Cristiano Ronaldo vinder The Best-prisen

8 år 9 måneder siden #49 af Vinícius

Sahinovic skrev: Så for din egen skyld, drop diskussionen og lad nu de få herinde overbevise hinanden om, at Ronaldo er den bedste nogensinde, mens de resterende anerkender en vis anden spiller som den absolut bedste.

Bare lige for at være sikker. Mener du, at Ronaldo ikke er den bedste spiller nogensinde i hele verden? Eller mener du, at Ronaldo ikke er den bedste spiller, der har været i Real Madrid? For nogen er der en verden til forskel på de to potentielle postulater :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #50 af R7CR7GB11

Sahinovic skrev: der er f.eks. også nogle der mener, at Roger Federer ikke er den bedste nogensinde, eller at Led Zeppelin ikke er det bedste Rock-band i historien

For helvede. Jeg kom til at sige tak for din kommentar i stedet for at trykke citér :-D

Nadal er bedre end Federer og AC/DC er bedre end LZ :-D
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved R7CR7GB11.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

8 år 9 måneder siden #51 af Sahinovic

Kratmus skrev:

Sahinovic skrev: Så for din egen skyld, drop diskussionen og lad nu de få herinde overbevise hinanden om, at Ronaldo er den bedste nogensinde, mens de resterende anerkender en vis anden spiller som den absolut bedste.

Bare lige for at være sikker. Mener du, at Ronaldo ikke er den bedste spiller nogensinde i hele verden? Eller mener du, at Ronaldo ikke er den bedste spiller, der har været i Real Madrid? For nogen er der en verden til forskel på de to potentielle postulater :)

Cristiano er med afstand den bedste spiller Real Madrid nogensinde har haft, jeg forstår ikke, hvorfor dette overhovedet bliver debatteret, men jeg synes ikke han er den bedste verden nogensinde har set.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

8 år 9 måneder siden #52 af Zyconith

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev: der er f.eks. også nogle der mener, at Roger Federer ikke er den bedste nogensinde, eller at Led Zeppelin ikke er det bedste Rock-band i historien

Der er ingen grund til at du undergraver din subjektive menings tyngde mere end du gør i forvejen:)

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 9 måneder siden #53 af Vinícius

Sahinovic skrev:

Kratmus skrev:

Cristiano er med afstand den bedste spiller Real Madrid nogensinde har haft, jeg forstår ikke, hvorfor dette overhovedet bliver debatteret, men jeg synes ikke han er den bedste verden nogensinde har set.

Hehe, godt så :) Set over hele deres karriere, har Messi nok været den bedste, selvom vi nok ikke bliver enige om, hvor stor afstand der er :) Jeg synes de ligger ret tæt, og jeg kan ikke altid helt blive enig med mig selv. Men jeg hælder mod Messi. Det var forhåbentlig Messi, du mente. Jeg kan vitterligt ikke se nogen, der kan måle sig med de 2 - selvom jeg nok vil tro at Pele måske er den nærmeste, uden helt at vide det, for ham har jeg ikke set så meget til.. Jeg var jo ikke engang født, da Pele spillede, så det skal jeg ikke kunne sige ;) ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

8 år 9 måneder siden #54 af mohbar
Den bedste i str. 165 er ikke Messi men Maradona!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 9 måneder siden #55 af R7CR7GB11

Zyconith skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Der er ingen grund til at du undergraver din subjektive menings tyngde mere end du gør i forvejen:)

Hey Zyco,
Du har fuldstaendig ret i, at det var en subjektiv holding - leveret med et glimt i oejet - som modsvar til Sahinovic's indlaeg :-)

8 år 9 måneder siden #56 af Forever-madrisimo

R7CR7GB11 skrev:

Forever-madrisimo skrev: Nu kan jeg se Kratmus at du er fra 89. Raúl startede sin karriere på senior holdet, da du var 6-7 år gammel. Hvordan er du nogensinde i stand til at vurdere Raúls karriere i den alder er mig en gåde. Du må gerne forklarer ud fra hvilke parameter du vægter at Raúl ikke kan måle sig med CR7. Raúl dannede nok den mest giftige angrebsduo nogensinde med Morientes og senere Ronaldo i Real Madrids historie.

Disclaimer: Jeg er fra 1992.
Jeg holde mere af Raúl end de fleste.
Jeg har skrevet stakkevis af opgaver om ham da jeg var yngre, og han var en stor del af grunden til, at jeg begyndte at holde med Real da jeg var helt lille.
Utroligt nok kunne jeg allerede i en meget tidlig alder se, at Raúl var en helt speciel person, baade paa og uden for banen.

Men jeg maa tilstaa, at jeg synes, at det er fair at sige, at Cristiano, som spiller vel at maerke, har passeret mit helt store idol Raúl.
Nu efterspoerger du parametre, og fakta er vel at Cristiano har overgaaet ham paa samtlige maalbare parametre. At Raúl saa som person er noget af det bedste, der nogensinde er sket for klubben er en helt anden snak.

Der er jo tydeligvis heller ingen, der siger at Raúl ikke var en fantastisk spiller, men som der bliver naevnt, er Cristiano og Messi simpelthen paa et nivaeu der maaske aldrig er set foer.

Så det du siger er at du som 3 årig var med da det hele startede for Raúl ? :)

Seriøst, så har Ronaldo og Messi succes, da været præget af en elendig liga i mange år, som først begyndte at komme tilbage på sporet i 2014-15 stykker, hvor andre hold kunne være med.

8 år 9 måneder siden #57 af Administrationen

Forever-madrisimo skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Forever-madrisimo skrev: Nu kan jeg se Kratmus at du er fra 89. Raúl startede sin karriere på senior holdet, da du var 6-7 år gammel. Hvordan er du nogensinde i stand til at vurdere Raúls karriere i den alder er mig en gåde. Du må gerne forklarer ud fra hvilke parameter du vægter at Raúl ikke kan måle sig med CR7. Raúl dannede nok den mest giftige angrebsduo nogensinde med Morientes og senere Ronaldo i Real Madrids historie.

Disclaimer: Jeg er fra 1992.
Jeg holde mere af Raúl end de fleste.
Jeg har skrevet stakkevis af opgaver om ham da jeg var yngre, og han var en stor del af grunden til, at jeg begyndte at holde med Real da jeg var helt lille.
Utroligt nok kunne jeg allerede i en meget tidlig alder se, at Raúl var en helt speciel person, baade paa og uden for banen.

Men jeg maa tilstaa, at jeg synes, at det er fair at sige, at Cristiano, som spiller vel at maerke, har passeret mit helt store idol Raúl.
Nu efterspoerger du parametre, og fakta er vel at Cristiano har overgaaet ham paa samtlige maalbare parametre. At Raúl saa som person er noget af det bedste, der nogensinde er sket for klubben er en helt anden snak.

Der er jo tydeligvis heller ingen, der siger at Raúl ikke var en fantastisk spiller, men som der bliver naevnt, er Cristiano og Messi simpelthen paa et nivaeu der maaske aldrig er set foer.

Seriøst, så har Ronaldo og Messi succes, da været præget af en elendig liga i mange år, som først begyndte at komme tilbage på sporet i 2014-15 stykker, hvor andre hold kunne være med.

Skal man ikke være påpasselig med at betvivle andres kærlighed til Real Madrid-spillere, når man selv kalder sig "Madrisimo"? Ja, vi spørger bare.

8 år 9 måneder siden #58 af Forever-madrisimo
Skal en stavefejl nu afgøre hvor stor en madridista man er?

Det stor betydning for om man har set en spiller på banen for at vurdere hans reelle niveau i perioden han var aktiv, også i sammenligning med andre spillere. Det er ikke mange kampe man kan se med Raúl på nettet fra dengang. Dvs at der heller ikke kendes til ligaens niveau på det givne tidspunkt, hvis ikke man har oplevet det eller set det.

Raúl var klasser bedre end Ronaldo i det opbyggende spil! Og da han havde spillere omkring sig ligesådan, så var Real Madrid klart bedre mod kompakte hold dengang end de har været under mange af de seneste trænere!
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Forever-madrisimo.

8 år 9 måneder siden #59 af madrid2000

Forever-madrisimo skrev:

Skal man nu have set en spiller fra første kamp for at vurdere ham?

Nu var jeg selv 5-6 år da Raul startede, men da Raul var 32 og stadig spillede i RM, så var jeg 19 år - er det en passende alder til at vurdere en spiller ifølge dig?

Vil du mene en 32 årige Raul var bedre end en 32 årige Ronaldo som lige er kåret til verdens bedste?

Det er fint at have yndlingsspillere.. Mine var Figo og Casillas, men man behøver ikke være så farvet.

8 år 9 måneder siden #60 af Forever-madrisimo

madrid2000 skrev:

Forever-madrisimo skrev:

Skal man nu have set en spiller fra første kamp for at vurdere ham?

Nu var jeg selv 5-6 år da Raul startede, men da Raul var 32 og stadig spillede i RM, så var jeg 19 år - er det en passende alder til at vurdere en spiller ifølge dig?

Vil du mene en 32 årige Raul var bedre end en 32 årige Ronaldo som lige er kåret til verdens bedste?

Det er fint at have yndlingsspillere.. Mine var Figo og Casillas, men man behøver ikke være så farvet.

Jeg vil hvert fald mene at hvis man have en sammenligning mellem CR7 og Raúl, så kræver det mere end en dansk stil og en passende alder for at kunne vurdere, hvem der er “bedst”

Det kræver en generelt forståelse, af det niveau som der blev spillet på i de forskellige ligaer sæsoner. Du skal huske at Raúl som 17 årig slog igennem på et tidspunkt, hvor Barcelona lige havde haft dream team perioden. Vi skal helt frem til 2008 før CR7 havde over 30 mål på en sæson. Der var han 23 år.

Leveret af Kunena Forum