Optakt: Zidanes lille puslespil

10 år 4 måneder siden #25 af asp3200
Jeg fatter ikke Ramos stadig er i den opstilling. Han fortsætter spillet fra rom...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #26 af MadridistaPorVida
Sådan Navas den mand er altså også guld værd

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

10 år 4 måneder siden #27 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Zidanes lille puslespil
Lucas - han bliver ved med at imponere, hvis han ikke fortjener fast starter med den form ved jeg sku snart ikke!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

10 år 4 måneder siden #28 af Mølbat
Lucas Vázquez! Så fantastisk lavet!

10 år 4 måneder siden #29 af MadridistaPorVida
RONAAAALDOOOOOOO ALTIIIID!!!!! DET BARE SIMPELTHEN Så FLOT LUCAS!!

10 år 4 måneder siden #30 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: Zidanes lille puslespil
Hvis vi hiver de hvide briller af, er vi så ikke enige om at resultatet er totalt misvisende ? Vi skal godt nok være glade for Navas i disse kampe for det kunne meget vel have set meget anderledes ud. Nuvel vi spiller os nemt igennem her i slutningen af kampen, men ligesom Celta har Roma smidt håndklædet i ringen. Er på ingen måde imponeret.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 4 måneder siden #31 af MadridistaPorVida

Kimbo skrev: Hvis vi hiver de hvide briller af, er vi så ikke enige om at resultatet er totalt misvisende ? Vi skal godt nok være glade for Navas i disse kampe for det kunne meget vel have set meget anderledes ud. Nuvel vi spiller os nemt igennem her i slutningen af kampen, men ligesom Celta har Roma smidt håndklædet i ringen. Er på ingen måde imponeret.

Aaaarrrrrhhh vi har nu spillet meget godt. Deres målmand har virkelig også haft nogle gode redninger

10 år 4 måneder siden #32 af asp3200
6 x 100% chancer til Roma inden vi scorer. Tragisk
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Dios, Real HWL

10 år 4 måneder siden #33 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: Zidanes lille puslespil

MadridistaPorVida skrev:

Kimbo skrev: Hvis vi hiver de hvide briller af, er vi så ikke enige om at resultatet er totalt misvisende ? Vi skal godt nok være glade for Navas i disse kampe for det kunne meget vel have set meget anderledes ud. Nuvel vi spiller os nemt igennem her i slutningen af kampen, men ligesom Celta har Roma smidt håndklædet i ringen. Er på ingen måde imponeret.

Aaaarrrrrhhh vi har nu spillet meget godt. Deres målmand har virkelig også haft nogle gode redninger

Var på ingen måde imponeret over spillet, langt fra. Den går slet slet ikke mod et hold med bare en smule offensivt kvalitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon

10 år 4 måneder siden #34 af Real HWL

asp3200 skrev: 6 x 100% chancer til Roma inden vi scorer. Tragisk

Det er godt nok bekymrende! Man sidder jo bare tilbage som et stort spørgsmålstegn.

10 år 4 måneder siden #35 af real89
For mig, var det her en rigtig fin kamp, vi kontrollerede kampen fuldstændig, vi kunne nogle gange spille lidt hurtigere, men hey det var jo i sidste ende ikke nødvendigt.
Vi har lige vundet 2-0 mod Roma, vi var i forvejen foran 2-0, så det var ikke ligefrem os der absolut skulle skabe noget stort, vi skulle bare holde den, og lave nogle mål, bum bum, det var det vi gjorde.
Men stadigvæk skal jeg side og høre på alt deres brok(på tv 3+), om hvor nærmest pisse hamrende ringe vi åbenbart var i deres øjne. Det synes jeg bare er så misvisende(og skaber dårlig omtale om real madrid). Roma havde INGENTING. ja de fik nogle chancer(det får alle hold i løbet af en kamp) men lad dog vær, med at gøre det støre end det var.
Som Madrid fan, bliver man bare små irriteret over at høre dem snak real madrid ned hele tiden.
For dem var det jo nærmest på en hængende hår at vi kom videre til kvartfinalen. Vi vandt samlet 4-0, giv dog noget kredit.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #36 af Sahinovic

real89 skrev: For mig, var det her en rigtig fin kamp, vi kontrollerede kampen fuldstændig, vi kunne nogle gange spille lidt hurtigere, men hey det var jo i sidste ende ikke nødvendigt.
Vi har lige vundet 2-0 mod Roma, vi var i forvejen foran 2-0, så det var ikke ligefrem os der absolut skulle skabe noget stort, vi skulle bare holde den, og lave nogle mål, bum bum, det var det vi gjorde.
Men stadigvæk skal jeg side og høre på alt deres brok(på tv 3+), om hvor nærmest pisse hamrende ringe vi åbenbart var i deres øjne. Det synes jeg bare er så misvisende(og skaber dårlig omtale om real madrid). Roma havde INGENTING. ja de fik nogle chancer(det får alle hold i løbet af en kamp) men lad dog vær, med at gøre det støre end det var.
Som Madrid fan, bliver man bare små irriteret over at høre dem snak real madrid ned hele tiden.
For dem var det jo nærmest på en hængende hår at vi kom videre til kvartfinalen. Vi vandt samlet 4-0, giv dog noget kredit.

Hold.... da fast.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Kimbo

Leveret af Kunena Forum