Optakt: City skal IKKE undervurderes
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Men City ser også ud til at have læst på Reals kontraspil, så cadeau til dem for at få lukket os ned - mere fart og kontrol, når vi kommer op ad banen!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men offensivt er det godt nok noget tyndt. Løbene mangler og afleveringerne ligger skidt.
Jeg håber sådan på et udebanemål...1-1 er klart bedre end 0-0.
(Synes i øvrigt det snart er på tide at droppe den regel om udebanemål).
- Raúl 7
- Gæst
-
- Kristian S
- Guld bruger
-
Hvidt skrev: nogen der ved om Benz er taget ud af taktiske årsager eller skade?
Mon ikke, at det var aftalt på forhånd, at han kun skulle spille en halvleg. Han har jo ikke trænet ordentlig med op til kampen.
En tåbelig kommentator skrev: "Den var aldrig rigtig tæt på at gå ind, men den var inden for målrammen."
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Raúl 7 skrev: Tror nogle gange at man glemmer hvor godt et 0-0 resultat faktisk er for et hjemmehold. De indkasser ingen udebanemål og skal "blot" spille 1-1 eller 2-2 på Bernabéu. Selvfølgelig er vi favoritter hjemme, men 0-0 er altså ikke så fantastisk et resultat for os som folk gør det til.
Lige præcis! City skal bare score en enkelt gang på Bernabeu, og så skal vi lige pludseligt op og score to mål. Det her er et lorte resultat .
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Jeg er faktisk spillemæssigt utroligt glad for præstationen i 2. halvleg. Vi kører i et rigtig højt tempo, mens City-spillerne offensivt ser trætte ud... Vi vinder 90% af alle dueller, der bliver løbet en hel del, og så holder vi fint på bolden. En skam, at det ikke blev præmieret med et mål, men vi var tydeligt det bedste hold på banen!
Dejligt at Bale tager ansvar på den måde, agerer offensiv anfører og udfordrer City-forsvaret gang på gang. Defensivt har Pepe Agüero i lommen! Koncentreret indsats, det er, hvad det var!
Ærgerligt, at der ikke kom et mål ud af det, og selvom City kun skal bruge en uafgjort (med udebanemål) for at gå i finalen, så ser jeg os som klart stærkere forud for næste uge. Med Ronaldo på banen så kan vi sagtens vinde returkampen!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Men rigtig fornuftig boldomgang i anden halveg, dog stadig alt alt for usparke på den sidste trejdedel og mange dumme beslutninger.
Vi ser dog også vores begrænsninger når det er reserverne der skal tage over i disse afgørende kampe. Lucas er ganske enkelt ikke god nok i pasningspillet, og har to farlige boldtab i slutningen af kampen. Jese ligeså er ikke god nok i pasningsspiller og vi mangler virkelig en Benzema i topform til at indgå i pasningsspillet på den sidste trejdedel. Man kan dog ikke pille ved Lucas og Jese arbejdsindsats. Der bliver knoklet og de er ikke blege for at tage det lange tilbageløb!
Pepe og Ramos løfter også deres spil gevaldigt i anden halveg, og står hamrende stærkt defensivt. De har dog stadig deres mangler i det opbyggende spil, men meget bedre i anden halveg. Pepe beviste dog også hvorfor han ikke er angriber. Hvorfor den bold skulle tyres i midten af målet forstår jeg ikke.
Resultatet er måske ikke verdens bedste, men det er i det mindste bedre end et nederlag. Lad os nu forsøge at se en smule positivt på tingene.