Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde

7 år 9 måneder siden #49 af Kiwes
4 nederlag på 5 kampe. 1-2 hjemme mod Levante. Det skal simpelthen koste en trænerfyring!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #50 af El Siete
Hvis ikke Lopetegui ryger nu, så står Conte ikke klar i kulissen. Lige nu kunne det jo næsten forbedres ved at hente Benitez tilbage.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 9 måneder siden #51 af Ramos4
Selvom jeg ikke synes det hovedsageligt er hans skyld, så er jeg nok enig i at vi må fyre træneren. Det er horribelt at se på det her.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 9 måneder siden #52 af Bismo
Conte er jo netop kendt for sin håndtering af hold i krise situationer. Det gik jo fint i Chelsea.

Conte er også lige manden, der kan guide os ud af en måltørke, da han er kendt for at spille flot offensivt fodbold med masser af mål..

Ta' jer lige sammen ffs...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

7 år 9 måneder siden #53 af El Siete

Bismo skrev: Conte er jo netop kendt for sin håndtering af hold i krise situationer. Det gik jo fint i Chelsea.

Conte er også lige manden, der kan guide os ud af en måltørke, da han er kendt for at spille flot offensivt fodbold med masser af mål..

Jeg håber skam heller ikke på Conte, men noget skal der ske for det her er jo uacceptabelt ud over alle grænser. Vi mister Ronaldo, bevares, men han plejer jo ikke ligefrem at være en bærende spiller for os i efteråret og vi har trods alt tilføjet nogle gode breddespillere.
For mig at se er den gal noget længere oppe i hierarkiet.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 9 måneder siden #54 af Ramos4

Bismo skrev: Conte er jo netop kendt for sin håndtering af hold i krise situationer. Det gik jo fint i Chelsea.

Du kan fremhæve at alle trænere var skidt kørende inden de blev fyret. Der er jo ofte en grund til at man bliver fyret. Du snakker om en træner der har vundet 3 Serie A titler, 1 Premier League og 1 FA Cup.

Men der er ingen der siger, at det nødvendigvis SKAL være Conte. Men en forandring må simpelthen ske. Lopetegui har intet vundet som klubtræner og det var et sats at hente ham. Det sats lykkedes ikke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 9 måneder siden #55 af madrid2000
Ny træner tak.
Glem ligaen og sats alt på CL.
Ansat Raul.

7 år 9 måneder siden #56 af mohbar

madrid2000 skrev: Ny træner tak.
Glem ligaen og sats alt på CL.
Ansat Raul.

Hvorfor det? Vi kan da stadig vinde det hele - dog med en anden træner.

7 år 9 måneder siden #57 af ChrillRM14

El Siete skrev:

Jeg håber skam heller ikke på Conte, men noget skal der ske for det her er jo uacceptabelt ud over alle grænser. Vi mister Ronaldo, bevares, men han plejer jo ikke ligefrem at være en bærende spiller for os i efteråret og vi har trods alt tilføjet nogle gode breddespillere.
For mig at se er den gal noget længere oppe i hierarkiet.

Arh, det er sgu også for nemt. Det er jo ikke ledelsens skyld, at man ikke kan score mål eller kan få noget som helst løftet kollektiv, som alle taler om. Spillerne og træneren kunne starte med at finde ud af det....

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 9 måneder siden #58 af Papi
Så længe der ikke er nogle bedre trænere til rådighed, så bør vi beholde Lopetegui. Hvis Wenger, Laurent Blanc eller Conte bliver træner i Real Madrid, så er det lige før, at jeg vil begynde at overveje at holde med et andet hold.

7 år 9 måneder siden #59 af Siempre fiel

Steen skrev:

fiatten skrev: Vi ender som Manchester United. Så den kaldt.

Det kræver, at vi henter gode spillere. Det ser mere ud til, klubben ender som Milan.

Milan hentede Higuain - det jo et drømmekøb sammenlignet hva vi har købt af markspillere!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 år 9 måneder siden #60 af Siempre fiel
Jeg mener bestemt ik det her er Lopeteguis skyld alene - men der er selvfølgelig grænser for hvor mange elendigheder man ka stå model til. Jeg tror dog, ligesom flere andre at det ik nødvendigvis blir meget bedre med en anden træner - men når det så er sagt, så mener jeg til gengæld heller ik jeg ka finde ÉN eneste positiv ting Lopetegui har gjort for holdet. INTET spillemæssigt, INTET taktisk og så absolut INTET ift at hente de rigtige spillere. Det sidste, som er det største problem, ligger naturligvis hovedsageligt hos Florentino - og er et problem der har eksisteret i et par år nu - men Lopetegui slår mig som en mand der INGEN pondus har ift præsidenten og bare er en dikkende lammehale ift at trumfe sine ønsker igennem. Alternativt var den nuværende trup præcis hva han ønskede og i så fald er han endnu dummere end han fremstår pt.

Adios Julen!! Du vil ikke blive savnet!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, El Siete

Leveret af Kunena Forum