Optakt El Derbi: Vind – og forsvind mindre

8 år 8 måneder siden #61 af Ellehamp

Jaken skrev:

Ellehamp skrev:

Jaken skrev:

Ellehamp skrev: Nå miraklet udeblev.
Og selvom vi har kontrol, boldbesiddelse og genpres, og selvom de kun vinder på grund af held (i en kamp hvori man havde regnet med, de ville tvære os ud), kan jeg ikke lade være med at være lidt skuffet over resultatet. Beklager, men det kan jeg ikke.

Man skulle tro at det var fastelavn, så mange der er i forklædning...

Ej, her jeg stopper festen. Man med rette kalde mig grim, ildelugtende, ranglet, slap, en svans, ulækker, uintelligent, sur, boldmongol, kujon, tøsedreng, pinlig, kejtet og åndssvag, men man kan i Vorherre's navn ikke kalde mig Aletico Madrid-tilhænger.
For mig var det er en okay kamp, bl.a. fordi jeg i modsætning til dem inde på goal.com ikke er så naiv at forvente mere end et halvt point mod så stærk en modstander. De var i mine øjne favoritter, men alligevel får vi tilkæmpet os alt initiativet. Det er ikke dem, der har bolden. Det er ikke dem, der lægger de gode, sikre afleveringer. Vi var rent faktisk bedre end Atletico Madrid (ATLETICO MADRID!) i første halvleg, og taget i betragtning at vi faktisk havde flere chancer end dem (wow!), synes jeg ikke det ene point havde været ufortjent.

Jeg gentager: En uafgjort havde ikke været ufortjent!

Det vidner altså om stor klasse, synes jeg. Men det er selvfølgelig også derfor, jeg skriver, jeg er lidt skuffet over eftermiddagens kampudfald. Vi tabte job alligevel.
Men vi kan tage den flotte boldbesiddelse, det stærke genpres (vi vandt bolden på genpres! yay!) og evnen til at skabe chancer mod Atletico Madrid, selvom vi manglede et par kreative fødder. Men øv, at den ikke lige gik.

Åååh, vorherre bevares... Masken er revet af. Stå nu ved det!

Jeg holder sgu med et par voldelige bulldozere, det er, hvad jeg står ved.

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Ellehamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #62 af firkant
Kære real venner.
Vi må se det i øjnene. Real Madrid er IkKE mere end et middel mådigt hold og det er hverken i Spanien eller Europa. Det er lige fra manglende koncept til mangel på de helt store stjerner. Øv Øv og suk
men vi kommer igen

8 år 8 måneder siden #63 af real89

firkant skrev: Kære real venner.
Vi må se det i øjnene. Real Madrid er IkKE mere end et middel mådigt hold og det er hverken i Spanien eller Europa. Det er lige fra manglende koncept til mangel på de helt store stjerner. Øv Øv og suk
men vi kommer igen

Du kan sku selv være middel mådigt.

Mangel på de helt store stjerne??? Say whaaaattt??
Nej det vi mangler er at vores spiller ikke hele tiden bliver skadet, specielt dem der skal og kan gøre en forskel.
Og vi mangler en Matic eller Vidal/Varetti der hamrer igennem istedet for Kroos(han skal ikke spille en 6'er rolle), han bliver decideret misbrugt i den rolle, desvære.

Lige en sidste ting, ALDRIG sig Real Madrid er middel mådigt, det kan du kalde en premier league hold, aldrig Real Madrid, aldrig.

8 år 8 måneder siden #64 af Gåser
Så har vi altså heller ikke flere skader. I går manglede vi Pepe, Marcelo og Bale.

Pepe, der vel mest af alt er reservespiller. Det skal et hold af Madrids kaliber kunne overkomme. Alle hold har skader, og det skal man kunne se udover.

Hvis man skal tale om at være ramt af skader, så bør man kigge mod England, hvor Uniteds start XI mod FCM var et på papiret ringere mandskab end det hold, som man ville kunne stille med de fraværende på skadeslisten.

Tilsvarende truppen i dag mod Arsenal, der var de stadig hårdt plaget. Spiller med unge spillere samt folk ude af position.

Så ved jeg godt, at der er tale om den middelmådige Barclays turnering, men stadigvæk.

Det kan koges ned til, at vores trup ikke er ordentlig sammensat. Kvaliteten er simpelthen ikke høj nok, når vi kommer ud på 14-15 mand i truppen. Det er en svær kabale, da man helst heller ikke skal have for store profiler på bænken.

Jeg var selv vild med sammensætningen inden sæsonen, men jeg havde også forventet mere fra f.eks. Lucas og Jese.

Leveret af Kunena Forum