Optakt: Zidanes lille puslespil

10 år 4 måneder siden #61 af Madridista28

henrikcomn skrev:

Sebberg skrev:

Johnson skrev: Er vi efterhånden dér hvor det står klart at vi skal sælge Isco, James og Kroos til sommer?

Jeg synes ikke, at vi bør afhænde Isco. Min helt optimale opstilling vil være følgende efter sommerens transfervindue:

Navas
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Kanté/Verratti
Modric
Isco (Dybala ville være sindsygt ellers)
Bale Benzema Hazard

Bænk/rotation: Pepe, Danilo, Gaya, Lucas, Jesé, Jamés, Casemiro, Mayoral, Lucas Perez

Håber absolut ikke du får ret. Kante? Seriøst? Isco hører heller ikke til i én startopstilling. Han er langsom og dårlig til både at aflevere og afslutte. James skal også sparkes laaaaaaaaaaaaangt væk.

Er enig i Veratti. Han vll være perfekt. Hazard ville også være spændende, dog ikke i stedet for Ronaldo.

Personligt ville jeg gerne have Paul Pogba til Madrid han vil være et godt bud på en afløser til James som på ingen måder imponer længer. Ser gerne Pogba som ny 10'er i Real Madrid fra næste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #62 af LasseRMD

henrikcomn skrev:

Sebberg skrev:

Johnson skrev: Er vi efterhånden dér hvor det står klart at vi skal sælge Isco, James og Kroos til sommer?

Jeg synes ikke, at vi bør afhænde Isco. Min helt optimale opstilling vil være følgende efter sommerens transfervindue:

Navas
Kanté/Verratti
Modric
Bale Benzema Hazard

Bænk/rotation: Pepe, Danilo, Gaya, Lucas, Jesé, Jamés, Casemiro, Mayoral, Lucas Perez

Håber absolut ikke du får ret. Kante? Seriøst? Isco hører heller ikke til i én startopstilling. Han er langsom og dårlig til både at aflevere og afslutte. James skal også sparkes laaaaaaaaaaaaangt væk.

Er enig i Veratti. Han vll være perfekt. Hazard ville også være spændende, dog ikke i stedet for Ronaldo.

Jeg kunne sagtens se idéen med Kanté i Madrid. En meget spændende spiller. Han er kun 24 år, brølstærk og dygtig defensivt. Derudover er hans teknik slet ikke så ringe endda. Han kan være vores nye Makelele, for vi har virkelig brug for sådan en type!

Alle snakker om Mahrez og Vardy på det Leicester hold, men Kanté har absolut også været en af de store grundsten til den usandsynligt flotte sæson, som Leicester er igang med.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 4 måneder siden #63 af asp3200
Lad os håbe PSG ryger ud i aften til Chelsea og Verratti bliver så skuffet at han skifter til os:). Ellers ville Kanté være et godt alternativ som sagt foroven.

10 år 4 måneder siden #64 af R7CR7GB11

Sebberg skrev:

Navas
Kanté/Verratti
Modric
Bale Benzema Hazard

Det der Sebberg - det er smukt.
Med dit Dybala forslag er jeg virkelig, virkelig enig.
Jeg maa dog indroemme at det er svaert for mig at sige farvel til Ronaldo, specielt efter han er begyndt at vise en smule vilje igen, men det maa snart vaere tid.
TIl sommer burde vi ogsaa stadig kunne faa en ret alvorlig sum for den legende.

10 år 4 måneder siden #65 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: Zidanes lille puslespil
Veratti har desværre lige forlænget sin kontrakt til 2020 så tvivler på han er en mulighed :(
Pogba har jeg ikke fidus til, han overbeviser mig ikke på banen og han virker til at gå mere op i sit hår end sin træning. Hvilket i øvrigt er ufatteligt grimt.
Dybala kunne være spændende samme med Kante.

Ronaldo høvler mål ind, men hvornår har hans mål sidst været afgørende ? Han var der ikke mod PSG han var der ikke mod Barca, han var der ikke mod ATM osv osv. Han har så scoret 2 fine mål mod Roma, men al respekt for Roma så er de altså ikke et top 10 madskab og mon ikke Madrid havde klaret sig fint videre uden ham i opstillingen. Hazard har jeg nada fidus til.
Douglas Costa eller Neymar gad jeg virkeligt godt se i den hvide trøje!

Håber Zlatan losser lorte Chelsea af helvede til i aften :)

Leveret af Kunena Forum