Optakt: Flere franske forbandelser

10 år 2 måneder siden #13 af Pelle

Jaken skrev:

Pelle skrev: Jeg ser det godt nok lige omvendt. Jeg synes, at Jesé vil være en hindring på banen. Vi må gå ud fra, at City står forholdsvis kompakt - endnu mere end de gjorde på Etihad. Derfor har vi behov for en, som kan bryde de kæder ned med hurtige driblinger. Det kan hverken Ronaldo, Bale eller Jesé. De skal alle have plads at løbe på.

Lucas vil være ideel her. Og så kommer man ikke uden om, at han har gjort det over alt forventning i denne sæson. Den eneste fordel ved Jesé inde er vel, at Ronaldo kan ligge på venstrekanten? Men Jesé er bare ikke en naturlig CF, han falder alt for let igennem, når han ikke får en kant.
Og skulle man vælge mellem Jesé og Lucas på kanten, så er jeg klart mest til sidstnævnte.

Jeg frygter, at vi låser vores offensiv fuldstændig, når vi spiller med 3 spillere i front, som alle har de samme spidskompetencer - det bliver ganske enkelt for nemt at lukke ned for.

Helt enig.

En anden ikke uvæsentlig pointe er også at Lucas’ defensive arbejde vil være endnu vigtigere med Casemiro ude.

Den havde jeg ikke tænkt over, men jeg er helt enig. Lucas' aggressive genpres er uovertruffent, og han er bestemt ikke bange for at komme tilbage på egen banehalvdel for at presse på. Ved nærmere eftertanke er den lille spanier nok ved at vinde mit hjerte - jeg er dybt imponeret over hans tilgang til tingene.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #14 af BBB
Lucas fremfor Isco i aften. Jese kan for min skyld godt starte på toppen med Bale og Ronaldo på kanterne.

Sæt Isco/James ind, hvis vi kommer til at mangle et mål de sidste 25 minutter. Så er der også gået tilpas lang tid af kampen til at vi sikkert har fået en skade ;-)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #15 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Flere franske forbandelser
Husk www.realmadrid.com/real-madrid-tv

Spillerbussen ankommer snart. Der er mødt tusindvis af mennesker op ligesom mod Wolfsburg.

10 år 2 måneder siden #16 af asp3200
God kamp alle, vi får brug for det. Goooo Lucas;)

10 år 2 måneder siden #17 af BBB
Marcelo filmer, Ramos slår bevidst og Madrid appellerer for straffespark.

Frimann får os ikke til at se godt ud, når han drejer narrativet på den måde. Fy for satan hvor har kommentatorerne været dårlige indtil videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

10 år 2 måneder siden #18 af Dios

BBB skrev: Marcelo filmer, Ramos slår bevidst og Madrid appellerer for straffespark.

Frimann får os ikke til at se godt ud, når han drejer narrativet på den måde. Fy for satan hvor har kommentatorerne været dårlige indtil videre.

Kan du ikke fortælle mig hvor han siger noget som ikke passer?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 2 måneder siden #19 af Madridista28

BBB skrev: Marcelo filmer, Ramos slår bevidst og Madrid appellerer for straffespark.

Hvad er der galt med kommentatorerne? Jeg syntes ikke der er noget at klage over på nogen områder det er en god kamp.

10 år 2 måneder siden #20 af Dios
Jeg er godt nok ikke vild med Zidane's passivitet! Kan Real Madrid seriøst ikke bare få en træner, som vil holde momentum og smadre modstanderen. Real Madrid er jo ikke fantastiske. City er bare ikke bedre, men alligevel er vi tæt på at lukke dem ind i kampen, fordi vores midtbane vender rundt og spiller langsomt, fordi vi kommer foran 1-0.
Vi er seriøst 2-3 niveauer bedre end City, så forstår ikke hvorfor vi ikke bare spiller vores spil og blæser dem ud af banen. Nuvel, så skal Zidane sikkert tænke på sin fremtid, men jeg er da for alvor først usikker når Ramos og Pepé bliver presset bagtil med bolden på fødderne.
Modric er så sløset for tiden, og det er vores afleveringer også. Vi smider alt for nemt bolden væk.

Synes Ronaldo, Bale og Jesé konstellationen er kedelig. For få som vil have bolden, og for meget individuelisme i alle aktioner. Savner Benzema, som agere bindeleddet og typen som blander sig i kombinationerne. Man har talt meget om Isco og James, men jeg er nu mere bekymret for Jesé. Han er godt nok dårlig i alt hvad han foretager sig. Ind med det nye håb Lucas! Og det kan da kun gå for langsomt.

Endelig! Altså virkelig endelig viser Isco sit potentiale (igen). Vores klart bedste spiller, men han bliver selvfølgelig heller ikke presset, så han kan vende og dreje som det passer ham.

Det virker måske til at være et negativt indlæg, og det er det måske også, men jeg forventer bare de gør det bedre, og specielt når City er så hamrende elendige. Afliv dem nu i stedet for at spille deprimerende forsvarsspil afleveringer. 2-0 og kampen vil jo være afgjort. Der skal ikke mere til end et sløset boldtab fra Modric af, eller en hasarderet aflevering fra Ramos af før vi ryger ud.

Spil som Isco forhelvede da :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Dios.

10 år 2 måneder siden #21 af Pelle
Få nu bare Jesé ud, han bidrager jo ikke med noget som helst. God kamp af Isco, det er virkelig sådan noget, man har savnet fra ham.
Og så er det bare vildt, at Pepe imponerer mere, des ældre han bliver.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 2 måneder siden #22 af BBB

Dios skrev:

Kan du ikke fortælle mig hvor han siger noget som ikke passer?

Ramos var én gengivelse. Kunne ligeså vel være tilfældigt at han rammer ham. Marcelo kunne man ikke se for vinklen. Ift. til straffesparket, så var det ret klart at bold og hånd mødtes. Hånd-til-bold og bold-til-hånd er noget man talte om i lilleput, og det er ikke et argument for, at man godt må bruge hænder og arme til at gøre sig bredere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 2 måneder siden #23 af Kaká8
VI ER I MILANO!!!!

HALA MADRID Y NADA MAS

10 år 2 måneder siden #24 af Hansen
Man City: 3 skud, 0 på mål. Tak skal du have :D

Leveret af Kunena Forum