Optakt: Flere franske forbandelser
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men jeg er generelt enig. Kampen skal lukkes, for vi har overtaget. Første halvleg var rigtig god!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Med alle mand klar, så bliver vi altså rigtig stærke. Defensivt er vi utroligt kompakte og konsekvente, midtbanen er god, og offensiven mangler kun lidt finpudsninger.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
2001-2002, så skulle vi vente helt til 2014. Denne gang kun 2 år. Hvor fedt.
Fornuftig kamp, hvor man dog bør presse lidt mere på for en 2-0 scoring. Ramos spillede en fantastisk kamp i forsvaret. Intet kom forbi ham.
ChrillRM14 skrev: Om det var forventet eller ej: Vi er kræftedeme i finalen! Så er sæsonen pludselig også resultatmæssig til at redde :D Skide værd med, hvor "let" vejen til Milano var - vinder vi over Atletico, så har vi vundet over det velnok stærkeste europæiske hold i de seneste par år (y)
Med alle mand klar, så bliver vi altså rigtig stærke. Defensivt er vi utroligt kompakte og konsekvente, midtbanen er god, og offensiven mangler kun lidt finpudsninger.
Et af de områder hvor jeg synes vi har forbedret os siden årsskiftet, er især i genpresset og boldomgangen, hvor vi formår at kontrollere spillet uden at det ender i ligegyldigt tiki taka, men oftest resulterer i pludselige stikninger frem i banen til fløjene, hvorved hele spillet presses frem mod modstanderens mål.
Carvajal spillede helt fantastisk i dag. Super konsekvent.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Raúl 7
- Gæst
-
Synd Bales hovedstød tager træværket og Modric tror han er offside. Det gjorde kampen lidt for spændende. Men stærk indsats. Det virkede som om varmen var vores 12. mand i dag.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Raúl 7
- Gæst
-
Pelle skrev: Hvornår vandt vi sidst over Atletico? Var det virkelig i knockout-fasen i CL sidste år?
Jep, 1-1 og 0-1 i denne sæson.
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev: Hvornår vandt vi sidst over Atletico? Var det virkelig i knockout-fasen i CL sidste år?
Deprimerende... Den bliver virkelig hård! Der er kun 5 spillere tilbage på Atléticos hold i forhold til det hold, vi mødte i 2014. Jeg ser dem som værende stærkere nu. D. 28 maj bliver bare en af de dage fyldt med angst og koldsved :-D
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev:
Raúl 7 skrev:
Deprimerende... Den bliver virkelig hård! Der er kun 5 spillere tilbage på Atléticos hold i forhold til det hold, vi mødte i 2014. Jeg ser dem som værende stærkere nu. D. 28 maj bliver bare en af de dage fyldt med angst og koldsved :-D
Det er virkelig den værste modstander at møde... Ikke blot grundet de seneste års indbyrdes kampe, men også fordi det er en finale, hvor spillet hurtigt kan gå på Atleticos præmisser... Meeeen jeg tror omvendt heller ikke, Atletico er synderligt jublende over at skulle møde os. Vi er bedre nu en på noget andet tidspunkt i denne sæson - Det ligner for en gang skyld, at vi kan formtoppe i slutningen af året.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu