Optakt El Clásico:

10 år 2 måneder siden #73 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt El Clásico:

ElMadrid skrev: Jeg var også en af dem, der rystede kraftigt på hovedet da Ramos dummede sig. især med tanke på at vi havde Barca fuldstændig i sækken på det tidspunkt. men jeg hæfter mig ved at Madridista er blevet en side, hvor vi har så travlt med at svine vores spillere til kamp efter kamp. Jeg forstår at vi skal komme ud med frustrationer og at der skal uddeles kritik til de spillere, der fortjener det. MEN folkens..vi har lige vundet over vores største rival endda foran der publikum, vi har gjort dem usikre på dem selv, vi har ødelagt deres stime - i øvrigt anden gang at Rondalo ødelægger en rekord for dem :-) - og så vælger folk at fokusere på det negative i kampen.

Indtil videre har der ikke været et eneste indlæg der har beskæftiget sig med taktikken og hvad Zidan hev ud af ærmet. kom nu lidt folkens...

Helt og aldeles enig! Spiller vi med det mod, den intensitet og det drive, så er der sgu håb!

Der er også forskel på at være pessimist og så realist - pessimisten fokusere altid kun på de negative sider ved hele kampen, selvom udfaldet var et fantastisk derby-resultat. Pessimisten fremhæver, at vi stadig lukrerer på modstanderens ulykker, og har held i posen - efter sådan en kamp er det syn ikke i orden..

Realisten vil til gengæld sobert og nobelt påpege, hvordan eksempelvis Ramos er en idiot, der lader holdet i stikken, men igen: efter sådan et resultat bør en del af fokusset også ligge i, at vi faktisk kæmper os tilbage i en kamp som en Clasico, vi scorer reelt set 3 mål på én halvleg, og vi viser vanvittig god moral ved at gå efter vindermålet, selv med en mand nede :)
Realistisk set var der noget at arbejde med, nogle spillere, der skal lærer af deres fejl, men hold nu op hvor er det verdens største skulderklap at vinde denne kamp. CHL-titlen er sgu ikke kun en drøm, men et mål nu

Hala Madrid!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #74 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt El Clásico:
Jamen så vil jeg gerne rose zidane for hans taktik omkring kompakt midtbane foran forsvaret og de lange bolde mod bale i dybden hvor benzema skulle trække ned og modtage hvis bale vandt luftduel.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum