Optakt: City skal IKKE undervurderes

10 år 3 måneder siden #49 af Real HWL
Syntes vi spiller en "næsten" perfekt 2. halvleg. Vi skulle bare have scoret det forpulede udebanemål. Chancerne var der, sort uheld vi ikke score 2.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #50 af Bismo
Det er underligt, at han venter til det 89. minut, inden han skifter Isco ind. Desuden ser det ud til, at James er fortid i klubben. Det må være noget af en mavepuster at Isco, Lucas og Jesé er foretrukket fremfor VM's bedste spiller haha.

• michaelk94
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #51 af michaelk94
Besvaret af michaelk94 på emne Optakt: City skal IKKE undervurderes
Der var ingen af de to holds præstationer, der var værdige til en Champions League-semifinale. Det var, som det jo desværre en gang imellem er tilfældet med disse KO-kampe, en kamp der emmede af frygt. Dette er bedst karakteriseret ved, at begge hold har en bulldozer liggende inde på midtbanen i form af Fernando og Casemiro. Det hjælper givetvis på defensiven, men wow, det koster på det offensive. På det, som vel i sidste ende er grunden til at så mange mennesker rundt om i verden sidder og følger med i sådan en her kamp. Ingen af holdene i dag har jo nogen offensiv struktur og når begge hold så har et defensivt udgangspunkt, hvor man går mere op i at dæmme op for et potentielt kontraangreb end at fokusere på ens igangværende angreb, så bliver det en kamp, som den vi var vidne til i aften.

Jeg vil gå så langt og sige, at jeg vil have svært ved at se det som den store triumf, hvis vi skulle til Milano på baggrund af det her og at vi så evt. fedter en 1-0'er hjem i returen. Vi skal ikke blot gå videre på næste onsdag - vi skal vise, at vi er et værdigt Champions League-finalehold!

Og så er Lucas Vasquez bare ikke god nok. Ja, han er Madrid-dreng og jo, han arbejder for det, men at score enkelte mål vejer ikke op for de utallige boldtab han har i løbet af en kamp. Og i dag, hvor han så ikke leverer et gudsbenådet hovedstød eller en afslutning, der rettes af og går ind, så ser det hæsligt ud.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #52 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: City skal IKKE undervurderes
2. halvleg var rigtig fornuftig. Synd vi ikke fik sat en enkelt pind ind. Uden Cristiano og Benzema er det svært, men vi var alligevel det bedste hold på banen. Håber vi kan stille med de bedste 11 næste uge.

10 år 3 måneder siden #53 af firkant
Så lad os starte som i FIFA 16 kun med offensive spillere og tabe 4-0 til som feks Barcelona i efter året.

10 år 3 måneder siden #54 af Mølbat
En god, en dårlig og en sjov nyhed:

Silva er ikke med i returopgøret: www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...against?ICID=HP_BN_1

Ronaldo er angiveligt tvivlsom: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163fa4708b461f.html

Zinedine Zidane skal nok finde sig et andet sted at købe tøj: www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...s-again?ICID=HP_BN_4
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Mølbat.

10 år 3 måneder siden #55 af Chamartin
Der er endnu ikke scoret mod Madrid på hjemmebane i denne sæsons CL turnering, og det kan de passende fortsætte med i næste uge.
Nok har holdet ikke mødt så mange store hold, men vi ved godt, at det sjældent gør den store forskel. Madrid lader mindst lige så ofte tåbelige mål gå ind mod små hold som mod de store.

Jeg håber virkelig, holdet kan fuldføre semien med en 100% koncentreret indsats og gøre det færdigt. Men vores to bedste angribere skal virkelig nå at blive klar. Ellers er kanonerne ladt med lige lovlig løst krudt.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

10 år 3 måneder siden #56 af Hansen
Jeg fatter i øvrigt slet ikke hvorfor folk kritiser Ramos så gevaldigt!

City's FARLIGSTE chance var på et frispark i 90th minut. Utroligt man så stadig kan finde på negativ ting at sige om anføreren, som jeg mener gjorde et helt fabelagtigt arbejde mod Aguero. MOTM var klart Pepe, men Ramos er så tæt på!

I øvrigt voldsomt irreterende at se Bale være så isoleret og alligevel side med en følelse af at Jese og Vazquez yder en fornemt arbejde. Defensivt arbejder de to helt fantastisk! Sikke en spiller ham Vazquez er ved at udvikle sig. Utrolig sjovt at folk ikke anede, undskyld sproget, En fucking skid om ham inden sæsonens start. Han minder mig utrolig meget om Callejon. Arbejdsivrig som en hest samt et rigtig godt kort i offensiven. Spændene! Han har klart overhalet Jese og endda James/Isco.

Ser vi James væk allerede til sommer? Zidane ser ud til at være godt og grundigt træt af hans attitude (lader til der er noget). Vi så ham slet ikke i dag!

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #57 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: City skal IKKE undervurderes

Hansen skrev: Jeg fatter i øvrigt slet ikke hvorfor folk kritiser Ramos så gevaldigt!

City's FARLIGSTE chance var på et frispark i 90th minut. Utroligt man så stadig kan finde på negativ ting at sige om anføreren, som jeg mener gjorde et helt fabelagtigt arbejde mod Aguero. MOTM var klart Pepe, men Ramos er så tæt på!

I øvrigt voldsomt irreterende at se Bale være så isoleret og alligevel side med en følelse af at Jese og Vazquez yder en fornemt arbejde. Defensivt arbejder de to helt fantastisk! Sikke en spiller ham Vazquez er ved at udvikle sig. Utrolig sjovt at folk ikke anede, undskyld sproget, En fucking skid om ham inden sæsonens start. Han minder mig utrolig meget om Callejon. Arbejdsivrig som en hest samt et rigtig godt kort i offensiven. Spændene! Han har klart overhalet Jese og endda James/Isco.

Ser vi James væk allerede til sommer? Zidane ser ud til at være godt og grundigt træt af hans attitude (lader til der er noget). Vi så ham slet ikke i dag!

Lukkede du øjnene de fem-seks gange i første halvleg hvor Ramos afleverede bolden direkte til en City spiller i farlige omstillings stituationer? 2. halvleg var god, men i første havde et bedre hold straffet Ramos og Pepe's sløsede afleveringer.

10 år 3 måneder siden #58 af LasseRMD
Det der vækker min begejstring er at City's to bedste offensive spillere (Aguero & Bruyne) er lukket helt ned i dag. Hvis samme arbejde kan gøres på hjemmebane, så ser jeg os videre - dog er Ronaldo og Benzema's skader nogle kæmpe strege i regningen. Det er virkelig vigtigt at have begge klar på Bernabeu, og helst i en meget bedre forfatning end den Benz var i, i første halvleg. David Silva skade kan dog også vise sig at blive uhyre ærgerlig for City, da jeg syntes at de havde momentum så længe han var på banen i dag.

Lad Bernabeu koge på onsdag med BBC tilbage på grønsværen!

10 år 3 måneder siden #59 af Roesen7
Det var godt nok en blandet pose bolsjer. En kamp som ikke gjorde mig synderligt klogere på styrkeforholdet klubberne i mellem og et resultat som i min verden ikke ændrer på det enkelte holds mulighed for videre avancement. Real har hjemmebanefordel, men City kan nøjes med uafgjort. Det må være tæt på det mest lige scenarie umiddelbart der kan opstilles før en returkamp.
City startede bedst, vi sluttede bedst. En dårlig fodboldkamp, hvor der ingen chancer blev taget.

De fleste af vores spillere arbejder fint for det, men offensivt mangler der noget power fra særligt Ronaldo. Ikke dermed sagt at hverken Lucas eller Jese var dårlige. De gjorde det begge fint i mine øjne, men der er selvfølgelig et niveau eller to til Ronaldo og Benz og det skal der selvfølgelig også helst når vi snakker verdensstjerner og deres reserver.

Bliver spændende onsdag. Tålmodighed bliver nøglen som vi så det i returen mod Wolfsburg.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 3 måneder siden #60 af PCBJ
Anden halvleg var rigtig fin og fornuftig fodbold med en midtbane hvor Modric og Kroos styrede spillet Marcelo synes jeg gjorde det pissegodt.. Det er altid nemt at kritisere men der er ikke så meget. De fik lukket ned for city og mange gode defensive aktioner. Bare ærgerligt de ikke fik scoret.. Hala Madrid

Leveret af Kunena Forum