Bayern lejer James de næste 2 år

9 år 3 uger siden #37 af Dios

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Dios skrev: JesperA skrev:

Og hvis man betvivler om han kan gøre det uventede kan man bare søge på Marc Bartras navn på youtube, så er det det første der kommer frem :P

Hvis det uventede kommer hver 3. sæson, så glæder jeg mig til denne sæson her :D Er du dum et elendigt argument, når det er 3 sæsoner siden, og der intet har været siden haha :D

Men det var fandeme også et vildt ridt. Legendarisk vil jeg mene ;-)

Ja, det svarer jo til Benzemas dribling mod Atletico. Once in a lifetime ;-)

Og så var der selvfølgelig også lige hans fremragende dribletur imod Sevilla ;) Gem dit had til kæresten. Vi andre gider ikke at hører på det :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 uger siden #38 af Pelle

JesperA skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Og hvis man betvivler om han kan gøre det uventede kan man bare søge på Marc Bartras navn på youtube, så er det det første der kommer frem :P

Hvis det uventede kommer hver 3. sæson, så glæder jeg mig til denne sæson her :D Er du dum et elendigt argument, når det er 3 sæsoner siden, og der intet har været siden haha :D

Once in a lifetime, men på ugentlig basis i Premier League, og, hver gang han har haft en periode uden skader, også konsekvent i Real. Han spillede forrygende i starten af sæsonen. Målet mod Barceloma var for at fremhæve det mest gyldne øjeblik, hvor han ene mand sikrede Real et trofæ og trådte til i en kamp hvor Ronaldo ikke var der.. Men der har jo også været mange flere, kan da sagtens finde en lang række til dig, fra hver enkel sæson siden 2011. Langt flere end James, som blev købt pga et godt VM, og siden har bidraget med tæt på ingenting.

Jeg er ikke helt sikker på, hvorfor du quoter mig?

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 3 uger siden #39 af Pelle

Dios skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Og så var der selvfølgelig også lige hans fremragende dribletur imod Sevilla ;) Gem dit had til kæresten. Vi andre gider ikke at hører på det :D

Haha mit had til Benzema er en flig af det, du har opbygget til Bale. Man skulle næsten tro, at din kone havde været på ham! :-D

9 år 3 uger siden #40 af Dios

JesperA skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Once in a lifetime, men på ugentlig basis i Premier League, og, hver gang han har haft en periode uden skader, også konsekvent i Real. Han spillede forrygende i starten af sæsonen. Målet mod Barceloma var for at fremhæve det mest gyldne øjeblik, hvor han ene mand sikrede Real et trofæ og trådte til i en kamp hvor Ronaldo ikke var der.. Men der har jo også været mange flere, kan da sagtens finde en lang række til dig, fra hver enkel sæson siden 2011. Langt flere end James, som blev købt pga et godt VM, og siden har bidraget med tæt på ingenting.

Så skal jeg da lige love dig for der er dømt historietime haha :D

Bortset fra at James selvfølgelig scorede flere mål og flere assist end Bale sidste sæson, og personligt vil jeg også mene, at James spillede en bedre sæson, selvom han blev til 3. og 4. valg i sæsonen. Det var faktisk kun sidste sæson Bale havde en statistisk bedre sæson end James, men ja lad os da endelig hylde vores klart dårligste offensive spiller :D

Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

9 år 3 uger siden #41 af Pelle
Som jeg har nævnt før, er jeg kæmpe fortaler for at Bale sælges hvis prisen er rigtig. Han skal hvert fald vise noget helt ekstraordinært i den kommende sæson.

Men det er direkte pinligt, at du altid henholder dig til statistikker, når snakken falder på Bale, Dios. Det er lige omvendt med Benzema, hvor man "ikke kan bruge statistikkerne" til noget. Det er så latterligt dobbeltmoralsk.

9 år 3 uger siden #42 af Sahinovic
Ja, lad os endeligt tage fat i Bales generelle spil for Real Madrid, det har i den grad været imponerende.

Florentino Pérez

9 år 3 uger siden #43 af DarioGomez
...niveauet herinde ... *eyeroll*

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 3 uger siden #44 af Pelle

Sahinovic skrev: Ja, lad os endeligt tage fat i Bales generelle spil for Real Madrid, det har i den grad været imponerende.

På ingen måde :-) Derfor bør han skippes videre, men de fleste er nok enige i, at det bliver ved drømmen - intet peger på, at Bale sælges. Derfor skal han virkelig levere en pragtsæson, for der kan umuligt være mere line til ham.

9 år 3 uger siden #45 af Kassow-Rossing

JesperA skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Nu er niveauet bevist i Premier League på papiret, på banen og på titlerne flere niveauer under niveauet i La Liga både i toppen i midten og i bunden. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det en segunda liga til sammenligning.

Derfor kan der nogle gange være svært at sammenligne. Bale fik jo uanede mængder af plads i den liga. Den slags mangel på pres finder man aldrig i Spanien. Desværre.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 uger siden #46 af Sebberg

Kassow-Rossing skrev:

JesperA skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Nu er niveauet bevist i Premier League på papiret, på banen og på titlerne flere niveauer under niveauet i La Liga både i toppen i midten og i bunden. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det en segunda liga til sammenligning.

Derfor kan der nogle gange være svært at sammenligne. Bale fik jo uanede mængder af plads i den liga. Den slags mangel på pres finder man aldrig i Spanien. Desværre.

Rolig nu makker - så er der sgu heller ikke større forskel.

Bale fik mere plads i England, fordi holdene kunne gå højere op i banen mod Tottenham, og fordi holdene typisk ikke tør det samme mod Real Madrid. I forhold til niveauforskellene så er det korrekt, at Real Madrid, Barcelona og delvist Atlético er niveauer over PL-topholdene, men hvis du kigger fra plads 4-20 i de to ligaer, så vil jeg sgu ikke mene, at der er stor forskel. I hvert fald ikke nok til at kalde det en segunda liga.

9 år 3 uger siden #47 af Dios
Pelle skrev:

Haha mit had til Benzema er en flig af det, du har opbygget til Bale. Man skulle næsten tro, at din kone havde været på ham! :-D

Som jeg har nævnt før, er jeg kæmpe fortaler for at Bale sælges hvis prisen er rigtig. Han skal hvert fald vise noget helt ekstraordinært i den kommende sæson.

Men det er direkte pinligt, at du altid henholder dig til statistikker, når snakken falder på Bale, Dios. Det er lige omvendt med Benzema, hvor man "ikke kan bruge statistikkerne" til noget. Det er så latterligt dobbeltmoralsk.

Jeg har aldrig haft et had til Bale. Jeg bryder mig bare ikke om dårlige fodboldspillere. Jeg har det med Bale, som langt de fleste har det med Danilo. Det handler ikke om had, men om at spilleren simpelthen bare ikke er god nok. Bale's spil har jo ikke ændret sig fra hans debutkamp til nu, men til gengæld er der mange fans herinde som har ændret syn på om han skal sælges eller ej. Inkl. dig selv, som vel nok var hans største fortaler i 2? sæsoner? Det er seriøst lige før jeg savner Arbeloa og Di María på den højrekant, for så dårlig syntes jeg Bale er.

Mit problem med statistik, subjektivitet mht. spillet på banen og Bale er bare, at jeg vitterligt synes Bale er den mest overvurderede spiller i nyere tid. Jeg syntes virkelig han spiller en elendig omgang fodbold, hvor han er så underlegen i alt han foretager sig. Det er min mening, og den måde jeg analysere fodbold på. Du har måske en anden mening, og derfor bliver statistikken nødt til at komme i brug, og det samme når snakken falder på Benzema.

Vil du ikke citere mig, hvor jeg siger, at man ikke skal bruge statistikken på Benzema? Jeg vil gerne medgive, at jeg ikke mener mål er alt, og det ikke er det en spiller skal vurderes efter. Det er bare ikke helt det samme som det du siger :)

9 år 3 uger siden #48 af Pelle
Det er altså lidt noget vrøvl, undskyld mig. Jeg var fortaler for Bale, fordi jeg så objektivt på det, han tilførte holdet. Jeg kigger ikke kun på, at spillet skal være teknisk og smukt, men i en lang periode var Bale bare hamrende effektiv uden det nødvendigvis var prangende eller pænt.

Vi kan godt debattere på statistikker, men hvis vi skal det, hvorfor er Benzema så overhovedet et emne? Han stats sutter røv. Alligevel er du mega fan af manden, fordi han - ifølge dig - tilfører holdet noget andet end blot mål. Sådan havde jeg det med Bale i en lang periode, hvor han var den, der skabte mest offensivt, synes jeg. Det ændrer dog ikke på, at han skal sælges eller stramme gevaldigt op, men det har vi jo været enige om længe.

Jeg stoler da også på, at du så Benzema solgt, hvis han havde haft en ligeså elendig sæson som Bale, for det er gudhjælpemig også begrænset, hvad han har tilbudt RM i sine efterhånden mange år i klubben.

Vi ved jo begge to, at det er et sandfærdigt citat, men nej - selvfølgelig gider jeg ikke ligge og rode gamle posts igennem for at finde det. Både du, jeg og alle andre ved, at det er blevet sagt og skrevet :)

Leveret af Kunena Forum