Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde
Alt det her er ikke udelukkende Lopeteguis skyld, men uanset hvor dårlig en trup denne er, så må man aldrig levere så dårlige resultater. Hent Wenger eller Laudrup indtil sæsonen er slut, og ansæt derefter Pochettino. Ikke at Wenger eller Laudrup ville gøre det meget bedre, men der er ikke andre gode løsninger. Jeg vil i hvert fald ikke have Conte hertil.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Steen skrev: Varane skyld i to mål. Han har godt nok været ringe denne sæson, uacceptabelt niveau.
Alt det her er ikke udelukkende Lopeteguis skyld, men uanset hvor dårlig en trup denne er, så må man aldrig levere så dårlige resultater. Hent Wenger eller Laudrup indtil sæsonen er slut, og ansæt derefter Pochettino. Ikke at Wenger eller Laudrup ville gøre det meget bedre, men der er ikke andre gode løsninger. Jeg vil i hvert fald ikke have Conte hertil.
Straffet synes jeg meget tyndt så der vil jeg ikke beskylde ham, men det første mål er han skyld i
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Vi er verdens bedste klub for dælen da! Ikke en talentfabrik Ala Ajax!
Og Vazquez I real... Helt ærligt.
Steen skrev: Man kan i øvrigt kun grine af situationen. Man mister en af historiens bedste spillere, og så vælger man ikke at erstatte ham, selvom man i flere år har været klar over, hvor uduelige Bale og Benzema er. Så fortjener man, at havne i denne situation.
Hvordan kan man også give nummer 7 til en breddesepiller som Mariano. Jeg benægter ikke hans talent, men 7 er et mytisk og et legendarisk nummer, som kun tilhører stjernespillere. Nok brok for i dag:)
mohbar skrev: Træneren bør fredes med en betingelse:, han skal ikke opføre sig nationalistisk og tro at Real er ligalandsholdet! Og så skal man mindst købe en Icardi, en Neymar/Mbappe og De Ligt til vores elendige forsvar der opfører sig som en flok anarkister.
Vi er verdens bedste klub for dælen da! Ikke en talentfabrik Ala Ajax!
Det er dét der ikke er gået op for rigtig mange endnu, som mener at den her sæson er en "build up" sæson. Det er der ikke noget der hedder i en klub af Real Madrid's kaliber!
Det er IKKE en én-til-én forklaring. Det er så misforstået.
Ronaldo scorede mange mål, ja. Men vi har ikke indhentet en anden ordenlig ERSTATNING. Det er DET som er problemet. Manglen på erstatning, ikke at Ronaldo ikke er der.
Det er lidt lige som at have en Iphone 10(Ronaldo), og så næste dag skifte til en Nokia 3310(Mariano/Benzema), og så forventer alle folk du stadig kan like deres opslag på diverse sociale medier. Vild analogi. Ja XD
Vi mangler en målscorer. Please.. Asension er et evighedstalent, Lucas Vazquez skal skrottes, Benzema skal tilbage til Lyon, Modric skal have mindre spilletid(og ind med en, der har lidt større fremtidsudsigter.
Holdet er 'mæt'. Simpelthen.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Tak skal du have, Perez.
Jeg vil stadigvæk se Lopetugi væk - jeg ved ikke om manden kan finde ud af hvilke forstærkninger Real har virkelig brug for. Han ønskede jo fx. Rodrigo fra Valencia....
Madrid777 skrev:
Steen skrev: Man kan i øvrigt kun grine af situationen. Man mister en af historiens bedste spillere, og så vælger man ikke at erstatte ham, selvom man i flere år har været klar over, hvor uduelige Bale og Benzema er. Så fortjener man, at havne i denne situation.
Hvordan kan man også give nummer 7 til en breddesepiller som Mariano. Jeg benægter ikke hans talent, men 7 er et mytisk og et legendarisk nummer, som kun tilhører stjernespillere. Nok brok for i dag:)
Ja, Raul var jo en megastjerne da han i en alder af 17 fik nr. 7.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Forsvaret er helt væk til gengæld.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024