Optakt: City skal IKKE undervurderes

10 år 1 måned siden #25 af Hvidt
Ramos er jo livsfarlig -..-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #26 af asp3200
Ramos i sit es igen, sælger holdet gang på gang. Stop nu mos frem for helvede!!

10 år 1 måned siden #27 af Pelle
Jeg giver mig. Ramos er simpelthen ikke manden, vi skal sætte vores lid til på den position. 7-8 fejlaktioner på 25 min. siger vel det hele.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 1 måned siden #28 af Mølbat
Hvorfor er vores centrale forsvarere - som begge bør være vores mest rutinerede spillere - altid forfærdelige til at holde hovedet koldt i kampe som denne? Det er sgu frustrerende at se på.

10 år 1 måned siden #29 af mohbar
De folk der vil af med Ronaldo må snart være helt stumme nu. 40 minutter spillet og ikke en reel chance..

Havde han været med var vi nok oppe på mindst 5 afslutninger enten af ham eller fordu han efterlader så meget plads til sine medspiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, andreashn

10 år 1 måned siden #30 af Pelle
Havde slet ikke forventet, at City ville stå så kompakt. Man må tage hatten af for Fernando og Fernandinho, de skaber virkelig noget overskud på den midtbane.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 1 måned siden #31 af elle44
Ramos må være Citys farligste mand i første halvleg. I de mindste havde de en

10 år 1 måned siden #32 af Mølbat
Ja, City har godt nok været kompakte, men det synes jeg nu også, at Real Madrid har. Kommentatorerne har nok fat i noget, da de til sidst fik sagt, at Real har lært af Wolfsburg-kampen. Man har læst på lektien, og lukket helt ned for samtlige af Citys potentielle kontramuligheder.

Offensivt har det dog været sløvt. Det er nogle gange som om, at Modric er den eneste, der for alvor vil have fart i spillet. Benzema ser desværre slet ikke fit ud efter sin skade, og Bale er flere gange blevet isoleret ude i siden.

10 år 1 måned siden #33 af Arnenugacream
Hold kæft hvor er det en tam omgang at se på. Vi ligner et hold der går efter 0-0.

De virker tunge og langsomme, og tager så sindsyg mange ringe beslutninger. Når vi endelig spiller os ud af presset, så bliver tempoet taget ud, og folk begynder stå og kigge på hvad de andre spillere laver. Om det taktikken der gør at vi ikke må løbe for hinanden, skal jeg ikke kunne svare på, men forhelvede hvor er det jammerligt og se på. Vi skal være glade for vi møder et hold der heller ikke har kunnet skabe noget.

Og som jer andre har været inde på så var de første 20-25 min fra Pepe og især Ramos dog helt forfærdelige. De lagde den ene fejlaflevering efter den anden og virkede som to der kunne få en hjerneblødning når det skulle være.

10 år 1 måned siden #34 af asp3200
Synes vi står godt og kompakt, men igen alt for usikre med bolden.

Vil gerne se Bale og Lucas skifte side mere. Kroos moser stadig for meget og Casemiro usikker som altid. Køb nu Verratti!

10 år 1 måned siden #35 af Real HWL
Syntes det har været en ok 1. halvleg. Vi spiller klogt, står kompakt. Kampen bliver afgjort over 2. kampe, så fint vi ikke kommer blæsende. Jeg tror vi i løbet af 2. vil se City gå efter en scoring, det kan også gi noget plads til Real i den anden ende. City kan på ingen måde bruge 0-0 til noget som helst. Ramos og Casemiro må dog godt steppe gevaldigt op, de er alt for usikre når vi har bolden.
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved Real HWL.

10 år 1 måned siden #36 af Kristian S

mohbar skrev: De folk der vil af med Ronaldo må snart være helt stumme nu. 40 minutter spillet og ikke en reel chance..

Havde han været med var vi nok oppe på mindst 5 afslutninger enten af ham eller fordu han efterlader så meget plads til sine medspiller.

Ja han er meget savnet pt! Håber virkelig ikke at hans skade er mere end højst 2 uger værdig!

Leveret af Kunena Forum