Bayern lejer James de næste 2 år

6 år 8 måneder siden #25 af Kasillas
transfermarkt.com skriver at James har frem til 2019:

www.transfermarkt.com/james-rodriguez/profil/spieler/88103

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #26 af JesperA

Mathiaska skrev: Der bliver meldt vidt forskellige beløber i spansk og tysk presse, jeg stoler nok mest på de tyske medier.

Det er vel ret beset en fidus fra Bayern, som Perez er gået med til. Deres motiv må være at omgå FFP, som vi så dem gøre det med Coman og Juve med Cuardado (staveplade).

Det der undrer mig mest er, at James skifter til en klub, som ikke ser ud til at spille med en 10'er - igen. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men de gange jeg så Bayern i sidste sæson - eller tjekkede deres opstillinger - var det altid Carlo's klassiske 4-3-3er?
Så enten ændres udgangspunktet en anelse i deres spillestil, ellers kommer James igen til at figurere på 8'eren eller kanten. Virker sært.

Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, gælder reglen om at spilleren ikke må spille med klubben der ejer ham, kun i nationale ligaer. Så medmindre der er noget særlig i kontrakten herom, kan James være på banen, hvis det er os der skal eskapere dem ud igen næste sæson.

Godt for James at komme videre - det passer ind i alles planer.

Real sparer en formue i løn, og bliver formentlig kompenseret godt, hvis man i sidste ende ikke udnytter optionen, og får en 2 år ældre James tilbage med et år på kontrakten.

Man må formode James kender Ancelotti og har talt med ham omkring det hele, eftersom han er hentet på direkte opfordring af ham.

James må godt spille med Bayern i Champions League. Klausuler omkring begrænsning af dette er ved regelsætning fra UEFAs side ulovliggjort. Dette blev gjort klart af UEFA da Chelsea ville have denne klausul indført i Cortouis lejekontrakt med Atletico (www.uefa.com/uefachampionsleague/news/ne...088774.html#/photos/)

Så Morientes og Morata kan sagtens få selskab... Morata var nok i princippet faktisk solgt med tilbagekøbsklausul, der dog i praksis fungerede som en lejeaftale hvor Juventus havde et økonomisk incitament i at bruge ham meget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #27 af JesperA

Kasillas skrev: transfermarkt.com skriver at James har frem til 2019:

www.transfermarkt.com/james-rodriguez/profil/spieler/88103


Ja i Bayern Munchen.

Current club: Bayern Munich Bayern Munich
In the team since: Jul 11, 2017
Contract until: 30.06.2019
Contract option: buying option
Loan club: Real Madrid
Contract there until: 30.06.2020
Følgende bruger(e) sagde tak: Kasillas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #28 af Real HWL
Vi har givet Bayern og Ancelotti et lille plaster på såret efter de 2 offside mål vi fik foræret i returkampen. Så gider vi heller ikke høre mere brok over det ;) Jeg er bare glad på James vegne. Han er kanon god fodboldspiller der fortjener at spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, nono, Zyconith, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #29 af Dios
JesperA skrev:

Og hvis man betvivler om han kan gøre det uventede kan man bare søge på Marc Bartras navn på youtube, så er det det første der kommer frem :P


Hvis det uventede kommer hver 3. sæson, så glæder jeg mig til denne sæson her :D Er du dum et elendigt argument, når det er 3 sæsoner siden, og der intet har været siden haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #30 af Zyconith
Så har man været ude at cykle et par timer and all hell has broken loose...

Men jeg må da erkende, at jeg undrer mig lidt over hvordan alle de Real Madrid fans der har talt om James som om han hørte til i den somaliske pendant til serie-6 (tvivler på der eksisterer en liga i landet), nu mener at prisen er alt for lav? Han var måske ikke så ringe igen eller...?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #31 af Pelle

Zyconith skrev: Så har man været ude at cykle et par timer and all hell has broken loose...

Men jeg må da erkende, at jeg undrer mig lidt over hvordan alle de Real Madrid fans der har talt om James som om han hørte til i den somaliske pendant til serie-6 (tvivler på der eksisterer en liga i landet), nu mener at prisen er alt for lav? Han var måske ikke så ringe igen eller...?


Det her har jo absolut intet med James' kompetencer at gøre. Det er et spørgsmål om økonomi, og der taber Real stort i denne sag. Jeg tror dog, at der ligger mere i aftalen, end hvad vi lige ved. Så dårligt købmandskab besidder Florentino altså ikke - det er jo ikke FC Barcelona det her!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #32 af SR4

Zyconith skrev: Så har man været ude at cykle et par timer and all hell has broken loose...

Men jeg må da erkende, at jeg undrer mig lidt over hvordan alle de Real Madrid fans der har talt om James som om han hørte til i den somaliske pendant til serie-6 (tvivler på der eksisterer en liga i landet), nu mener at prisen er alt for lav? Han var måske ikke så ringe igen eller...?


Der er sgu da ingen der mener at han er så lidt værd at han skal lejes ud for derefter at sælges til en pris på sølle 60 mio.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #33 af Zyconith
Mon ikke de har styr på økonomien.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #34 af Daniel

Dios skrev: JesperA skrev:

Og hvis man betvivler om han kan gøre det uventede kan man bare søge på Marc Bartras navn på youtube, så er det det første der kommer frem :P


Hvis det uventede kommer hver 3. sæson, så glæder jeg mig til denne sæson her :D Er du dum et elendigt argument, når det er 3 sæsoner siden, og der intet har været siden haha :D


Men det var fandeme også et vildt ridt. Legendarisk vil jeg mene ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #35 af Pelle

Daniel skrev:

Dios skrev: JesperA skrev:

Og hvis man betvivler om han kan gøre det uventede kan man bare søge på Marc Bartras navn på youtube, så er det det første der kommer frem :P


Hvis det uventede kommer hver 3. sæson, så glæder jeg mig til denne sæson her :D Er du dum et elendigt argument, når det er 3 sæsoner siden, og der intet har været siden haha :D


Men det var fandeme også et vildt ridt. Legendarisk vil jeg mene ;-)


Ja, det svarer jo til Benzemas dribling mod Atletico. Once in a lifetime ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Brylle, Zyconith, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #36 af JesperA

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Dios skrev: JesperA skrev:

Og hvis man betvivler om han kan gøre det uventede kan man bare søge på Marc Bartras navn på youtube, så er det det første der kommer frem :P


Hvis det uventede kommer hver 3. sæson, så glæder jeg mig til denne sæson her :D Er du dum et elendigt argument, når det er 3 sæsoner siden, og der intet har været siden haha :D


Men det var fandeme også et vildt ridt. Legendarisk vil jeg mene ;-)


Ja, det svarer jo til Benzemas dribling mod Atletico. Once in a lifetime ;-)


Once in a lifetime, men på ugentlig basis i Premier League, og, hver gang han har haft en periode uden skader, også konsekvent i Real. Han spillede forrygende i starten af sæsonen. Målet mod Barceloma var for at fremhæve det mest gyldne øjeblik, hvor han ene mand sikrede Real et trofæ og trådte til i en kamp hvor Ronaldo ikke var der.. Men der har jo også været mange flere, kan da sagtens finde en lang række til dig, fra hver enkel sæson siden 2011. Langt flere end James, som blev købt pga et godt VM, og siden har bidraget med tæt på ingenting.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce