dag. VI ved at ATM pakker sig og en spiller som ham kan være nøglen til at lukke dem op. Det var han på ingen måde i dag. Jeg frygter virkelig at han er en fusser. Har slå virkelig sjældent til i de store kampe.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #39 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre
Danilo har bare ikke det tekniske niveau til at spille på et hold der gerne vil have boldbesiddelse.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #40 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

Johnson skrev:

Brylle skrev:

Kroos? Hvordan kan man have respekt for en spiller, der bliver sat ved midten og derefter lunter så langsomt tilbage, at Atletico kan få chancen for at spille 4 mod 3 i vores felt? Han gør det gang på gang, og det er meget muligt, at han ikke spiller på sin foretrukne plads, men man skal sgu overholde de pligter, man har, og man skal aldrig nogensinde være så ligeglad med at hjælpe holdet.
Isco prøver og prøver, men lykkes ikke i alt. Danillo udviser ingen lad indstilling, men har altså bare ikke niveauet. Der er ingen grund til at stille spørgsmålstegn ved deres attitude.

Kroos er fejlplaceret. Det kan alle se. Men han kæmper røven ud af bukserne. Han og Ronaldo spillede som om de troede på at de kunne vinde. Resten havde ikke troen på det. Kroos skal overholde sine pligter, hvilket vil sige at han som eneste mand skal sikre balancen på et hold der taktisk er elendigt sat op. Det er en umulig opgave.

Ja hold da op han kæmper. Det er virkelig et tegn på, at man kæmper røven ud af bukserne, når man lunter stille og roligt tilbage, mens Atletico er i overtal i vores felt. Det er virkelig en midtbanespiller, der viser en bemærkelsesværdig passion og en vilje til at hjælpe holdet defensivt. Hvor er det dog fantastisk :)
Han lavede samme brøler tidligere i sæsonen mod Rayo. Sådanne indstillinger til kollektivet kan man ikke bruge til noget som helst. Så længe holdet vælger at overlade det defensive ansvar til hinanden, så skal det nok blive til flere latterlige præstationer gennem sæsonen. Og så vil jeg ellers skide på hvor fejlplaceret han er, for man skal stadig løbe tilbage.

8 år 8 måneder siden #41 af safari
streamable.com/aprz

Hold øje med Kroos, det er fandme da slattent

Barcelona fan :)

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #42 af Johnson
Kroos vandt dobbelt så mange nærkampe som resten af midtbanen. Vi så idag et eksempel på viljestyrke og vindermentalitet. Manden skal ikke spille på den position, men han viste at han ville vinde. Isco, James, Danilo troede ikke engang på at de kunne gøre en forskel.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #43 af Johnson

safari skrev: streamable.com/aprz

Hold øje med Kroos, det er fandme da slattent

Alle jer der gerne vil koge fodbold ned til en samling stillbilleder kan jeg sgu ikke tage seriøst. Fodbold er et flydende spil hvor man altid skal anlægge en helhedsbetragtning. Alt andet vidner om mangel på personlig erfaring med spillet. Men det må i sgu selv ligge og rode med.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Johnson.

8 år 8 måneder siden #44 af Ellehamp
Nå miraklet udeblev.
Og selvom vi har kontrol, boldbesiddelse og genpres, og selvom de kun vinder på grund af held (i en kamp hvori man havde regnet med, de ville tvære os ud), kan jeg ikke lade være med at være lidt skuffet over resultatet. Beklager, men det kan jeg ikke.

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #45 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

Johnson skrev: Kroos vandt dobbelt så mange nærkampe som resten af midtbanen. Vi så idag et eksempel på viljestyrke og vindermentalitet. Manden skal ikke spille på den position, men han viste at han ville vinde. Isco, James, Danilo troede ikke engang på at de kunne gøre en forskel.

Gider du se Atleticos mål igen og derefter fortælle mig, at han kæmper? Og det er da flot at vinde hvad? 2 nærkampe? ;)
Det har intet at gøre med, om man skal spille en position eller ej. Det har noget at gøre med, at man også skal løbe de sure meter.

8 år 8 måneder siden #46 af Sahinovic

Sahinovic skrev: Lang tid siden jeg har siddet og overvejet om jeg egentligt ikke bare skulle skippe en Real Madrid kamp. Holdets nuværende forfatning siger mig intet lige på nuværende tidspunkt.

Fremragende beslutning! (-:

Florentino Pérez

• Madrid12
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #47 af Madrid12
Besvaret af Madrid12 på emne Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre
Guys er det ikke historien der gendtager sig igen?? - har fulgt real i godt 11 år, og må konstatere at de titler der er vundet nok mere er en tilfældighed og nogle enkle dårlige år fra barca! -end real godt spild. Real har altid levet mere på individualisme, og det er skam også fint hvis man vil sælge billetter, men hvis man vil vinde på top-plan skal selv dyrt betalte spillere lære at kunne spille sammen..! - jeg har længe skreget på Perez afgang, og håber en given ny præsident, kan ændre på en sygdomsmæssig kultur, dog har de det med at købe sig til stemmer :/

jeg tror ikke planen er at udskifte holdte hvert år, og en given transfer karantene, kan måske gå hen og blive en god ting for Real..? - For selv om mange elsker zizou ink. undertegnet, så tvivler jeg på at han ændre på den indstiling samtlige spillere har # når der kommer nye profilerede spillere, ønskede vi var mere NE patriots og mindre dallas cowboys, for dem der forstår den amerikanske sammenligning...

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #48 af Johnson
En midtbanespiller skal tackle med intensitet, gå op i hovedstødsdueller med intensitet, begå en række frispark, prøve den svære aflevering indimellem, råbe af sine medspillere og i det hele taget udtrykke gennem sit spil at man tror på at man kan vinde. (Gennem hele kampen) Alle jer der vil reducere en fodboldkamp til et youtube-klip bør se kampen igen og vurdere hvilke af vores midtbanespillere der kan leve op til ovenstående kriterier idag.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Johnson.

Leveret af Kunena Forum