Optakt El Clásico:

10 år 4 måneder siden #37 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt El Clásico:
Hvor er det klasse!!! Det minder mig om dengang vi havde Ancelotti. Kanon taktik af Zidane, som gav pote i 2nd halvleg!

Ronaldo redder Real igen ;)

Hala Madrid! En sejr for fodbolden!

PS: Hvordan man give frispark ved Bale's "mål" er mig en kæmpe gåde.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #38 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Optakt El Clásico:

Mølbat skrev: Aldrig har jeg dummet mig mere. Efter Barcelonas 1-0 mål skiftede jeg kanal, og da jeg så kiggede igen var Real pludselig foran. Jeg er både super glad, men samtidig mega skuffet - mest over mig selv.

Jeg er som regel stærk modstander af personangreb.. Men hvorfor fa'n er du der kun i medgang?? Sq i modgang man viser sit værd..

Ramos viser, hvorfor han skal ud. Bale og Ronaldo viser, hvorfor de skal blive :) De havde hårde vilkår med en så defensiv stil og Benzema så dårligt spillende. Men begge hjalp defensivt - så i Ronaldo på højre back? ;) Gal en kegle den dommer. Ser hverken det ene eller det andet, og når han så dømmer noget, ser han syner!

Egentlig er Pepe lidt for voldsom nogle gange... Meeen mod Suarez, skal han da bare lige ramme lidt hårdere, og måske tage en fortand næste gang - et rødt kort der havde været okay ;) Ramos' er bare idioti!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Zyconith, andreashn, ElMadrid, Pelle, MadridistaPorVida, AmorMadrid

10 år 4 måneder siden #39 af Vinícius
I øvrigt glæder jeg mig til at gå en tid i møde, hvor jeg over for alle Barca fans med belæg kan kalde Barcelona for et miniputhold!! :D

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 4 måneder siden #40 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Optakt El Clásico:
RONALDOOOOOOO I DERES ANUS... WUUUUUUWW DEN BEDSTE KAMP JEG HAR SET!!! GAL ET MAAL FRA BENZEMA!!

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

10 år 4 måneder siden #41 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt El Clásico:
32% boldbesiddelse. Lige mange skud på mål. Dobbelt så mange skud inden for rammen. 2 mål.

10 år 4 måneder siden #42 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt El Clásico:
Ramos du er historie
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

10 år 4 måneder siden #43 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Optakt El Clásico:

Kratmus skrev:

Mølbat skrev: Aldrig har jeg dummet mig mere. Efter Barcelonas 1-0 mål skiftede jeg kanal, og da jeg så kiggede igen var Real pludselig foran. Jeg er både super glad, men samtidig mega skuffet - mest over mig selv.

Jeg er som regel stærk modstander af personangreb.. Men hvorfor fa'n er du der kun i medgang?? Sq i modgang man viser sit værd..

Ramos viser, hvorfor han skal ud. Bale og Ronaldo viser, hvorfor de skal blive :) De havde hårde vilkår med en så defensiv stil og Benzema så dårligt spillende. Men begge hjalp defensivt - så i Ronaldo på højre back? ;) Gal en kegle den dommer. Ser hverken det ene eller det andet, og når han så dømmer noget, ser han syner!

Egentlig er Pepe lidt for voldsom nogle gange... Meeen mod Suarez, skal han da bare lige ramme lidt hårdere, og måske tage en fortand næste gang - et rødt kort der havde været okay ;) Ramos' er bare idioti!

Hvis du er imod personangreb, så hold dig fra dem. Ellers er man jo bare en hykler.

Jeg vil dog gerne lige forklare, hvorfor jeg skiftede kanal. Det havde intet med min støtte til holdet at gøre. Om man ser Real Madrids kampe i fjernsynet er da ingen målestok for, om man støtter holdet eller ej. Jeg skiftede kanal, fordi jeg lever mig så meget ind i Real Madrid-kampe, at jeg nogle gange får det fysisk dårligt, når jeg ser dem spille. Jeg begynder at fryse, selv hvis det er sommer, og så koldsveder jeg som bare fanden. Jeg holder så meget af klubben og holdet, at jeg nogle gange bare bliver nødt til at skifte væk fra kampene og gemme min IPhone og IPad væk (da man her får opdateringer), hvis jeg føler, at det bliver for meget. Men det faktum at jeg gør dette har skam absolut ingen sammenhæng med, hvor meget jeg støtter klubben - i medgang og modgang.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Mølbat.

10 år 4 måneder siden #44 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Optakt El Clásico:

asp3200 skrev: Håber vi vinder men taber sku nok 5-0 eller mere. Måske skal der det til før perez smadre den trup og lytter til træneren og sender primadonnaerne afsted.

Ramos/casemiro rødt kort er næsten sikkert. Så det skal afgøres i første halvleg hvis holdet gider spille for deres løn og middelmådige ære. Indtil videre har de jo intet gidet hele sæsonen.

Du fik da ret i det røde kort. Resten er decideret patetisk og ... Jeg mangler ord for at beskrive din klubånd.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid, MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #45 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Optakt El Clásico:
Har aldrig fattet, hvorfor Ramos bliver rated så højt... Han svigter gang på gang, når det virkelig gælder! Derudover er han simpelthen elendig, han viser ingen sikkerhed. Føler at han stræber på at blive den næste Hierro, men det bliver han aldrig! Mest overvurderede forsvarsspiller!
Han laver så utrolig mange dumme fejl. Han minder mig sgu egentlig lidt om en David Luiz i en lidt mildere version, med den der all or nothing mentalitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

10 år 4 måneder siden #46 af Vinícius

Mølbat skrev:

Kratmus skrev:

Hvis du er imod personangreb, så hold dig fra dem. Ellers er man jo bare en hykler.

Jeg vil dog gerne lige forklare, hvorfor jeg skiftede kanal. Det havde intet med min støtte til holdet at gøre. Om man ser Real Madrids kampe i fjernsynet er da ingen målestok for, om man støtter holdet eller ej. Jeg skiftede kanal, fordi jeg lever mig så meget ind i Real Madrid-kampe, at jeg nogle gange får det fysisk dårligt, når jeg ser dem spille. Jeg begynder at fryse, selv hvis det er sommer, og så koldsveder jeg som bare fanden. Jeg holder så meget af klubben og holdet, at jeg nogle gange bare bliver nødt til at skifte væk fra kampene og gemme min IPhone og IPad væk (da man her får opdateringer), hvis jeg føler, at det bliver for meget. Men det faktum at jeg gør dette har skam absolut ingen sammenhæng med, hvor meget jeg støtter klubben - i medgang og modgang.

Nu er det jo ikke et direkte personangreb men mere et provokerende spørgsmål for at fremprovokere - ja - en uddybelse! Og tak for det! Det mindede om mine 3 teenagefætre, som skiftevis holder med Real og Barca afhængig af hvordan stjernerne står! Nu lyder du mere som en rigtig fan! Lad os fejre sejren! :D

Følgende bruger(e) sagde tak: Mølbat

10 år 4 måneder siden #47 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt El Clásico:
Det dårligste Real Madrid hold i flere år spiller op med verdens bedste hold..

• dannyhr123
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #48 af dannyhr123
Besvaret af dannyhr123 på emne Optakt El Clásico:

Raúl Madrid skrev: Har aldrig fattet, hvorfor Ramos bliver rated så højt... Han svigter gang på gang, når det virkelig gælder! Derudover er han simpelthen elendig, han viser ingen sikkerhed. Føler at han stræber på at blive den næste Hierro, men det bliver han aldrig! Mest overvurderede forsvarsspiller!
Han laver så utrolig mange dumme fejl. Han minder mig sgu egentlig lidt om en David Luiz i en lidt mildere version, med den der all or nothing mentalitet.

Ja.. Ramos er simpelthen så dårlig. Specielt champions league 2014. 92:48 Det har du måske allerede glemt? For slet ikke at nævne præstationen i semifinalen samme år.

Der er ingen tvivl om at ramos dummer sig, og han gør det ofte... Men når manden holder hovedet koldt, er han klart en af de bedste.

Leveret af Kunena Forum