Optakt: Flere franske forbandelser

10 år 2 måneder siden #73 af Roesen7

ChrillRM14 skrev:

Roesen7 skrev:

ChrillRM14 skrev:

Roesen7 skrev: Jeg vil hellere vinde ligaen end CL. Men jeg synes stadig ikke det er værd at gamble med småskadet spillere i de to resterende ligakampe, hvis det måtte betyde at vi mangler spillere i finalen. Chancen for vi vinder ligaen er alligevel ikke specielt stor kontra chancen for at vinde CL, så der må man prioritere efter hvor chancerne er størst. Lad Navas, Carvajal, Casemiro, Bale, Benz, Cris og hvem der ellers måtte have ondt i stængerne sidde ude hvis det er nødvendigt mod Valencia og Depor.

Casilla
Danillo-Pepe/Varane-Ramos-Marcelo
Modric-Kroos-Isco
Lucas-Mayoral/Jese-James

Det er jo ikke et hold der er chanceløst mod hverken Valencia eller Depor, selvom det da er væsentligt dårligere end vores vante start-11er.

Nu er vi i slutningen af sæsonen, og der begynder at være en uge mellem kampene frem til d. 28 maj. Skulle vi spare spillere, så er det løb altså ved at være kørt - skadede spillere skal ikke spille, det giver sig selv, men jeg ser ingen grund til at begynde at næsten eksperimentere med tingene. Spillerne når da at blive klar til CHL-finalen, men med tanke på, at der to kampe tilbage i ligaen og en (meget lille dog) chance for faktisk at vinde den, så skal vi selvfølgelig give den fuldt skrald alle de resterende kampe.
Ellers går der næsten sommerferie i den, når vi når til finalen. Især Benzema vil jeg gerne se spille noget mere, så han når at komme i kampform igen. En Benz mod Atletico, der ikke kan tæmme en bold er jo træls for at sige det på godt jydsk...

Hvordan er det du siger forskelligt fra hvad jeg skriver? :-)

Hm, jeg læste det måske lidt for hurtigt imellem fredagsølene hehe... mente, at du havde insinueret, at vi ikke skulle tage chancer overhovedet med nogle af de spillere, der har været præget af usikkerhed den seneste tid, og at alt går ind på at "hvile" stjernespillerne med finalen i mente :)
Som Dios skriver, så bør Casemiro og Ronaldo selvfølgelig spille resten af kampene, og at kampene i ligaen bør tages 100% seriøst i stedet for, at alt kommer til at blive en forberedelse til d. 28.

Helt fair :-)
Jeg understreger - folk der er friske nok til at spille, skal da selvfølgelig på banen, men Benzema skal i mine øjne f.eks. ikke på banen før han er 100% klar. Det synes jeg simpelthen ikke er værd at satse. Jeg er ærligt også bekymret for at både Ronaldo og Bale skal spille, for muskelskader er drilske og Ronaldo presser sig nok for langt og Bale er glasben. Uanset hvad, så må man stole på staben ved bedst, selvom det ikke altid virker sådan ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #74 af asp3200
Arbeloa som front angriber så tager vi ligaen og chl.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #75 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Flere franske forbandelser
Danilo skal opereres i anklen når sæsonen er slut.

Det bedste indkøb vi kan gøre til sommer er en ny lægestab.

Leveret af Kunena Forum