Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

8 år 8 måneder siden #49 af Jaken

Ellehamp skrev: Nå miraklet udeblev.
Og selvom vi har kontrol, boldbesiddelse og genpres, og selvom de kun vinder på grund af held (i en kamp hvori man havde regnet med, de ville tvære os ud), kan jeg ikke lade være med at være lidt skuffet over resultatet. Beklager, men det kan jeg ikke.

Man skulle tro at det var fastelavn, så mange der er i forklædning...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #50 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

Johnson skrev: En midtbanespiller skal tackle med intensitet, gå op i hovedstødsdueller med intensitet, begå en række frispark, prøve den svære aflevering indimellem, råbe af sine medspillere og i det hele taget udtrykke gennem sit spil at man tror på at man kan vinde. (Gennem hele kampen) Alle jer der vil reducere en fodboldkamp til et youtube-klip bør se kampen igen og vurdere hvilke af vores midtbanespillere der kan leve op til ovenstående kriterier idag.

Nej lad da være at kommentere på hændelsen. Sådan kan man også løbe fra det faktum, at han ganske enkelt ikke kæmper så meget, som du drømmer om.

8 år 8 måneder siden #51 af AmorMadrid

Og selvom vi har kontrol, boldbesiddelse og genpres, og selvom de kun vinder på grund af held (i en kamp hvori man havde regnet med, de ville tvære os ud), kan jeg ikke lade være med at være lidt skuffet over resultatet. Beklager, men det kan jeg ikke.

Jeg tror ikke du kan finde en eneste bruger herinde der ikke er skuffet. Og hvordan kan du sige at man forventede at vi ville blive tværet ud? Jeg regnede da med at det ville blive en svær kamp, men med vores forrige møde med Atletico in mente, så tydede meget da på at vi sagtens kunne have gået herfra med 3 points.

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo

• Madrid12
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #52 af Madrid12
Besvaret af Madrid12 på emne Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre
det piner i vert fald en lige pt.. :(

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #53 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

Brylle skrev:

Johnson skrev: En midtbanespiller skal tackle med intensitet, gå op i hovedstødsdueller med intensitet, begå en række frispark, prøve den svære aflevering indimellem, råbe af sine medspillere og i det hele taget udtrykke gennem sit spil at man tror på at man kan vinde. (Gennem hele kampen) Alle jer der vil reducere en fodboldkamp til et youtube-klip bør se kampen igen og vurdere hvilke af vores midtbanespillere der kan leve op til ovenstående kriterier idag.

Nej lad da være at kommentere på hændelsen. Sådan kan man også løbe fra det faktum, at han ganske enkelt ikke kæmper så meget, som du drømmer om.

Vi vurderer ikke fodbold på de samme præmisser. Det er helt fint med mig.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #54 af Brylle

Johnson skrev:

Brylle skrev:

Så du mener, at det var helt rigtigt, at Kroos undlod at sprinte hjem, så man var sluppet for at være i undertal i eget felt?

8 år 8 måneder siden #55 af Dios

Brylle skrev:

Johnson skrev:

Brylle skrev:

Så du mener, at det var helt rigtigt, at Kroos undlod at sprinte hjem, så man var sluppet for at være i undertal i eget felt?

Selvfølgelig er det et elendigt tilbageløb Kroos får lavet, hvis man overhovedet kan kalde det dét!

Lad os så prøve at fokusere på resten af holdet som kan ses på billede. Isco, Mayoral, Modric og Danilo ser ligeså sløve ud som Kroos. Hvorfor så kun fokusere på Kroos? Som i mine øjne var den eneste Real Madrid spiller som lavede et god stykke arbejde, hvis vi kigger på løbepensum og taklinger.

Varane skal heller ikke roses for hans forsvarspil. Man kan på ingen måder klandre ham for målet, men en Varane med selvtillid havde læst den aflevering 10 ud af 10 gange, og en forsvarspiller i Real Madrid burde simpelthen være mere forudseende i situationen.

Den værste spiller ved målet er i mine øjne Danilo. Han skal bare være utrolig glad for, at Filipe ikke smækkede den indover istedet for skråt tilbage.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

8 år 8 måneder siden #56 af Vellerbak09
Der skal komme en masse ændringer, det en ting der er sikkert! Rød tråd fra ungdomsrækkerne og op til førsteholdet... Ny præsident, hurtigst muligt!

m.goal.com/s/en/news/722/la-liga/2016/02...fter-derby-defeat-to

Hvorfor kommer Ronaldo altid med de mest hjernedøde kommentar? Hvorfor ikke tage de ting internt???
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Vellerbak09.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #57 af Brylle

Dios skrev:

Brylle skrev:

Johnson skrev:

Brylle skrev:

Selvfølgelig er det et elendigt tilbageløb Kroos får lavet, hvis man overhovedet kan kalde det dét!

Lad os så prøve at fokusere på resten af holdet som kan ses på billede. Isco, Mayoral, Modric og Danilo ser ligeså sløve ud som Kroos. Hvorfor så kun fokusere på Kroos? Som i mine øjne var den eneste Real Madrid spiller som lavede et god stykke arbejde, hvis vi kigger på løbepensum og taklinger.

Varane skal heller ikke roses for hans forsvarspil. Man kan på ingen måder klandre ham for målet, men en Varane med selvtillid havde læst den aflevering 10 ud af 10 gange, og en forsvarspiller i Real Madrid burde simpelthen være mere forudseende i situationen.

Den værste spiller ved målet er i mine øjne Danilo. Han skal bare være utrolig glad for, at Filipe ikke smækkede den indover istedet for skråt tilbage.

Det er helt rigtigt, at der også er andre, der skal have kritik efter i dag, men nu startede diskussionen på baggrund af, at Kroos åbenbart skulle have respekt, og det var jeg dybt uenig i. I min verden er det utilgiveligt at løbe sådan tilbage i en sådan situation, uanset hvor godt man har tacklet gennem hele kampen.
Jeg husker ikke at have lagt yderligere mærke til Danilo i den situation, men det er nok fordi jeg havde så travlt med at råbe af Kroos.

8 år 8 måneder siden #58 af Deucex
Nu så jeg kampen på et stream, hvor den engelske kommentor egentlig udtrykte det umådeligt korrekt ift. big games; under den sidste tid under Ancelotti, under Benitez og nu under Zidane har man problemer med de store kampe. Det kunne være, at det ikke var træneren der burde skiftes ud!

8 år 8 måneder siden #59 af Ellehamp

Jaken skrev:

Ej, her jeg stopper festen. Man med rette kalde mig grim, ildelugtende, ranglet, slap, en svans, ulækker, uintelligent, sur, boldmongol, kujon, tøsedreng, pinlig, kejtet og åndssvag, men man kan i Vorherre's navn ikke kalde mig Aletico Madrid-tilhænger.
For mig var det er en okay kamp, bl.a. fordi jeg i modsætning til dem inde på goal.com ikke er så naiv at forvente mere end et halvt point mod så stærk en modstander. De var i mine øjne favoritter, men alligevel får vi tilkæmpet os alt initiativet. Det er ikke dem, der har bolden. Det er ikke dem, der lægger de gode, sikre afleveringer. Vi var rent faktisk bedre end Atletico Madrid (ATLETICO MADRID!) i første halvleg, og taget i betragtning at vi faktisk havde flere chancer end dem (wow!), synes jeg ikke det ene point havde været ufortjent.

Jeg gentager: En uafgjort havde ikke været ufortjent!

Det vidner altså om stor klasse, synes jeg. Men det er selvfølgelig også derfor, jeg skriver, jeg er lidt skuffet over eftermiddagens kampudfald. Vi tabte job alligevel.
Men vi kan tage den flotte boldbesiddelse, det stærke genpres (vi vandt bolden på genpres! yay!) og evnen til at skabe chancer mod Atletico Madrid, selvom vi manglede et par kreative fødder. Men øv, at den ikke lige gik.

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

8 år 8 måneder siden #60 af Jaken

Ellehamp skrev:

Jaken skrev:

Ej, her jeg stopper festen. Man med rette kalde mig grim, ildelugtende, ranglet, slap, en svans, ulækker, uintelligent, sur, boldmongol, kujon, tøsedreng, pinlig, kejtet og åndssvag, men man kan i Vorherre's navn ikke kalde mig Aletico Madrid-tilhænger.
For mig var det er en okay kamp, bl.a. fordi jeg i modsætning til dem inde på goal.com ikke er så naiv at forvente mere end et halvt point mod så stærk en modstander. De var i mine øjne favoritter, men alligevel får vi tilkæmpet os alt initiativet. Det er ikke dem, der har bolden. Det er ikke dem, der lægger de gode, sikre afleveringer. Vi var rent faktisk bedre end Atletico Madrid (ATLETICO MADRID!) i første halvleg, og taget i betragtning at vi faktisk havde flere chancer end dem (wow!), synes jeg ikke det ene point havde været ufortjent.

Jeg gentager: En uafgjort havde ikke været ufortjent!

Det vidner altså om stor klasse, synes jeg. Men det er selvfølgelig også derfor, jeg skriver, jeg er lidt skuffet over eftermiddagens kampudfald. Vi tabte job alligevel.
Men vi kan tage den flotte boldbesiddelse, det stærke genpres (vi vandt bolden på genpres! yay!) og evnen til at skabe chancer mod Atletico Madrid, selvom vi manglede et par kreative fødder. Men øv, at den ikke lige gik.

Åååh, vorherre bevares... Masken er revet af. Stå nu ved det!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Leveret af Kunena Forum