Optakt El Clásico:

10 år 2 måneder siden #61 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Optakt El Clásico:
Det er positivt at se et afventende Real Madrid hold, der ikke presser Barcas bagkæde, når de spiller "possession" i bag kæden - det man i andre sportsgrene dømmer "nøl" for. Er det Zidanes indflydelse? Real Madrid behøver ikke være fremadstormende og naive i udekampe, hvilket i dag kommer os til gode. Barca var i egen hule heller ikke det samme, hvilket jo betyder, at vi ikke selv behøver at gøre sådan når vi spiller hjemme, og sælge os selv bagi. Taktisk var Zidane bedst i dag!

Ronaldo vandt over Messi i den direkte duel, og selvom Ancelotti spåede at Barca er bedre end os på 4 pladser, og vi "kun" er bedre end dem på 2 pladser(Ramos skulle efter hans opfattelse være bedre end Mascherano, og Pique bedre end Pepe!!!), så vinder vi alligevel.. Ancelotti den forræder ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #62 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Optakt El Clásico:

FranciscoISCO skrev: Alligevel vælger man dog her på forum tilsyneladende at have større fokus på Ramos' røde kort end Ronaldos sejrsmål. Jeg er målløs!

Jeg håber at der er nogen der laver en compilation over alle Ramos' idiotiske indslag i aftenens kamp og sender dem til dig, for hold fast hvor var der uhyggeligt, ufatteligt og uforståeligt mange tacklinger, albuer, og andet fra hans side, der vel og mærke kom efter hans første gule kort.

Det giver god mening at han er anfører for holdet, for han repræsenterer immervæk til perfektion, den spændevidde mellem top- og bundniveau vi finder hos spillere som Marcelo, Ronaldo, Kroos, Bale, etc.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

10 år 2 måneder siden #63 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Optakt El Clásico:

MadridistaPorVida skrev: tror jeg var den eneste der var sikker paa en real madrid sejr for over en maaned siden. og den der nok elsker ronaldo mest. Altsaa kan han ikke faa 4 i gennemsnit altsaa bare en fin nok preastation. God defensivt, smukke driblinger, freakke detaljer som skulder afleveringen, opspilningen til det maal der ikke skulle havde blevet annuleret og sejrs maalet i det 85 min med 10 mand.

Jeg synes tit folk er for hårde ved Ronaldo, men 4 er passende i dag, sandt at han laver de gode ting du siger, men han havde også en del blodtab, selv om det var et svært hold.
Men rart at se hans arbejde i dag:)

Fantastisk kamp ! God aften
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 2 måneder siden #64 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Optakt El Clásico:

Doc.juego skrev:

MadridistaPorVida skrev: tror jeg var den eneste der var sikker paa en real madrid sejr for over en maaned siden. og den der nok elsker ronaldo mest. Altsaa kan han ikke faa 4 i gennemsnit altsaa bare en fin nok preastation. God defensivt, smukke driblinger, freakke detaljer som skulder afleveringen, opspilningen til det maal der ikke skulle havde blevet annuleret og sejrs maalet i det 85 min med 10 mand.

Jeg synes tit folk er for hårde ved Ronaldo, men 4 er passende i dag, sandt at han laver de gode ting du siger, men han havde også en del blodtab, selv om det var et svært hold.
Men rart at se hans arbejde i dag:)

Fantastisk kamp ! God aften

Ja 4 er nok det mest passende.
Men han for sku alligevel 5 herfra. ejj og hans skud der rammer overleaggeren.
fedeste kamp jeg har set tror jeg fordi det netop var zidanes foorste el classico og fordi vi vandt med 10 mand.
SMUKT

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #65 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt El Clásico:

Hansen skrev:

Raúl Madrid skrev: Har aldrig fattet, hvorfor Ramos bliver rated så højt... Han svigter gang på gang, når det virkelig gælder! Derudover er han simpelthen elendig, han viser ingen sikkerhed. Føler at han stræber på at blive den næste Hierro, men det bliver han aldrig! Mest overvurderede forsvarsspiller!
Han laver så utrolig mange dumme fejl. Han minder mig sgu egentlig lidt om en David Luiz i en lidt mildere version, med den der all or nothing mentalitet.

Stop dig selv please..

Hvis der er nogen som er overvurderet, så er det Pique. Og jeg forstår slet ikke, at du som Real fan kan nedgør Ramos så gevaldigt, mens de i Barca lejren konstant toner Pique som verdens bedste forsvarspiller. Støt holdet og spillerne op! Det var ikke Ramos bedste dag, men der er ingen grund til at pointere det endnu mere...

Ramos er uden tvivl top 3 verdens - bedste - forspiller i verden!

Så hvis Barcelonas fans lever i en fantasiverden, hvor Pique er en god spiller, så skal vi også finde et garberobeskab, springe ind i det og samles i en verden, hvor Ramos skal tilbedes som en fantastisk forsvarspiller? Det har absolut intet med at støtte op om holdet at gøre, men der er slet ingen grund til at kigge den anden vej, når det er så tydeligt, at vi har en 30-årig anfører med en 12-årigs rutine, som i dag kunne have kostet og tidligere har været et stort problem. Der må aldrig være noget galt med at kritisere spillere, for hvis ingen gider indse de fejl og mangler, der er på et hold, så bliver det bare ikke bedre.

Jeg håber, at dette var Ramos' sidste El Clasico i trøjen. Han har ikke egenskaberne til at være en leder i klubben, mens hans defensive kompetencer heller ikke rækker til en klub, vi ønsker skal være verdens bedste.

10 år 2 måneder siden #66 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Optakt El Clásico:

Brylle skrev:
Jeg håber, at dette var Ramos' sidste El Clasico i trøjen. Han har ikke egenskaberne til at være en leder i klubben, mens hans defensive kompetencer heller ikke rækker til en klub, vi ønsker skal være verdens bedste.

Så er det sagt;)

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 2 måneder siden #67 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Optakt El Clásico:
Reelt set er jeg meget imponeret over holdet i dag.

Jeg tænkte efter Pikkens føringsmål, at nu bliver det fandeme svært, for vi havde brug for to mål, men den moral, den vilje og tro på tingene, de leverede var fantastisk. Særligt efter det annullerede mål tænkte jeg - nu knækker vi sgu og mister troen - men de blev ved. End ikke Ramos' udvisning kunne ryste os.

For fanden det var flot!!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, ElMadrid, Chamartin, MadridistaPorVida, Fondo_Sur, Nada mas

10 år 2 måneder siden #68 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt El Clásico:
#JeSuisSergioRamos

Forståelig kritik, men come on... han er vital for os som leder.

Specielt når Varane endnu ikke har lært at spille centerforsvar, som man gør i Spanien.

10 år 2 måneder siden #69 af Michel
Besvaret af Michel på emne Optakt El Clásico:
Det kan ikke siges bedre, kort og godt. #JeSuisSergioRamus..
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

10 år 2 måneder siden #70 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Optakt El Clásico:
Jeg var også en af dem, der rystede kraftigt på hovedet da Ramos dummede sig. især med tanke på at vi havde Barca fuldstændig i sækken på det tidspunkt. men jeg hæfter mig ved at Madridista er blevet en side, hvor vi har så travlt med at svine vores spillere til kamp efter kamp. Jeg forstår at vi skal komme ud med frustrationer og at der skal uddeles kritik til de spillere, der fortjener det. MEN folkens..vi har lige vundet over vores største rival endda foran der publikum, vi har gjort dem usikre på dem selv, vi har ødelagt deres stime - i øvrigt anden gang at Rondalo ødelægger en rekord for dem :-) - og så vælger folk at fokusere på det negative i kampen.

Indtil videre har der ikke været et eneste indlæg der har beskæftiget sig med taktikken og hvad Zidan hev ud af ærmet. kom nu lidt folkens...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, FranciscoISCO, AmorMadrid

10 år 2 måneder siden #71 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Optakt El Clásico:
Det var i øvrigt første gang at en ny RM træner vinder sin første El Clasico siden 2007 (Schuster). Det var nemlig sidste gang, at en Real Madrid-træner formåede at vinde sin første kamp mod FC Barcelona på Camp Nou.

10 år 2 måneder siden #72 af Michel
Besvaret af Michel på emne Optakt El Clásico:
Og det er også første gang i over 50 år vi vinder en kamp i Catalonien hvor vi har været bagud. Jeg siger det igen; #JeSuisSergioRamos

Leveret af Kunena Forum