Optakt: City skal IKKE undervurderes

10 år 1 måned siden #13 af Roesen7

ChrillRM14 skrev:

Steen skrev: Ronaldo spiller ikke i dag ifølge Radio Marca. Puha. Uden Ronaldo kan jeg ikke forestille mig, at holdet scorer mere end ét mål.. IMO er City favoritter, desværre.

Link?

www.marca.com/eventos/marcador/futbol/20...mifinal/ida/mny_rma/

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #14 af MadridistaPorVida
ååååh nej jeg håber fandme ikke det passer ellers for vi noget af et problem her...

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

10 år 1 måned siden #15 af Roesen7

MadridistaPorVida skrev: ååååh nej jeg håber fandme ikke det passer ellers for vi noget af et problem her...

Ronaldo er sorteret fra truppen og er altså ikke engang på bænken. Lucas, Bale og Benz starter oppe foran.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 1 måned siden #16 af ChrillRM14

Roesen7 skrev:

MadridistaPorVida skrev: ååååh nej jeg håber fandme ikke det passer ellers for vi noget af et problem her...

Ronaldo er sorteret fra truppen og er altså ikke engang på bænken. Lucas, Bale og Benz starter oppe foran.

Av av av

Okay, det er stærkeste startopstilling blot uden CR7, så vi skal helst kunne spille en god kamp alligevel, men det er da godt nok et slag ikke at have en så central kernespiller med :(
Vasquez får sit europæiske gennembrud i dag! Han skal nok vise gode takter, og så må vi håbe, at Benzema er lidt skarpere end det har været tilfældet for tiden, og Bale skal steppe op og være ligeså afgørende som mod Rayo.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden #17 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: City skal IKKE undervurderes
Selvfølgelig et tab at Ronaldo ikke er med. Men når det er sagt, så har vi altså stadig Benzema, Bale på sin foretrukne venstreside og in-form Lucas Vasquez. Og resten af holdet er i stærkeste opstilling. Vi har stadig gode muligheder for at få et brugbart resultat med hjem. Vamos.

10 år 1 måned siden #18 af madrid2000
Jeg satsede 500 på at vi vandt med 2.

Det sker så slet ikke nu uden Ronaldo :p
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

10 år 1 måned siden #19 af Chamartin
Når nu det skulle være sådan, så er det bedre at have Ronaldo med på hjemmebane frem for på udebane. Vasquez skal nok yde en solid indsats...også defensivt og så må Bale steppe op, som vi har set ham gøre flere gange, når Ronaldo er ude. Jeg er næsten mere bekymret for, at Benzema ikke er 100% klar og må gå ud i løbet af kampen med en forværring af skaden.

10 år 1 måned siden #20 af MadridistaPorVida
Ja nu bliver det en del sværere men vi burde stadig kunne vinde denne her kamp, KOM SÅ HALA MADRID

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved MadridistaPorVida.

10 år 1 måned siden #21 af Hansen

Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.

10 år 1 måned siden #22 af Kristian S
@Hansen
Jeg var én af dem, men må desværre give dig mindst delvist ret, for han er jo tydeligvis ikke blevet klar på en uge :(

Håber dog at du tar fejl mht to ugers tid på bænken, det ville være træls :(

10 år 1 måned siden #23 af Hansen

Kristian S skrev: @Hansen
Jeg var én af dem, men må desværre give dig mindst delvist ret, for han er jo tydeligvis ikke blevet klar på en uge :(

Ingen Ronaldo! Min krop er meget forskelligt bygget i forhold til Ronaldo's (selvfølgelig :D). Men selv en Ronaldo kan ikke spille sig ud af den her. Han vil kæmpe for at blive klar. Jeg tror han er med i weekended, fordi han er rent ud sagt er en monster. Men jeg vil sidde med en følelse af at den vil blive forværret.

Jeg har haft en muskel - skade mindst 5 gange. Den sidste mundede ud i at jeg ikke kunne spille på en rimelig højt niveau mere. De kan være alvorlige. Jeg måtte holde pauser op til 6-7 uger og engang 2 måneder. Minimum pause for mig var 3 uger.

10 år 1 måned siden #24 af Kristian S

Hansen skrev:

Kristian S skrev: @Hansen

Ingen Ronaldo! Min krop er meget forskelligt bygget i forhold til Ronaldo's (selvfølgelig :D). Men selv en Ronaldo kan ikke spille sig ud af den her. Han vil kæmpe for at blive klar. Jeg tror han er med i weekended, fordi han er rent ud sagt er en monster. Men jeg vil sidde med en følelse af at den vil blive forværret.

Jeg har haft en muskel - skade mindst 5 gange. Den sidste mundede ud i at jeg ikke kunne spille på en rimelig højt niveau mere. De kan være alvorlige. Jeg måtte holde pauser op til 6-7 uger og engang 2 måneder. Minimum pause for mig var 3 uger.

Håber Ronaldo kan nøjes med en pause til næste opgør, ellers er jeg alvorligt bange for at Real Madrid ikke når finalen :(