Optakt: City skal IKKE undervurderes
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- michaelk94
- Gæst
-
Jeg vil gå så langt og sige, at jeg vil have svært ved at se det som den store triumf, hvis vi skulle til Milano på baggrund af det her og at vi så evt. fedter en 1-0'er hjem i returen. Vi skal ikke blot gå videre på næste onsdag - vi skal vise, at vi er et værdigt Champions League-finalehold!
Og så er Lucas Vasquez bare ikke god nok. Ja, han er Madrid-dreng og jo, han arbejder for det, men at score enkelte mål vejer ikke op for de utallige boldtab han har i løbet af en kamp. Og i dag, hvor han så ikke leverer et gudsbenådet hovedstød eller en afslutning, der rettes af og går ind, så ser det hæsligt ud.
- Raúl 7
- Gæst
-
Silva er ikke med i returopgøret: www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...against?ICID=HP_BN_1
Ronaldo er angiveligt tvivlsom: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163fa4708b461f.html
Zinedine Zidane skal nok finde sig et andet sted at købe tøj: www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...s-again?ICID=HP_BN_4
Nok har holdet ikke mødt så mange store hold, men vi ved godt, at det sjældent gør den store forskel. Madrid lader mindst lige så ofte tåbelige mål gå ind mod små hold som mod de store.
Jeg håber virkelig, holdet kan fuldføre semien med en 100% koncentreret indsats og gøre det færdigt. Men vores to bedste angribere skal virkelig nå at blive klar. Ellers er kanonerne ladt med lige lovlig løst krudt.
City's FARLIGSTE chance var på et frispark i 90th minut. Utroligt man så stadig kan finde på negativ ting at sige om anføreren, som jeg mener gjorde et helt fabelagtigt arbejde mod Aguero. MOTM var klart Pepe, men Ramos er så tæt på!
I øvrigt voldsomt irreterende at se Bale være så isoleret og alligevel side med en følelse af at Jese og Vazquez yder en fornemt arbejde. Defensivt arbejder de to helt fantastisk! Sikke en spiller ham Vazquez er ved at udvikle sig. Utrolig sjovt at folk ikke anede, undskyld sproget, En fucking skid om ham inden sæsonens start. Han minder mig utrolig meget om Callejon. Arbejdsivrig som en hest samt et rigtig godt kort i offensiven. Spændene! Han har klart overhalet Jese og endda James/Isco.
Ser vi James væk allerede til sommer? Zidane ser ud til at være godt og grundigt træt af hans attitude (lader til der er noget). Vi så ham slet ikke i dag!
- Raúl 7
- Gæst
-
Hansen skrev: Jeg fatter i øvrigt slet ikke hvorfor folk kritiser Ramos så gevaldigt!
City's FARLIGSTE chance var på et frispark i 90th minut. Utroligt man så stadig kan finde på negativ ting at sige om anføreren, som jeg mener gjorde et helt fabelagtigt arbejde mod Aguero. MOTM var klart Pepe, men Ramos er så tæt på!
I øvrigt voldsomt irreterende at se Bale være så isoleret og alligevel side med en følelse af at Jese og Vazquez yder en fornemt arbejde. Defensivt arbejder de to helt fantastisk! Sikke en spiller ham Vazquez er ved at udvikle sig. Utrolig sjovt at folk ikke anede, undskyld sproget, En fucking skid om ham inden sæsonens start. Han minder mig utrolig meget om Callejon. Arbejdsivrig som en hest samt et rigtig godt kort i offensiven. Spændene! Han har klart overhalet Jese og endda James/Isco.
Ser vi James væk allerede til sommer? Zidane ser ud til at være godt og grundigt træt af hans attitude (lader til der er noget). Vi så ham slet ikke i dag!
Lukkede du øjnene de fem-seks gange i første halvleg hvor Ramos afleverede bolden direkte til en City spiller i farlige omstillings stituationer? 2. halvleg var god, men i første havde et bedre hold straffet Ramos og Pepe's sløsede afleveringer.
Lad Bernabeu koge på onsdag med BBC tilbage på grønsværen!
City startede bedst, vi sluttede bedst. En dårlig fodboldkamp, hvor der ingen chancer blev taget.
De fleste af vores spillere arbejder fint for det, men offensivt mangler der noget power fra særligt Ronaldo. Ikke dermed sagt at hverken Lucas eller Jese var dårlige. De gjorde det begge fint i mine øjne, men der er selvfølgelig et niveau eller to til Ronaldo og Benz og det skal der selvfølgelig også helst når vi snakker verdensstjerner og deres reserver.
Bliver spændende onsdag. Tålmodighed bliver nøglen som vi så det i returen mod Wolfsburg.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.