Truppen mod Valencia, 2. spillerunde

8 år 9 måneder siden #13 af Doc.juego

DarioGomez skrev: Men er det, I efterspørger, ikke overdreven respekt for gæsterne?

Vi er på hjemmebane. Vi er verdens bedste hold. Naturligvis skal vi stille offensivt op og gøre Marcelino så forvirret som muligt

Tja.. jeg håber du har ret :)
Mindes bare at Valencia har det med at drille, og spille sig gevaldigt op mod Madrid. Samtidig er jeg ikke tryk ved casemiro som CB. Han er fantastisk som CDM, men jeg tvivler på ham i forsvaret. Og uden en ordentlig CDM til at beskytte forsvaret lidt, så kan det måske blive farligt.

Eller måske kører vi den ud på røv og albuer. Det håber jeg alligevel ;) god kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #14 af madrid2000
Kan man efterhånden holde Asensio på bænken?

Hvor er han i sindssyg form :-)

8 år 9 måneder siden #15 af Sahinovic
Når man så har lagt bolden af, så søger man mod mål så man kan spille dig igen Bale, lidt ligesom Ronaldo altid gør (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

8 år 9 måneder siden #16 af Steen
Nå, i det mindste har vi en angriber der kan vinde os ka.... Vanvittigt at vi satser på de uduelige BB. Benzema er en afdanket angriber, der ikke bidrager til andet end enkelte gode afleveringer. Det er en joke uden lige, at han er vores 9'er. Overdrivelse fremmer forståelsen, men han er ikke god nok til at være vores front-angriber. Bale ... Ja, hvad kan han overhovedet?
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #17 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
Jeg savner Kroos i dag, så jeg håber at man får Kovacic eller Llorrente ind og skubber Kroos frem på sin plads, så han kan sprudle. Det er spild af klasse at misbruge Kroos og Modric på at holde balancen. Så må man tage Bale eller Benzema ud. Benzema kommer egentlig frem til en del i dag, så jeg ville pille Bale ud.

8 år 9 måneder siden #18 af mohbar
altså hvor er Bale i vores kontrafaser!!! stort set altid udenfor rækkevidde. jeg mener at han blot fylder en andens plads. SÆLG.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #19 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Valencia, 2. spillerunde

Brylle skrev: Jeg savner Kroos i dag, så jeg håber at man får Kovacic eller Llorrente ind og skubber Kroos frem på sin plads, så han kan sprudle. Det er spild af klasse at misbruge Kroos og Modric på at holde balancen. Så må man tage Bale eller Benzema ud. Benzema kommer egentlig frem til en del i dag, så jeg ville pille Bale ud.

Nevermind. Manden kan ikke ramme bolden. Ud med Benzema.

8 år 9 måneder siden #20 af Steen
Endelig ser vi noget godt fra Bale, som med et fremragende indlæg giver Benzema en chance, som man skal score 10/10 gange. Men selvfølgelig formår han at misse, selvom han er 2 meter væk fra målet.

Oooog det skete igen. Han er sgu helt ude at skide.

8 år 9 måneder siden #21 af elle44
For fanden Benz, skal bolden ligge helt stille 1 meter foran målet og målmanden være væk før han kan score??

8 år 9 måneder siden #22 af RGBlanco
Seriøst Benzema, hvad fuck...

8 år 9 måneder siden #23 af madrid2000
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Doc.juego, elle44, mohbar, Cristiano Ronaldo, RGBlanco

8 år 9 måneder siden #24 af Tobicm
Hold nu helt k**** hvor er benzema dog ufatteligt ringe... det kunne godt gå hen og blive en svær sæson uden angribere

Leveret af Kunena Forum