Optakt El Clásico:

10 år 4 måneder siden #49 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt El Clásico:

DarioGomez skrev:

asp3200 skrev: Håber vi vinder men taber sku nok 5-0 eller mere. Måske skal der det til før perez smadre den trup og lytter til træneren og sender primadonnaerne afsted.

Ramos/casemiro rødt kort er næsten sikkert. Så det skal afgøres i første halvleg hvis holdet gider spille for deres løn og middelmådige ære. Indtil videre har de jo intet gidet hele sæsonen.

Du fik da ret i det røde kort. Resten er decideret patetisk og ... Jeg mangler ord for at beskrive din klubånd.

De har spillet som lort hele sæsonen og derfor fortjener de intet. Men da dejligt de gad idag med noget mandsmod.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #50 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Optakt El Clásico:

dannyhr123 skrev:

Raúl Madrid skrev: Har aldrig fattet, hvorfor Ramos bliver rated så højt... Han svigter gang på gang, når det virkelig gælder! Derudover er han simpelthen elendig, han viser ingen sikkerhed. Føler at han stræber på at blive den næste Hierro, men det bliver han aldrig! Mest overvurderede forsvarsspiller!
Han laver så utrolig mange dumme fejl. Han minder mig sgu egentlig lidt om en David Luiz i en lidt mildere version, med den der all or nothing mentalitet.

Ja.. Ramos er simpelthen så dårlig. Specielt champions league 2014. 92:48 Det har du måske allerede glemt? For slet ikke at nævne præstationen i semifinalen samme år.

Der er ingen tvivl om at ramos dummer sig, og han gør det ofte... Men når manden holder hovedet koldt, er han klart en af de bedste.

Det er jo bare ved at være længe siden, at Ramos har gjort noget, som Nacho ikke kunne have gjort mindst lige så godt. Hvem var det, der scorede mod PSG og sikrede den vigtige førsteplads i dette års gruppespil? Vores midterforsvar har generelt været elendigt i år, med Pepe som den bedste(hvilket ikke siger så lidt!!), hvilket forplanter sig op gennem midtbanen som en usikkerhed, der gør at de ikke hjælper angrebet nok.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 4 måneder siden #51 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Optakt El Clásico:
Igen igen kan vi takke Ronaldo for at redde vores skind, den mand er en levende legende!

Og så var der jo self osse Marcelo som bare spillede fantastisk idag! Virkelig glad for vi har ham!

Er tilgengæld godt træt af Ramos, har fået nok af alle hans dumme frispark og gule/røde kort. Håber seriøst han ryger til sommer! Varane, ja selv Nacho, kunne nemt tage hans plads i min mening.

10 år 4 måneder siden #52 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt El Clásico:

Raúl Madrid skrev: Har aldrig fattet, hvorfor Ramos bliver rated så højt... Han svigter gang på gang, når det virkelig gælder! Derudover er han simpelthen elendig, han viser ingen sikkerhed. Føler at han stræber på at blive den næste Hierro, men det bliver han aldrig! Mest overvurderede forsvarsspiller!
Han laver så utrolig mange dumme fejl. Han minder mig sgu egentlig lidt om en David Luiz i en lidt mildere version, med den der all or nothing mentalitet.

Stop dig selv please..

Hvis der er nogen som er overvurderet, så er det Pique. Og jeg forstår slet ikke, at du som Real fan kan nedgør Ramos så gevaldigt, mens de i Barca lejren konstant toner Pique som verdens bedste forsvarspiller. Støt holdet og spillerne op! Det var ikke Ramos bedste dag, men der er ingen grund til at pointere det endnu mere...

Ramos er uden tvivl top 3 verdens - bedste - forspiller i verden!

10 år 4 måneder siden #53 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Optakt El Clásico:
Nu er det sådan, at en forsvarsspiller først og fremmest bedømmes ud fra hans defensive evner. Der er vel en grund til at han er forsvar.. folk bliver blændet af Ramos' elendighed, pga hans mål, passion og det at han giver sig 100%. Men se på hans forsvarsspil, der sejler han altså. Ja jeg elsker ham for det, han har gjort for klubben men han er altså ikke den styrmand som folk tror. Han svigter sit hold hver gang det virkelig gælder, og så laver han nogle hasarderet ting, som kun han kan forstå hvorfor.
Han er ikke en Godin, Vidic (i sin tid), Nesta, Hierro osv osv. Derfor siger jeg at han er overvurderet, da folk har det med at kalde ham verdens bedste på sin position, hvilket langt fra passer. Pepe er bedre!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

10 år 4 måneder siden #54 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Optakt El Clásico:
tror jeg var den eneste der var sikker paa en real madrid sejr for over en maaned siden. og den der nok elsker ronaldo mest. Altsaa kan han ikke faa 4 i gennemsnit altsaa bare en fin nok preastation. God defensivt, smukke driblinger, freakke detaljer som skulder afleveringen, opspilningen til det maal der ikke skulle havde blevet annuleret og sejrs maalet i det 85 min med 10 mand.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid

10 år 4 måneder siden #55 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Optakt El Clásico:
Pique er også en elendig forsvarsspiller, så snart han bliver sat på prøve.

Jeg snakker ikke om Ramos ud fra denne ene kamp i dag, men de sidste mange år.
Bare dét, at han har rekorden for flest røde kort i historien, viser noget om ham. Han er ikke særlig klog! Han er helt ligesom David Luiz, bare lidt mildere.

Der er en grund til, at han startede som højreback i sin tid, og sommetider defensiv midtbane i Sevilla og starten af sin Real karriere...

10 år 4 måneder siden #56 af Realex
Besvaret af Realex på emne Optakt El Clásico:
Casemiro, Casemiro, Casemiro! Jeg er vild med dig!

Hold nu fast en kamp han spiller. Den her 3-mands midtbane er uden tvivl fremtiden for Real Madrid.

10 år 4 måneder siden #57 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt El Clásico:
Er der stadig nogen, som mener, at Bale bør sælges? Han er blevet markant bedre til at holde i bolden, hvilken giver tid til, at resten af holdet kommer fremad. Derudover giver han altså bare en enorm fart og dynamik på den sidste tredjedel af banen. Han bliver bedre og bedre for Real Madrid, jeg er glad for, at han stadig er i klubben.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 4 måneder siden #58 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt El Clásico:
Ramos skal stoppe sit brok og han skal overhovedet ikke lave en glidende tackling på det sted på banen. Han er rutineret men gennem gribende dum under pres. Afsted med ham, han sælger holdet tit og på tide der handles.

Laporte eller Hummels tak.

10 år 4 måneder siden #59 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Optakt El Clásico:
Nu så jeg desværre ikke kampen hertil aften (den måske første El Classico jeg misser i min tid som Real-fan). Resultatet taler dog for sig selv - vi slog verdens vel nok stærkeste hold lige nu, og det endda i dennes egen hule!! Vi har generelt haft det svært på udebane i denne sæson; senest vi mødte Barca fik vi en ordentlig lussing - på trods af disse ærgeligt kendsgerninger ender vi dog med at hive en sejr med hjem fra selveste Camp Nou!

Jeg ved godt, at denne sejr matematisk ikke rigtig gør det større ift. vores videre skæbne i dette års La Liga. Isoleret set vil jeg dog alligevel mene, at vi som fans af Real Madrid bør have en masse at glæde os over i aften. Vi vinder det mest prestigefyldte opgør der findes (BvS go home), og tager hjem med en ordenlig portion tiltrængt selvtillid i bagagen - hvilket kun kan forøge forhåbningerne forud for vores videre deltagelse i CL, hvor vi stadig er med. Jeg vil ikke gå så langt som at mene, at håneretten nu decideret er på vores side, det er dog utrolig dejligt, at 0-4 resultatetet fra den omvendte kamp, ikke længere er det seneste El Classico resultatet...

...For at opsummere er der altså en masse at glædes over. Alligevel vælger man dog her på forum tilsyneladende at have større fokus på Ramos' røde kort end Ronaldos sejrsmål. Jeg er målløs! Efter at - godt nok med god grund - have været pessimister i så lang tid, kan det selvfølgelig være svært pludselig at ændre kurs, men kom nu lidt! Lige i aften er glasset altså halvt fyldt. Punktum.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Zyconith, ElMadrid, Hansen

10 år 4 måneder siden #60 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Optakt El Clásico:

Pelle skrev: Er der stadig nogen, som mener, at Bale bør sælges? Han er blevet markant bedre til at holde i bolden, hvilken giver tid til, at resten af holdet kommer fremad. Derudover giver han altså bare en enorm fart og dynamik på den sidste tredjedel af banen. Han bliver bedre og bedre for Real Madrid, jeg er glad for, at han stadig er i klubben.

Det er pudsigt for man lægger sgu ikke særligt meget mærke til ham i en kamp som i dag, men ser man helt nøgternt på det, leverer han jo lige akkurat det han skal. Udover indlægget og det underkendte mål glemmer man lidt at han er til stede. Og så har han hans evindelige løb der ender ud i nada. Nuvel, han har været ude med skader, etc. og synes nu også at han ind imellem har vist at han er ved at komme ovenpå igen.

Så det var lidt en pose blandede bolcher med ham Bale i dag synes jeg. Men positivt på det seneste efter at han er kommet tilbage.

Som en eller anden skrev, hjælper det jo ikke at have en masse kenyanske hundrede meter løbere til at tonse ud over baglinjen. Men hvis Zidane kan overføre evnen til hurtigt og præcist småspil, som vi så forsvar/midtbanen levere i dag når de spillede sig ud af RM's banehalvdel og satte gang i kontraerne, over til vores angrebsspil når modstanderen parkerer bussen (med særligt fokus på Bale der til tider ikke virker til at kunne andet end at løbe hurtigt frem. Og lunte tilbage...), hvilket Barca mestrer, så begynder det at se ud af noget.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Zyconith.

Leveret af Kunena Forum