Optakt: Zidanes lille puslespil

10 år 4 måneder siden #37 af Macon
Besvaret af Macon på emne Optakt: Zidanes lille puslespil

real89 skrev: For mig, var det her en rigtig fin kamp, vi kontrollerede kampen fuldstændig, vi kunne nogle gange spille lidt hurtigere, men hey det var jo i sidste ende ikke nødvendigt.
Vi har lige vundet 2-0 mod Roma, vi var i forvejen foran 2-0, så det var ikke ligefrem os der absolut skulle skabe noget stort, vi skulle bare holde den, og lave nogle mål, bum bum, det var det vi gjorde.
Men stadigvæk skal jeg side og høre på alt deres brok(på tv 3+), om hvor nærmest pisse hamrende ringe vi åbenbart var i deres øjne. Det synes jeg bare er så misvisende(og skaber dårlig omtale om real madrid). Roma havde INGENTING. ja de fik nogle chancer(det får alle hold i løbet af en kamp) men lad dog vær, med at gøre det støre end det var.
Som Madrid fan, bliver man bare små irriteret over at høre dem snak real madrid ned hele tiden.
For dem var det jo nærmest på en hængende hår at vi kom videre til kvartfinalen. Vi vandt samlet 4-0, giv dog noget kredit.

? Roma havde INGENTING. ja de fik nogle chancer(det får alle hold i løbet af en kamp) men lad dog vær, med at gøre det støre end det var.

ok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #38 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Zidanes lille puslespil
Isoleret set, så havde Roma jo kun 3 friløbere alene med målmanden plus det løse, som nok var 3-4 gode skud inde i feltet, som var fremragende redninger fra Navas side af, men igen isoleret set, så havde Roma rent faktisk intet i den kamp. Mødte de overhovedet op?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #39 af real89

Dios skrev: Isoleret set, så havde Roma jo kun 3 friløbere alene med målmanden plus det løse, som nok var 3-4 gode skud inde i feltet, som var fremragende redninger fra Navas side af, men igen isoleret set, så havde Roma rent faktisk intet i den kamp. Mødte de overhovedet op?

Nok for første gang ever, er jeg er helt enig med dig. Jeg kan virkelig ikke se alt den hysteri omkring hvor lige Roma åbenbart spillede op til os, og at deres eneste uheld var, at de ikke fik scoret mod os hverken hjemme eller ude, for ellers var det nok dem der var røget videre hvis det ikke var for det.
Seriøst hvad for en kamp har de andre set.??
Roma kom med intet andet end Salah, og ham skal de være glad for.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved real89.

10 år 4 måneder siden #40 af ChrillRM14
Synes kampen i dag indikerer ret godt, hvori problemerne på banen først og fremmest ligger.

Offensiven fungerer bedre og bedre i mine øjne; Bale spille måske ikke sit livs kamp, men han giver unægteligt en del mere dynamik end alternativet. Vasquez laver geniale indhop, og Rnaldo lykkes oftere og oftere med sine aktioner. I forhold til spillet for en måned siden er vi langt bedre til at åbne defensiver op, og hvad skal det så ikke blive til, når Ronaldo får Bale og Benzen omkring sig??

For mig at se er defensiven det mest alvorlige presserende problem pt. Vi giver chancer væk i en uendelig strøm, og det er ligegyldigt, hvordan vi stiller med Varane, Ramos, Pepe eller Nacho... Det fungerer ikke, og Navas redder vores røv igen.
En del af problemet kan løses ved at hente en defensiv midt ind, men brugen af Casemiro er hvad, vi har nu. Casemiro laver en del fejlafleveringer, men han er fysisk overlegen i dueller, og så frigører han Modric for en masse arbejdsopgaver, hvilket giver en Modric, som er helt uhyggeligt god!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #41 af ChrillRM14

real89 skrev:

Dios skrev: Isoleret set, så havde Roma jo kun 3 friløbere alene med målmanden plus det løse, som nok var 3-4 gode skud inde i feltet, som var fremragende redninger fra Navas side af, men igen isoleret set, så havde Roma rent faktisk intet i den kamp. Mødte de overhovedet op?

Nok for første gang ever, er jeg er helt enig med dig. Jeg kan virkelig ikke se alt den hysteri omkring hvor lige Roma åbenbart spillede op til os, og at deres eneste uheld var, at de ikke fik scoret mod os hverken hjemme eller ude, for ellers var det nok dem der var røget videre hvis det ikke var for det.

Synes ikke Salah har været særlig frygtindgydende i de to opgør mod os... Jo, han kunne løbe hurtigere end Ramos, men han er en håbløs afslutter og får ikke særlig meget ud af noget...
Pjanic var god i dag, og han er da godt nok den eneste spiller fra deres hold, jeg kunne se i en hvid trøje.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 4 måneder siden #42 af Zyconith
Noget overtag eller overbevisende spil havde de ikke nej, men havde de været skarpere, havde virkeligheden været en anden.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 4 måneder siden #43 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: Zidanes lille puslespil
Der er et par herinde der skal tjekke deres sarkasme detektor

10 år 4 måneder siden #44 af asp3200
Roma havde INGENTING.. ;)

10 år 4 måneder siden #45 af Kristian S
*ahem* Vi brændte altså osse en del chancer *ahem*
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

10 år 4 måneder siden #46 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Zidanes lille puslespil

real89 skrev:

Tragisk komisk!

Prøv gør følgende: Åben dit internet. Skriv www.google.dk i søgefeltet.
Søg på ordet "ironi" og læs beskrivelsen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #47 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Optakt: Zidanes lille puslespil
Vi vinder 2-0 på en svær udebane hvilket er et godt resultat efter min mening, så vinder vil 2-0 på hjemmebane så er resultatet samlet 4-0 til os. Så kan det godt være Roma får et par mellemstore chancer, men det er hvad der sker i kampens hede.

10 år 4 måneder siden #48 af DarioGomez

Dios skrev:

real89 skrev:

Tragisk komisk!

Prøv gør følgende: Åben dit internet. Skriv www.google.dk i søgefeltet.
Søg på ordet "ironi" og læs beskrivelsen!

Uh. Jeg vil også lære folk om Googles lyksaligheder. Er du, Dios, så lige ham, der slår tragikomisk op og retter dit fejlslagne udtryk ovenfor til det rigtige? Tak!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum