Cristiano Ronaldo vinder The Best-prisen

8 år 9 måneder siden #37 af Kimbo

ertmann6363 skrev: Stop nu Kimbo :) Ronaldo er uden nogen somhelst tvivl med i kategorien "den bedste der nogensinde har rørt en bold" hvad der er skræmmende er at du har et problem med at folk ikke er enige med dig??

han er med lang afstand den bedste Real spiller i historien. og det er sagt med den yperste respekt for vores legender.
#værlidtobjektiv

Haha holy shit, med afstand endda? Og du snakker om objektivitet :-P
Det bliver sjovere og sjovere det her.

Edit - Det er så ærgerligt at fodbolden er endt ud på denne måde, det handler udelukkende om mål mål mål. Folk er komplet ligeglade med opførslen på banen, spillet, det lækre, detaljen. Ronaldo kommer ikke 1 km i nærheden af Raul (eller flere andre for den sags skyld) i min bog, om han så scorer 1000 mål mere, han spiller for sig selv og er udelukkende kun på holdet for personlig hæder.
Udover det så kan manden vitterligt intet udover at stå i boksen og sparke dem ind, og til det skal han efterhånden også have chancerne serveret på et sølvfad for. Han er miles away fra tidligere form, og det kan de fleste vidst godt se.
At han er en komplet krukke, råber af dine kammerater, fejrer kun sine egne mål, slår og sparker modstandere for et godt ord mens han selv diver ved den mindste mulighed, det er altså bare ikke fede karakteristika i min bog.
Det tydeligt at flere brugere herinde er større fan af Ronaldo end af holdet Real Madrid.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #38 af mohbar

Kimbo skrev:

ertmann6363 skrev: Stop nu Kimbo :) Ronaldo er uden nogen somhelst tvivl med i kategorien "den bedste der nogensinde har rørt en bold" hvad der er skræmmende er at du har et problem med at folk ikke er enige med dig??

han er med lang afstand den bedste Real spiller i historien. og det er sagt med den yperste respekt for vores legender.
#værlidtobjektiv

Edit - Det er så ærgerligt at fodbolden er endt ud på denne måde, det handler udelukkende om mål mål mål. Folk er komplet ligeglade med opførslen på banen, spillet, det lækre, detaljen. Ronaldo kommer ikke 1 km i nærheden af Raul (eller flere andre for den sags skyld) i min bog, om han så scorer 1000 mål mere, han spiller for sig selv og er udelukkende kun på holdet for personlig hæder.
Udover det så kan manden vitterligt intet udover at stå i boksen og sparke dem ind, og til det skal han efterhånden også have chancerne serveret på et sølvfad for. Han er miles away fra tidligere form, og det kan de fleste vidst godt se.
At han er en komplet krukke, råber af dine kammerater, fejrer kun sine egne mål, slår og sparker modstandere for et godt ord mens han selv diver ved den mindste mulighed, det er altså bare ikke fede karakteristika i min bog.
Det tydeligt at flere brugere herinde er større fan af Ronaldo end af holdet Real Madrid.

Hvis Ronaldo scorede 1000 mål for Real => formentlig masser af succes for klubben = fans glæde.
Jeg tror at du inderst inde ville ønske at han ikke scorede mange mål for Real. Så hvem er "rigtig" Real fan..?

Fordi man kan lide Ronaldo og ønsker ham al succes er da ikke lig med man sætter ham højere end alt andet inkl klubben!? Sammen med Zidane, Maradona, Cannavaro er Ronaldo en af mine absolutte favoritter og jeg mener at han er blandt de allerypperste der nogensinde har spillet fordbold. Og samtidig så har jeg stor stor respekt for de spillere der formår gennem intensiv træning og dedikation at blive og (forhåbentlig) forblive på så utroligt højt niveau - ja- faktisk forbedre sig kontinuerligt!

Derudover så også stor respekt for manden for både han personlighed på og uden for banen. Den fremtoning på banen oser af vinderinstinkt og ærgerrighed og viser hvordan en dreng der blev født og i sin barndom var fra fattige kår gik hen og udviklede til den han er idag.

Og sådan er fodbold jo også! Man holder med et hold, har favoritspillere, trænere, bedste forsvarsspillere, bedste målmænd, angrebsspillere, bedste venstrefod, frisparkskytte meste fair spiller, bedste klub i DK, Spanien, Italien...absolut bedste klub osv osv. Det ene eliminerer ikke det andet. Og os der kan lide Ronaldo og Real Madrid er da bare mere glade lige nu fordi verdens bedste spiller i vores klub. :-)
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved mohbar.

8 år 9 måneder siden #39 af Sebberg
De fleste af jer kender jo min holdning til debatten, hvor jeg befinder mig i den gruppe, der mener, at Messi er en meget bedre fodboldspiller end Ronaldo.

Alligevel finder jeg det sgu lidt søgt at brokke sig i denne omgang. Det er sgu svært at pille ved portugiserens fortjeneste, når han ud over at vinde de to vigtigste trofæer, præsterer sådan en periode fra marts til maj.

Det var jo en magtdemonstration uden lige med vigtige mål efter vigtige mål, og de fleste af dem var sgu ganske nydelige mål. Og så er det jo vel og mærke også mod absurd stærke modstandere.
Følgende bruger(e) sagde tak: interfigo

8 år 9 måneder siden #40 af ertmann6363
wauw du ska virkelig tage dig sammen! Du konkluderer at ronaldo kun går efter personlig hæder, og du konkluderer at dem som er kæmpe fan af ham sætter ham over klubben og alt andet?? du skal virkelig tage en dyb indånding og så gå i seng din tegning

8 år 9 måneder siden #41 af Administrationen
forum.madridista.dk/index.php/forum/husregler

Vi tænker, at punkt 2, 9 og 10 begynder at have interesse i denne tråd, som vi gerne vil have tilbage på sporet.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #42 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Cristiano Ronaldo vinder The Best-prisen

Kimbo skrev: Det tydeligt at flere brugere herinde er større fan af Ronaldo end af holdet Real Madrid.

Ej hold nu op. Man kan godt have en holdning til Ronaldo som er modsat din uden at være mere fan af ham end klubben. Jeg synes det er en kedelig bemærkning at smide efter folk i en ellers fin debat. Uanset om du kan lide det eller ej, så er Ronaldo en del af klubbens spillere og han er måske den som på banen har bidraget til allermest for holdet nogensinde. Skulle jeg vælge den jeg bedst kan lide, så var det nok også Raul, jeg var gået med, men det må siges at være en lille del af emnet, når vi snakker om den største i historien.

8 år 9 måneder siden #43 af ChrillRM14
@Kimbo
Sig mig, hvordan sidder du hjemme i stuen og reagerer, når Ronaldo redder Real Madrid igen og igen, eller scorer de der mega vigtige mål på Campen eller på Allianz Arena? Bliver du arrig? Når man er Real Madrid-fan er man vel implicit fan af klubbens spillere i mere eller mindre grad? Eh? Dit 'had' mod Ronaldo synes jeg er fuldstændig grundløst. Du udstiller ham jo som det 21.århundredes største slyngel? :D

Diskussionen om Ronaldos personlighed har været kørt igennem efterhånden ret mange gange, men det bør da være umuligt at kunne konkludere, at Ronaldo kun spiller for sig selv og sætter personlig hæder over alt andet. Det gavner jo ingen debat, at man blot smider løse beskyldninger op i luften, som der jo ingen reel mulighed er for sagligt at debattere...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 9 måneder siden #44 af Real HWL

Kimbo skrev:

#værlidtobjektiv

Og hvad så om han kun går op i sit hår, krop og personlig hæder... I sidste ende gavner det jo Real Madrid!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 9 måneder siden #45 af Kimbo
Jøsses, man kan virkeligt ikke sige det mindste negative om Ronaldo uden at blive overhældt med lort, fantastisk debat forum :)
Jeg er ikke Ronaldo's største fan, true, synes jeg han er en fantastisk fodboldspiller alligevel ? Selvfølgelig, hold nu op med de der barnlige kommentarer. Og til brugeren der spurgte om jeg bliver arrig når han scorer, sikke et dumt spørgsmål, selvfølgelig ikke. Jeg bliver derimod ganske arrig når han ikke spiller bolden eller på andre måder teer sig på en pinlig måde. Hvilket sker stort set hver evig eneste kamp, det kan jeg simpelthen bare ikke døje og det kan jeg desværre ikke gøre noget ved.
Folk har forskellige meninger og præferencer og jeg fortrækker bare ikke den type Ronaldo er som fodbold spiller, længere er den ikke.

Ang. prisen så er den sikkert fin nok, har stadig svært ved at forstå man kan være usynlig i 10 måneder, sparke røv i 2 måneder og bum så er man årets spiller... Ronaldo var fantastisk da tingene skulle afgøres, men det var mange af vores andre spillere også, and guess what ? De var været fantastiske det meste af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

8 år 9 måneder siden #46 af Real Madrid

Kimbo skrev: Jøsses, man kan virkeligt ikke sige det mindste negative om Ronaldo uden at blive overhældt med lort, fantastisk debat forum :)
Jeg er ikke Ronaldo's største fan, true, synes jeg han er en fantastisk fodboldspiller alligevel ? Selvfølgelig, hold nu op med de der barnlige kommentarer. Og til brugeren der spurgte om jeg bliver arrig når han scorer, sikke et dumt spørgsmål, selvfølgelig ikke. Jeg bliver derimod ganske arrig når han ikke spiller bolden eller på andre måder teer sig på en pinlig måde. Hvilket sker stort set hver evig eneste kamp, det kan jeg simpelthen bare ikke døje og det kan jeg desværre ikke gøre noget ved.
Folk har forskellige meninger og præferencer og jeg fortrækker bare ikke den type Ronaldo er som fodbold spiller, længere er den ikke.

Ang. prisen så er den sikkert fin nok, har stadig svært ved at forstå man kan være usynlig i 10 måneder, sparke røv i 2 måneder og bum så er man årets spiller... Ronaldo var fantastisk da tingene skulle afgøres, men det var mange af vores andre spillere også, and guess what ? De var været fantastiske det meste af sæsonen.

Vi skal være stolte af janteloven her i Danmark ;-)
Gud forbyde, at man er lidt fjern fra normerne... men Ronaldo er selvfølgelig ikke en af de bedste fodboldspillere nogensinde, fordi han brokker sig på en fodboldbane og har lidt for meget gelé i håret – giver god mening.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: interfigo, Real HWL, madrid2000, Zyconith, R7CR7GB11

8 år 9 måneder siden #47 af Sahinovic

Kimbo skrev: Jøsses, man kan virkeligt ikke sige det mindste negative om Ronaldo uden at blive overhældt med lort, fantastisk debat forum :)

Jeg blev gjort opmærksom på af en anden bruger herinde, at FIFA har sat en - umiddelbart mærkelig - afgrænsning der lyder på, at der bliver bedømt i perioden fra 20/november til 2/juli, så alt i alt, giver det god mening at Ronaldo vandt den. Nu ved du sikkert godt selv, at jeg heller ikke er Ronaldos største fan, eller stoppede ihvertfald med at være det efter hans anden sæson i Real Madrid, men at skrive at han ikke hører til blandt de bedste fodboldspillere nogensinde er sgu alligevel noget vrøvl der vil noget, beklager, men jeg tror lidt, at du glemmer det du selv efterspørger(det magiske ved en spiller), for Ronaldo var i den grad magisk i sin tid i Manchester United, det glemmer du lidt tror jeg.

At der så er nogle herinde der mener, at han er den bedste nogensinde, er jeg så helt enig med dig i, er enormt tragikomisk. Men sådan er det med disse type debatter, der er f.eks. også nogle der mener, at Roger Federer ikke er den bedste nogensinde, eller at Led Zeppelin ikke er det bedste Rock-band i historien - fælles for disse eksempler er, at der typisk er tale om en mindre gruppering :-D

Så for din egen skyld, drop diskussionen og lad nu de få herinde overbevise hinanden om, at Ronaldo er den bedste nogensinde, mens de resterende anerkender en vis anden spiller som den absolut bedste.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, Kimbo

8 år 9 måneder siden #48 af Real Madrid

Sahinovic skrev:

Jeg blev gjort opmærksom på af en anden bruger herinde, at FIFA har sat en - umiddelbart mærkelig - afgrænsning der lyder på, at der bliver bedømt i perioden fra 20/november til 2/juli, så alt i alt, giver det god mening at Ronaldo vandt den. Nu ved du sikkert godt selv, at jeg heller ikke er Ronaldos største fan, eller stoppede ihvertfald med at være det efter hans anden sæson i Real Madrid, men at skrive at han ikke hører til blandt de bedste fodboldspillere nogensinde er sgu alligevel noget vrøvl der vil noget, beklager, men jeg tror lidt, at du glemmer det du selv efterspørger(det magiske ved en spiller), for Ronaldo var i den grad magisk i sin tid i Manchester United, det glemmer du lidt tror jeg.

At der så er nogle herinde der mener, at han er den bedste nogensinde, er jeg så helt enig med dig i, er enormt tragikomisk. Men sådan er det med disse type debatter, der er f.eks. også nogle der mener, at Roger Federer ikke er den bedste nogensinde, eller at Led Zeppelin ikke er det bedste Rock-band i historien - fælles for disse eksempler er, at der typisk er tale om en mindre gruppering :-D

Så for din egen skyld, drop diskussionen og lad nu de få herinde overbevise hinanden om, at Ronaldo er den bedste nogensinde, mens de resterende anerkender en vis anden spiller som den absolut bedste.

Blasfemi at nævne andre end Nadal, især på et Madrid-forum ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum