Bayern lejer James de næste 2 år
9 år 2 uger siden #73
af zizou21
Hala
Besvaret af zizou21 på emne Bayern lejer James de næste 2 år
^^ Helt enig... Det virker fuldstændig tåbeligt!
Vi kunne sagtens have scoret €65+ mil her og nu!
Vi kunne sagtens have scoret €65+ mil her og nu!
Hala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 2 uger siden #74
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Bayern lejer James de næste 2 år
Real Madrid havde ikke indgået i så dårlig en aftale, hvis der havde en seriøs interesse fra en anden klub. Der er ingen der gider James, ihvertfald ikke hvis man skal punge ud og det kan jeg egentligt godt forstå.
Marcas søde forsøg på at få aftalen til at se bare en smule fornuftig ud, ved at medregne lønnen med, er også langt ude.
Marcas søde forsøg på at få aftalen til at se bare en smule fornuftig ud, ved at medregne lønnen med, er også langt ude.
Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved Sahinovic.
9 år 2 uger siden #75
af El Siete
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Besvaret af El Siete på emne Bayern lejer James de næste 2 år
Enig. Det logiske må være at der simpelthen ikke har været den interesse pressen ellers har skrevet om, hvilket er mærkværdigt taget hans talent og status i sydamerika in mente, samt at en masse andre spillere ryger for astronomiske priser. Og/eller forholdet til United er så dårligt at Perez ikke er villig til at handle med dem.
Men udover at vi bibeholder det gode forhold til Bayern, så er det en helt tåbelig lav pris Bayern står til at skulle betale, samt vi forstærker vores største CL-konkurrent for håndører. Der Må simpelthen være mere til den sag, ellers giver det ikke mening.
Men udover at vi bibeholder det gode forhold til Bayern, så er det en helt tåbelig lav pris Bayern står til at skulle betale, samt vi forstærker vores største CL-konkurrent for håndører. Der Må simpelthen være mere til den sag, ellers giver det ikke mening.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved El Siete.
9 år 2 uger siden #76
af R7CR7GB11
Det kan jeg snildt. Det burde ikke vaere et problem. De 10 kilo inkluderer naturligvis ikke afskrivning, da vaerditab var manifesteret i salgspris i eksemplet.
Du kan ogsaa komme over til mig USA - saa kan du gafle en Huracán for under 1.5 mil ;-)
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Bayern lejer James de næste 2 år
Dios skrev: R7CR7GB11 skrev:
For 1 aar siden koebte jeg en Ferrari for 3 millioner, der i alt koster mig 10.000,- pr. maaned
Hvis du kan finde mig en Ferrari til den pris, så skriv lige pb, så er jeg nemlig utrolig interesseret :D
Det kan jeg snildt. Det burde ikke vaere et problem. De 10 kilo inkluderer naturligvis ikke afskrivning, da vaerditab var manifesteret i salgspris i eksemplet.
Du kan ogsaa komme over til mig USA - saa kan du gafle en Huracán for under 1.5 mil ;-)