Optakt: Zidanes lille puslespil

10 år 4 måneder siden #13 af Doc.juego

ElMadrid skrev:

Doc.juego skrev: Haha, virkelig god optakt, og jeg er ved at dø af grin over den lille stikpille der kom til "champions lege eksperterne" Hehe, virkelig godt arbejde.

Varane kunne være god med hans speed, hvor pepe nok ikkebkan følge med, men Varane har desværre været lidt et formdyk, men måske hab skulle vhave chancen. Jeg tror Casemiro ville være en rigtig god idé, godt nok var Salah deres bedste på kanten sidst, men tror alle er tændt i aften, også Perotti og Shaarawy, så nok godt med et stærkt anker til at lette presset lidt . Jeg håber måske selv lidt mere på Kroos end Isco, hvis han er klar, det kunne vare være rart at se Kroos når en anden har hoveddelen af den defensive byrde.
Håber der bliver en god kamp

Jeg tror godt at jeg forstår hvad du mener, men jeg er alligevel nødt til at spørge: Var de ikke allesammen tændte i den første kamp? Altså de mødte RM på hjembane?

Jeg må indrømme at jeg har respekt for Roma, men jeg deler ikke den pessimisme der hersker her på siden hos nogle personer. Vi vandt på udebane, som er vores svage punkt i år. VI burde ikke have vanskeligheder med at slå det her Roma hold med mindre der sker noget helt dramatisk og uventet.

Jo de var formegentlig alle tændte, men det var kun Salah der havde en virkelig god kamp, de andre slog ikke rigtig igennem. Jeg tror heller ikke Roma vinder, men kommer de med lyn og torden, og scorer et hurtigt mål og lugter blod, så kan Madrid godt gå lidt i sort. Mest fordi at det jo er et godt udgangspunkt vi har, så måske bliver spillerne for nonchalante, det er desværre set før :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #14 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Zidanes lille puslespil

Johnson skrev: Det er meget svært at tage Zidane seriøs som træner hvis han ikke lader Lucas Vazquez indgå i startopstillingen. Jeg har altid haft lidt på fornemmelsen at han er Florentinos skødehund, men jeg håber at jeg tager fejl og Zidane dropper de store navne til fordel for en spiller som kæmper for holdet.

Frygtede det samme inden hans første kamp, men det er netop hans kamp med James, som jeg synes beviser at han ikke er. Selvom Zidane gør alt for at forsvare James i pressen, så er det jo tydeligt og se Zidane har nogle problemer med vores dyre dreng. Lucas blev jo også valgt i kampen mod Celta i stedet for James, så noget magt har Zidane da :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 4 måneder siden #15 af Dios
Jeg forstår nu heller ikke pessimismen. Jeg har det dog med altid at overvurdere Real Madrid, men så gode er Roma jo slet ikke. De kan slå os på gejsten, eller hvis vores spillere slet ikke gider som imod Schalke sidste sæson, men vinder vi ikke sikkert så vil jeg helt klart blive skuffet. Et udmærket Roma hold må simpelthen ikke skabe panik eller rædsel over vores 2-0 sejr.
Jeg regner med vi presser højt, tager initiativet og scorer et hurtigt mål, som knækker Roma.

Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

10 år 4 måneder siden #16 af Sebberg
God kamp i aften, drenge. Hvis Roma skal lave den store overraskelse, så skal de i hvert fald op og score tre mål, for vores allesammens Ronaldo scorer i hvert fald ét. Det har jeg skrevet lidt om her: politiken.dk/sport/fodbold/championsleag...onaldo-maal-i-aften/

:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Zyconith, Pelle, MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #17 af Siempre Madrid

Sebberg skrev: God kamp i aften, drenge. Hvis Roma skal lave den store overraskelse, så skal de i hvert fald op og score tre mål, for vores allesammens Ronaldo scorer i hvert fald ét. Det har jeg skrevet lidt om her: politiken.dk/sport/fodbold/championsleag...onaldo-maal-i-aften/

:-)

Hvorfor er du egentlig ikke med til at bestemme hvordan Madridista.dk skal se ud i morgen? Du kan starte i dag!

Dejlig artikel.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 4 måneder siden #18 af Daniel
Jeg er målløs. Jeg er irriteret. Jeg er forarget. Jeg er ANTI-Perez.

Aftenens holdopstilling er et fingerpeg om, hvor lille en rolle Zidane egentlig har i Real Madrid. Synd for specielt Lucas!

Tilføjelse: Danilo over Carvajal er ligelede ud over min fatteevne!
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 4 måneder siden #19 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: Zidanes lille puslespil
Gud hvor jeg hader det elendige cl studie på 3+
Følgende bruger(e) sagde tak: Mølbat

10 år 4 måneder siden #20 af real89

Kimbo skrev: Gud hvor jeg hader det elendige cl studie på 3+

De skal os bare nedgør Real Madrid så meget som muligt på åben tv. Jeg mener, hvad ******....
Amen, det er bare så irriterende nogle gange.
ja, vi har fattet vi har haft en dårlig sæson, men hvorfor bliver de bare ved med at bringe den nederlag til Barca, som sket for 5 måneder siden?? Hvorfor?? Og ligefrem lave en overview over alle vores problemer, det er lige vel første gang jeg ser dem gør sådan med et hold, og det skule selvfølgelig være os.

10 år 4 måneder siden #21 af raul7=kongen
Tjah, Danilo har vel spillet sine tre bedste kampe i Madrid-tiden i løbet af de seneste fem opgør. Det har ikke været fantastiske indsatser, men det er vel en god grund til at give ham chancen igen.

Lucas har været glimrende på det seneste, men det er vel naturligt at han lige får en pause. Han har i øvrigt primært imponeret i sine indhop, hvorfor hans pause vel kan forsvares. Man kan så selvfølgelig diskutere James, men egentlig har Zizou vel vist at han tør bænke colombianeren og det er jo ikke just fordi Isco har været godt kørende.

Omvendt viser Zizou vel netop mod ved at lade Casemiro starte.

Mest af alt synes jeg det er tydeligt, at vores franske træner leder. Han leder med lys og lygte efter 11 spillere han kan stole på. Derfor ser vi kamp for kamp nye rotationer(måske han endda forsøger at spare spillere for at undgå skader? Det vil tiden vise), men desværre er sandheden nok også, at uanset hvordan brikkerne bliver lagt, så er vi efterhånden læst af de stærke modstandere. Vi kan udfordres på begge backs, Cristiano skal tvinges ud af feltet, da han sjældent kreerer selv. Man skal stå dybt, presse os fysisk centralt i banen og tvinge os til indlæg. Lykkes modstanderne med det - og har de samtidig den fornødne kvalitet over hele linjen - så er vi i store problemer. Det ændrer hverken Isco for James, Lucas for Bale, Casemiro for Kroos, Danilo for Carvajal eller Pepe for Varane på.

Vi har simpelthen for mange mangler. Længere er den ikke. Men respekt til Zizou for at lede med lys og lygte :)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Pelle

10 år 4 måneder siden #22 af raul7=kongen

real89 skrev:

Kimbo skrev: Gud hvor jeg hader det elendige cl studie på 3+

De skal os bare nedgør Real Madrid så meget som muligt på åben tv. Jeg mener, hvad ******....
Amen, det er bare så irriterende nogle gange.
ja, vi har fattet vi har haft en dårlig sæson, men hvorfor bliver de bare ved med at bringe den nederlag til Barca, som sket for 5 måneder siden?? Hvorfor?? Og ligefrem lave en overview over alle vores problemer, det er lige vel første gang jeg ser dem gør sådan med et hold, og det skule selvfølgelig være os.

Tjah, vi er historisk langt efter Barca i ligaen, røg på en skrivebordsfejl i pokalen, har gjort det habilt i CL - uden den store modstand og der er åbenlys modstand på lægterne på eget stadion.

Man kan selvfølgelig forsøge at fokusere på det positive med Cristiano som har bombet mål ind, men sandheden er ilde hørt. Det har været en historisk elendig sæson, når vi selvfølgelig ikke har mødt hold udenfor top 10 i Spanien på Bernabeu.

10 år 4 måneder siden #23 af asp3200
Vi er bare ikke bedre. Utroligt vi ikke allerede er bagud, stadig intet lært. Spil nu hurtigt med førstegangs afleveringer!

James og Kroos laver igen boldtab og Danilo sejler;), man kan sku kun smile ad det efterhånden.

10 år 4 måneder siden #24 af Dios
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan Modric kan blive ved. Hvordan kan man blive ved med at være verdens bedste midtbanespiller på et hold som ikke hænger sammen?

Modric du er guld værd, og jeg håber du læser med nu :D

Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Leveret af Kunena Forum