Cristiano Ronaldo vinder The Best-prisen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det var helt uden spænding og overraskelse, at Cristiano Ronaldo her til aften vandt The Best-trofæet.
Efter et forrygende forår, hvor han nærmest egenhændigt sikrede Real Madrid en CL-finaleplads og scorede to mål i den, var der ikke andre muligheder.
De øvrige nominerede var Lionel Messi og Neymar.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er fuldstændig ligeglad, hvad der vinder, da jeg holder med Real Madrid og ikke klubbens spillere. De forsvinder med tiden; det gør selve klubben heldigvis ikke. Derfor er kåringen som det 20. århundredes største klub velsagtens også den eneste kåring, jeg for alvor har fundet speciel.
Omvendt er det godt gammeldags tragikomisk at notere sig, hvor mange - forhåbentlig - unge mennesker, der efter kåringen har travlt med at forsvare hhv Messi og Cristiano. Who the f*** cares?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Ligesom Messi heller ikke kunne vinde Balon D'or fire år i træk uden at være på datidens Guardiola-hold.
Det går egenligt lige op.
At titler fylder for meget i afstemningen er en anden sag.
- Brylle
- Gæst
-
Man håber vel på det bedste for klubbens spillere alligevel? Uanset ens holdning til Ronaldo så er det en spiller som vil huskes som en legende.DarioGomez skrev: Jeg er altså lidt “nå ok” omkring de her priser. Det er meget mere et show og en mulighed for FIFA for at godtgøre sig selv, end det er noget andet.
Jeg er fuldstændig ligeglad, hvad der vinder, da jeg holder med Real Madrid og ikke klubbens spillere. De forsvinder med tiden; det gør selve klubben heldigvis ikke. Derfor er kåringen som det 20. århundredes største klub velsagtens også den eneste kåring, jeg for alvor har fundet speciel.
Omvendt er det godt gammeldags tragikomisk at notere sig, hvor mange - forhåbentlig - unge mennesker, der efter kåringen har travlt med at forsvare hhv Messi og Cristiano. Who the f*** cares?
Jeg glæder mig på klubbens vegne over den store høst ved aftenens awards. Ronaldo er den bedste der nogensinde har rørt en fodbold og derfor glæder jeg mig over at klubbens største stjerne får som fortjent.
Derfor er jeg super glad når folk i klubben anerkendes for et flot stykke arbejde.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
At FIFA, så har opsat det som et SHOW, kan sagtens kritiseres og sikkert også måden kåringen bliver afgjort på.
At holde kun med klubben og ikke dets spillere, hmm sjov holdning for uden de gode spillere og uden klubbens evne til at tiltrække disse fantastiske spillere, så var Real Madrid nobody!!!
Klubben er kåret for at været 20. århundrets bedste klub set på de titler som er hevet hjem, af spillere der har været enormt vigtige for klubben som Ronaldo, Raúl, Figo, Roberto Carlos, Di Stefano osv. Og det er jo ikke alle der forsvinder !!!!
Flere spillere i gennem tiden, har det med at komme tilbage som trænere eller for at have andre roller i klubben.
Udtalelsen du kommer med her Dario Gomez, handler måske om, at du ikke forstår hvordan en fodboldklub hænger sammen. Nok er Real Madrid verdens største fodboldklub, men du finder de samme type mennesker og klubfolk i Real Madrid med samme tilgang til spillet og klub liv som små klubber i Danmark. Spillere der hænger ved i klubben og hjælper de unge Canteranos, eller ender som præsidenter og sportsdirektører, er dem som også har været med til at skabe Real Madrid. Ja Gago er nok en spiller mange glemmer mens andre sidder fast i folks hukommelse om mange år. Men det er spillerne der er med til at skabe den historie vi elsker Real Madrid for! Om 20 år snakker man om CR7, Raúl, Zidane, Hierro og de store kampe de spillede og titler de vandt.
Især falder udtalelsen meget uheldigt, når man har en historisk fantastisk person som Don Santiago Bernabeu, der selv startede som spiller, blev træner og presi for kkubben.
Og gu er en Messi/CR7 debat en af de mest debatteret emner og jeg springer dem over hver gang! Men det er da ikke sagens kerne!
MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Kimbo skrev: Mener folk det vitterligt når de skriver Ronaldo er den bedste spiller der nogensinde har rørt en bold ? Det er godt nok skræmmende læsning. Han står laaaangt nede i rækken på min liste af Madrid legender.
Se, det er skræmmende læsning!
Ronaldo er blandt verdens bedste fodboldspillere nogensinde. Ja, han er vel sagtens i top-5, hvis jeg skal anskue debatten objektivt og ikke subjektivt. I Real Madrid er han allerede en kæmpe legende, og hvis ikke man som fan anerkender det nu, så kommer man til at anerkende Ronaldos tid i Real Madrid, når portugiseren ikke længere er aktiv som spiller i klubben. Han er minimum i top-3.... det er ham , Raúl og Alfredo di Stefano. Rækkefølgen kan altid diskuteres, men ikke Ronaldos tilstedeværelse i toppen på listen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev: Mener folk det vitterligt når de skriver Ronaldo er den bedste spiller der nogensinde har rørt en bold ? Det er godt nok skræmmende læsning. Han står laaaangt nede i rækken på min liste af Madrid legender.
Alle tiders topscorer i Real Madrid, på vej mod 4 Ballon d’Or i Real Madrid-trøjen, en af dem med flest assist gennem tiderne, del af et af de mest succesfulde Real Madrid-hold i historien (3 Champions League trofæer). Spillere som Figo, Zidane og Ronaldo Lima kommer ikke i nærheden set på meritter, titler, succes, mål og assist.
Så kan det være knap så vigtigt, om ovenstående havde en “pænere” spillestil eller bedre boldbehnadling.
1. Ronaldo
2. Di Stéfano
3. Raúl
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid