Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Ellehamp skrev: Så gik den ikle længere. Fordømt.
Men heldigvis er vi i fuld kontrol, så det kan jo ikke gå galt.
- Raúl 7
- Gæst
Men er sgu ikke plastic-fan fordi man ikke glæder sig til at se det her hold spille. Jeg har været fan i over 10 år, men den måde holdet bliver kørt på er da så sørgerlig at man ikke kan tage det seriøst før vi får en ny præsident.
Gåser skrev:
Ellehamp skrev: Så gik den ikle længere. Fordømt.
Men heldigvis er vi i fuld kontrol, så det kan jo ikke gå galt.
Jeg er desværre ikke enig. Vi har klogt benyttet kuglen til at foesvare, men jeg er ikke sikker på, om vi kan bruge den til at udligne med.
Men lad os da håbe, du får ret.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
- zigriaosmani
- Senior bruger
Edit: 2 nu med Ronaldo's hovedstød.
- Johnson
- Gæst
Danilo, James og Isco må have spillet deres sidste kamp i Real Madrid trøjen. Sikke en indstilling.
Ville Bale gør forskellen? En mand der spiller 50 % af alle kampe, og af de kampe, spiller han kun op til det niveau man forventer halvdelen af tiden. Mangler man en decideret ankermand? Skal man forstærke sig defensivt? Jeg personligt føler virkelig at det er en svær kabale at få til at gå op. Det ikke første gang at jeg har siddet men denne følelse, men det gør virkeligt ”ondt”, at se ens favorithold spille på en sådan måde.
En ting er sikkert - Jeg håber at zizou får lov til at fortsætte over en længere periode. Det er måske også tid til at give James lidt tid på bænken og give plads til andre.
Det mest foruroligende er at vi har så mange skader hele tiden. Vi er nok det tophold i Europa med det nemmeste kampprogram efter vores exit i CDR og alligevel må vi spille kampen i dag uden 3 stamspillere!! Nogen må snart vågne op og tage konsekvens af det her (Lægestab!!).
Jeg hæftede mig forleden at Barcelona stillede op i stærkeste opstilling - som de jo altid gør - da de mødte Arsenal. Med tanke på at de har været ramt af ban og at de har spillet en kamp hver 3. dag de sidste 30 dage (sådan ca.), så må nogen i Madrid får penge for at ødelægge spillerne. Vi har kun spillet en kamp om ugen i flere måneder for pokker!!
- Brylle
- Gæst
Kroos? Hvordan kan man have respekt for en spiller, der bliver sat ved midten og derefter lunter så langsomt tilbage, at Atletico kan få chancen for at spille 4 mod 3 i vores felt? Han gør det gang på gang, og det er meget muligt, at han ikke spiller på sin foretrukne plads, men man skal sgu overholde de pligter, man har, og man skal aldrig nogensinde være så ligeglad med at hjælpe holdet.Johnson skrev: Kroos; respekt. Ronaldo; respekt.
Danilo, James og Isco må have spillet deres sidste kamp i Real Madrid trøjen. Sikke en indstilling.
Isco prøver og prøver, men lykkes ikke i alt. Danillo udviser ingen lad indstilling, men har altså bare ikke niveauet. Der er ingen grund til at stille spørgsmålstegn ved deres attitude.
- ChrillRM14
- Platin bruger
Vi vader i playmakere og store indkøb, men vi kan ikke åbne et kompakt forsvar op?
Vi har ingen plan B. Vi har til gengæld skader, skader og en flok for-9-måneder-siden-castilla-spillere - og det er fint nok, man gerne vil hive egne spillere op på førsteholdet, men det skal jo ikke være dem, man fæstner ens lid til i et Derby.... Hvor i alverden er Benzemas back-up, som vi alle har skreget på i en milliard år????? Hvor er den defensive midtbanespiller, der kan aflaste Kroos og Modric, så de kan bruges der, hvor de faktisk skal bruges???
Hvorfor i alverden render James rundt og spiller bold i Madrid? For et år siden var han Fremtidens Mand?
Hvad er planen med holdet? Hvor er den røde tråd? Hvor er dynamikken? Hvor er selvtilliden?
Spørgsmål, Spørgsmål, Spørgsmål, Spørgsmål!!!
Nå, godt jeg skal ud og træne nu, så kan raseriet bruges til noget fornuftigt andet end et vredt indlæg.... sorry
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Johnson
- Gæst
Brylle skrev:
Kroos? Hvordan kan man have respekt for en spiller, der bliver sat ved midten og derefter lunter så langsomt tilbage, at Atletico kan få chancen for at spille 4 mod 3 i vores felt? Han gør det gang på gang, og det er meget muligt, at han ikke spiller på sin foretrukne plads, men man skal sgu overholde de pligter, man har, og man skal aldrig nogensinde være så ligeglad med at hjælpe holdet.Johnson skrev: Kroos; respekt. Ronaldo; respekt.
Isco prøver og prøver, men lykkes ikke i alt. Danillo udviser ingen lad indstilling, men har altså bare ikke niveauet. Der er ingen grund til at stille spørgsmålstegn ved deres attitude.
Kroos er fejlplaceret. Det kan alle se. Men han kæmper røven ud af bukserne. Han og Ronaldo spillede som om de troede på at de kunne vinde. Resten havde ikke troen på det. Kroos skal overholde sine pligter, hvilket vil sige at han som eneste mand skal sikre balancen på et hold der taktisk er elendigt sat op. Det er en umulig opgave.