Optakt El Clásico:
Flovt
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
anes skrev: Ramos har allerede vist en elendig offsidelinje, det er ikke første gang han ligger sig 1 meter bag ved Pepe... Forstår ikke hvorfor han ikke har lært det.
Han fortsætter bare sit elendige spil. Gult kort efter 10 min!! .Der var ingenting og så brokker han sig.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Hold nu op. Det står virkelig værre til, end jeg troede. Vi er ret beset både 2 og 3 niveauer under Barcelona i øjeblikket.
Hov Hov, lad os lige vente og se hvad der sker. Synes vores midtbane presser godt og kontant.
Men fløjene har ikke rigtigt været i spil endnu...
Shit Ramos...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Hala Madrid!
Måske skal forklaringen findes hos det faktum, at han næsten var ved at sige "vi", da han blev spurgt om Barcelona.
Og jeg har lært noget nyt i dag, at man ikke kan blive off-side på et målspark.. Troede kun det var indkast? Anyway, nu ved de fleste det da :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Mølbat skrev: Hvordan Thomas Frank i 6'erens studie ikke kan se, at bolden ændrer retning ved Ramos/Messi-episoden, forstår jeg virkelig ikke. Det er da rimelig tydeligt. Når bolden ændrer retning, så må Ramos jo også have rørt den, og dermed er der ikke en forseelse.
Måske skal forklaringen findes hos det faktum, at han næsten var ved at sige "vi", da han blev spurgt om Barcelona.
Henry og Laudrup gør det helt fint på skysports.
bonus info: 600 millioner skulle efter sigende se kampen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos